Upozorňnujem svých milých ctěné zákazníky, že kvůli neustále se opakujícím problémům, týkající se objednání si zásilky na dobírku a následně nepřevzetí si ho, od dnešního dne počínaje nastávají v této oblasti tyto změny …
– V případě, našich věrných zákazníků, kteří si už takovýmto způsobem zásilku objednali a znovu chtějí využít dobírkovou službu, vše zůstává při starém ..
/ tzn, ceník a také způsob zaslání / …
– V případě, že o takovou službu projeví zájem nový zákazník / úplně první nákup /, od dnešního dne počínaje si vyhrazujeme prá ve, že dobírku zašleme pouze za těchto podmínek:
– zákazník je povinen, pokud trvá na zaslání zboží na dobírku při své registraci uvést i tel.kontakt, nejlépe mobil, v opačném případě dobírková služba mu bude zamítnuta ..
Kromě toho si vyhrazujeme prá ve, že dobírku takovému zákazníkovi zašleme až poté, Čo nám on emailem potvrdí, že kdy mu můžeme danou dobírku odeslat … / datum / … Stávalo se nám totiž dost často, že si zákazník nejdříve dobírku objednal a následně, když mu byla doručena, tak ji jednoduše odmítl převzít kvůli jakýmkoliv finanč.problémem, nebo mezitím někam odcestoval na delší dobu a vrátil se až poté, Čo nám byla jeho dobírka vrácena jako nevyzvednutá …
Možná se mým novým zákazníkům bude zdát tento způsob příliš „drastický“ a neobvyklý, ale nemůžeme si dovolit donekonečnea doplácet na našich tzv.též „zákazníků“ …, kteří si zřejmě náš e-shop zaměňují s krácením „dlouhé chvíle „…. a takovým způsobem se na nás baví …
Za Vaše pochopení předem děkuji!
Vaše Zuzik