Nedávnem ohlásila největší polská soukromá doručovací spološnost INPOS svůj plán vstoupit na slovenský trh. Nejenže plánuje pořádně zamíchat karty v oblasti kurýrních služeb, ale míní zavést nový způsob doručování zásilek adresátovi.
V Polsku společnost úspěšně nahrazuje tradiční formu doručování zásilek formou sítě easyPack. Ta sestává ze samoobslužných automatických terminálů, které slouží k odesílání a zdůrazňování zásilek.
Inovátorský kurýrní služby
Ústředním komunikačním bodem se stává mobilní telefon. Po odeslání zásilky dostane adresát notifikaci o odeslání. Další zprávu dostane adresát po doražení zásilky do vybraného terminálu, kde si ji může vyzvednout pomocí unikátního kódu (obsažený ve zprávě). Registrovaní uživatelé si mohou nastavit v systému preferované umístění terminálů, nebo v různé jiné destinaci – například během služební cesty nebo dovolené.
Společnost postavila své kurýrní služby na několika faktech z průzkumů. Podle údajů InPostu až 74% respondentů polského trhu upřednostňuje easyPack před klasickou kurýrní službou. Stejně jako adresát, i odesílatel může využít terminál 24 hodin 7 dní v týdnu s možností platby za služby přímo na terminály. 50% terminálů sítě je dostupných iv době mezi 18 – 6 hodinou. V této době využívá terminály stávající sítě více než 37% zákazníků. Průměrný čas vybavení zákazníka při terminály je 17 sekund.
Příležitost pro doručování zásilek
První doručovasia služba na Slovensku by měla být dostupná na podzim. Provozovatel plánuje integraci v rámci velkých obchodních sítí jako Kaufland, Lidl, Tesco …
doručení zásilek –
Komentáře