Milí Martinusáci,
většina z vás využívá na doručení objednávek z našeho internetového knihkupectví služby České pošty, která od prvního dubna přistoupila k důležité změně. Všechny vaše balíky vám nyní doručují poštovní kurýři.
Nejdříve vám přijde SMSka, pak kurýr
Poštovní kurýři vás budou vždy nejdříve SMS zprávou informovat o přibližném čase, kdy se vám balík pokusí doručit. Pokud vás doma nezastihne, zanechají vám ve schránce oznámení o doručení zásilky (klasický legendární „žlutý papírek“) a váš balík vám odloží na místní pobočce pošty, kde na vás bude čekat 18 pracovních dní . Takže pokud vám bude vaše objednávka z Martinus.sk doručena až přímo domů, nedivte se, nespletly jsme si kurýrní služby, už i Slovenské pošta má kurýrů .
Sledujte, jak vaše zásilka putuje k vám
Slovensku pošta stejně zlepšila svůj systém sledování zásilek [ 1] . Na zjištění, kde se váš balíček aktuálně nachází, potřebujete jen sledovací číslo zásilky , které vám posíláme v informačním emailu a SMSkou při předání zásilky České poště. Stačí, pokud toto sledovací číslo zadáte do formuláře přímo TU a okamžitě se dozvíte, kde se vaše zásilka právě nachází .
Doručení zásilky by mělo standardně trvat tři pracovní dny , přičemž možnost dobírky zůstala samozřejmě zachována. V budoucnu by měla přibýt i možnost zvolit si tzv.. večerní doručení v době mezi 16:00 a 20:00.
Všechny tyto změny a snaha o zlepšení svých služeb jsou aktivitami České pošty a Martinus.sk na ně nemá žádný vliv, ani dosah. Samozřejmě, vždy nás zajímá, zda se k vám zásilka od nás dostala včas av pořádku, proto budeme rádi, pokud nám dáte vědět vždy, když se vyskytne problém s doručením. Ani na pochvalné zprávy se však rozhodně stěžovat nebudeme!
References
- ^ systém sledování zásilek (tandt.posta.sk)