Je pro nás důležité, aby se k vám váš nový nábytok dostal bez jakéhokoli poškodenia a co nejrychlejšie. Chceme, aby vám príchod nového nábytku vyčaril úsmev na tvári a nezpůsoboval zbytečný stres s kurýrem. Preto máme vlastné vozidlá a vlastných vodičov, který s vami radi počkajú, než si zboží po prebratí skontrolujete. Zároveň, po telefonickej nebo emailovej dohode, vám ochotne pomůžou i s vynáškou nábytku[1]. Když bude vaša objednávka v hodnote nad 500€ nebo si objednáte zboží označený „Doprava zadarmo“, máte od nás dopravu Zadarmo.
V případě menších objednávek (do 30kg, napr. botníky, poličky, koberce) může být objednávka odoslaná štandartným doručovacím kurýrem.
Cena dopravy | Čas dodání | Jak prebieha dodanie? | |
Objednávka do 500€ | 7€ | podle produktů v košíku | Zavoláme vám 1-2 dni před expedíciou a dohodneme si presný datum dodání t když, aby vám vyhovoval. Pokud by vám oznámený termín nevyhovoval, dohodneme si jiný. |
Objednávka nad 500€ nebo zboží označený „Doprava zadarmo“ | Zadarmo | podle produktů v košíku | Zavoláme vám 1-2 dni před expedíciou a dohodneme si presný datum dodání t když, aby vám vyhovoval. Pokud by vám oznámený termín nevyhovoval, dohodneme si jiný. |
Osobný odber v Martine[2] | Zadarmo | podle produktů v košíku | Když bude vaša objednávka pripravená, zavoláme vám, a můžete si ji prJít vyzvednout. |
Osobný odber (Zadarmo)
Otváracie hodiny: Po-Pia 8:00 – 16:00
Tel.: 0948 711 551
Adresa našho distribučného skladu v meste Martin:
Areál bývalého Agrostavu
Na Bystričku 14
036 01 Martin
GPS: 49° 3″ 19.71″ N, 18° 54″ 35.56″ E
V tomto sklade nedržíme všechno zboží, slúži jak prekládkové a distribučné centrum a pro osobný odber.
Doručení přímo na vami zadanú adresu
zboží do 30kg | Váš nový nábytok vám kurýr prinesie až po prvý uzamykateľný vchod (vchod do obytného domu, brána k rodinnému domu resp. hranica pozemku a pod.) |
zboží nad 30kg | Váš nový nábytok vám náš šofér odovzdá na ložnej ploche nákladného vozidla, ale když by ste potřebovali pomôct s vynáškou[3], po telefonickej nebo emailovej dohode, vám náš šofér ochotne pomůže. |
Náš zamestnanec vám po telefonickej nebo emailovej dohode zabezpečí vynesenie zboží na vami požadované místo podle určitěch podmínek. Následující cenník se nevzťahuje na vynášku objemného zboží jak jsou napr. sedacie súpravy, váľandy, zmontovaný nábytok a pod. – Tedy všetko co nedokáže vyniest jedna osoba. Možnost vynášky na tento druh zboží se dohaduje samostatne.
< 100kg | < 200kg | < 400kg | 400kg a viac | |
Vyloženie zásilky z vozidla do garáže, na pozemok, do predsiene rodinného domu (max. 5 schodov) nebo do vchodu bytového domu (max. 5 schodov).
Při víc jak 5 schodoch, platí cena jak za vynesenie zásilky na 1. poschodie. Když je vzdialenost od vozidla víc jak 20 metrů, platí cena za vynesenie zásilky na 1. poschodie. |
5 € | 10 € | 20 € | dohodou |
Vynesenie zásilky do bytu na 1. poschodie bez výťahu nebo za naloženie zásilky do výťahu a vyloženie z výťahu | 10 € | 20 € | 40 € | dohodou |
Vynesenie zásilky do bytu na 2. poschodie bez výťahu | 14 € | 28 € | 56 € | dohodou |
Vynesenie zásilky do bytu na 3. poschodie bez výťahu | 18 € | 36 € | 72 € | dohodou |
Vynesenie zásilky do bytu na 4. poschodie bez výťahu | 22 € | 44 € | 88 € | dohodou |
Vynesenie zásilky do bytu na 5. poschodie bez výťahu | 26 € | 52 € | 104 € | dohodou |
Kontrola zboží při preberaní
Zásilku může převzít váš príbuzný (mimo prípadu nákupu na splátky) resp. iná pověřená osoba na uvedené adrese, pokud bude vediet, že zásilku má očakávat. V případě preberania zboží na dobírku nezabudnite prosím na to, že je potřebné za zboží vyplatit požadovanú sumu. Když je suma za objednávku uhradená dopředu nebo se jedná o nákup na splátky, může si šofér pro ověřenie identity od Vás vypýtat občansky průkaz nebo jiný doklad.
Před prevzatím a zaplatením zásilky si prosím dôsledne prezrite zboží.
- V případě, že přepravný obal je viditeľne poškodený, spíšte s vodičem reklamačný protokol nebo zapíšte všechny skutočnosti do preberacieho protokolu. Následne nás prosím o této situácii informujte.
- V případě reklamácie mechanického poškodenia, které nebylo možné zistit ihned při prevzatí zboží, je kupujúci povinný uplatnit tuto reklamáciu okamžite po prevzatí zásilky
Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia není možné uznať. Náš vodič resp. kurýr má vyhradený čas na to, aby vám pomohol skontrolovat počet balení a tento počet zapíšte do přepravného listu, který podpisujete při preberaní zásilky. Toto je nevyhnutné pro prípad, když by nebyla dodaná některá súčast celku.
Infolinka
Po – Pia: 9:00 – 18:00
0948 774 111
0944 149 620
0903 813 622
info@novynabytok.sk