Original article

Zboží skladem:

– zaslání zboží v tentýž pracovní den do 15:00

– doručení zboží klientovi na druhý den kurýrní službou

– osobní odběr v ten samý den, případně si třeba rezervovat zboží a dohodnout termín vyzvednutí

Zboží na objednávku:

– umíme zajistit do 48 hodin na náš sklad

– ve stejný den doručení zboží k nám, ho vyexpedujeme ke klientovi a druhý den Vám ho doveze kurýr, případně si ho vyzvednete osobně

Zboží do opravy:

– zboží určené na repas je třeba k nám doručit buď osobně nebo kurýrní službou

– oprava je provedena každé úterý a čtvrtek, následující den je doručen k Vám

– pokud je komplikovaná oprava, proběhne od úterý do čtvrtka nebo od čtvrtka do úterý, následující pracovní den ho doručíme k Vám

– adresu pro zaslání zboží do opravy naleznete v kontaktech – distribuce zboží Východ.

Při repasovaných dílech a některých nových dílech je třeba vrátit Váš starý díl do 7 dnů na naši adresu, uvedenou v kontaktech jako sklad, jinak budeme nucen účtovat smluvní pokutu uvedenou na faktuře !

Pokud není faktura přibalena u zboží, bude Vám nejpozději do 14 dnů zaslána na Vaši mailovou adresu.

zaslání zboží

Přihlásit

Registrovat

Obnova hesla

Zadejte uživatelské jméno nebo e-mailovou adresu, e-mailem obdržíte odkaz pro vytvoření nového hesla.