Přepravní společnost UPS [1] doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky. Potvrzení Vám přijde na mail ihned jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem.
Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 12:00.
Zboží je doručovAno v pracovní dny 8:00 – 18:00, přesný výběr hodiny dodání není je bohužel možný. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci o dalším pokusu o doručení.
Doprava zboží až k Vám do 24 hodin (nad 500 € bez DPH) | ZDARMA | ZDARMA |
Doprava zboží až k Vám do 24 hodin dobírka (pod 500 € bez DPH) | 5.54 € bez DPH | 6.65 € s DPH |
Doprava zboží až k Vám do 24 hodin (pod 500 € bez DPH) | 4.04 € bez DPH | 4.85 € s DPH |
Dobierečné (platba v hotovosti přepravci) | 1.50 € bez DPH | 1.80 € s DPH |
Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete ho v následující pracovní den po odeslání objednávky v sekci Faktury i ve svém mailboxu) vyhledat Vaši zásilku na stránkách přepravce UPS – sledování trasy zásilky [2] .
Na Čo musím dát pozor při přebírání zásilky od přepravce a Čo mám dělat, když je zásilka poškozena?
Zboží je v plné výši pojištěn, je však nutné jej zkontrolovat při převzetí od přepravce. Pozdější reklamace přepravce UPS neuznává. Pokud je balík viditelně poškozen, nebo je porušena originální páska Alza.cz, zboží od přepravce nepřebírejte a informujte nás (telefonicky, mailem). Přepravci jsou však velmi spolehliví, jde o mizivé procento reklamací. V případě potřeby neváhejte využít zákaznickou linku společnosti UPS (02) 16 877 . V případě, že poškození obsahu zásilky zjistíte po jeho převzetí, je nutné do 24 hodin zaslat vypsán Zápis o poškození zásilky [3] na adresu miriam.gazikova @ intime.sk [4] .
References
- ^ UPS (www.sps-sro.sk)
- ^ sledování trasy zásilky (www.sps-sro.sk)
- ^ Zápis o poškození zásilky (www.alza.cz)
- ^ miriam.gazikova @ intime.sk (www.alza.sk)