Největší internetový obchod na svete Amazon[1] predstavil ďalšiu netradičnú novinku. Zákazníci totiž můžou odteraz nakupovat přes sociálnu siet Twitter[2]. Stačí použit hashtag #AmazonCart při americkej nebo #AmazonBasket při britskej verzii e-shopu, píše[3] server The Next Web.
Používatel si najdřív musí prepojit účty na Amazonu a Twitteri. Následne stačí, když odpíše na akýkoľvek tweet s odkazem na zboží z Amazonu použitím Specialneho hashtagu a položka se automaticky pridá do jeho nákupného košíka.
Samotné dokončenie nákupu už prebieha štandardne přes web. Zákazník může položky kedykoľvek odstránit a změnit. Nová funkcia je tak dřív pomôckou pro používateľů, kteří si chcú do košíka ihned odložit zboží, který ich zaujme, a až nedřív se rozhodnút, či si ho naozaj kúpia.
[embedded content]
Amazon oznámil v ostatnem polroku viacero revolučných noviniek. Nejvíc zaujalo doručování balíků pomocou lietajúcich dronov[4] do hodiny od objednání. Spoločnost si též nechala patentovať[5] takzvané „predbežné doručení“, pomocou kterého by mohla skúšat zákazníkem doručovat zboží bez predošlej objednávky, jen na základe predošlého správania.
References
- ^ Amazon (www.amazon.com)
- ^ Twitter (www.twitter.com)
- ^ píše (thenextweb.com)
- ^ doručování balíků pomocou lietajúcich dronov (www.zive.sk)
- ^ nechala patentovať (www.zive.sk)