Zboží skladem:
– zaslání zboží v tentýž pracovní den do 15:00
– doručení zboží klientovi na druhý den kurýrní službou
– osobní odběr v ten samý den, případně si třeba rezervovat zboží a dohodnout termín vyzvednutí
Zboží na objednávku:
– umíme zajistit do 48 hodin na náš sklad
– ve stejný den doručení zboží k nám, ho vyexpedujeme ke klientovi a druhý den Vám ho doveze kurýr, případně si ho vyzvednete osobně
Zboží do opravy:
– zboží určené na repas je třeba k nám doručit buď osobně nebo kurýrní službou
– oprava je provedena každé úterý a čtvrtek, následující den je doručen k Vám
– pokud je komplikovaná oprava, proběhne od úterý do čtvrtka nebo od čtvrtka do úterý, následující pracovní den ho doručíme k Vám
– adresu pro zaslání zboží do opravy naleznete v kontaktech – distribuce zboží Východ.
Při repasovaných dílech a některých nových dílech je třeba vrátit Váš starý díl do 7 dnů na naši adresu, uvedenou v kontaktech jako sklad, jinak budeme nucen účtovat smluvní pokutu uvedenou na faktuře !
Pokud není faktura přibalena u zboží, bude Vám nejpozději do 14 dnů zaslána na Vaši mailovou adresu.