„Jakými způsoby doručujete zásilky?“
* adresně – v úzké spolupráci se Slovenskou poštou, vlastními silami, nebo prostřednictvím různých kurýrních společností
* neadresné – do poštovních domovních schránek na území celého Slovenska
„Může být odesílatel na obálce naše firma, když to podáváte na doručení od vás z DM? „
* Ano, s tím není žádný problém.
* Jde v podstatě jen o čestné prohlášení, že náklady za distribuci budou distribuční společnosti zaplaceno.
„Dokážete zajistit distribuci levnější?“
* To je velká výhoda pro vás, pokud realizujete hromadné distribuce přes naši directmarketingovú společnost.
* Tím, že připravíme zásilky již při balení po skupinách v třídění podle doručovacích uzlů s využitím specializovaného software, dokážeme od distribučních společností pro vás získat lepší cenu.
„Je možné nějak zkontrolovat kvalitu distribuce?“
* Ano, avšak podmínky kontroly záleží na tem kterém distribučním kanálu. V každém případě vám náš obchodník pořadí dle konkrétní akce
Žádáte více informací, cenu, slevu, nebo se chcete něco zeptat? Vyplňte formulář a stiskněte tlačítko odeslat zprávu:
22
„Já takové telefonáty odmítám – to nebude fungovat“ * To je jen váš postoj, který nereprezentuje většinu. Výsledky prodeje přes telefon se řídí statistickými čísly. Proto víme, že v průměru, např.. při firmách, je cca 70% z nich dovolateľných na recepci – ostatní existují takříkajíc „účetně“. Víme, že ze středních manažerů bude s námi ochotných mluvit kolem 50%, vrcholových 25%, běžné zaměstnance 70% a ke zbylým se jednoduše …
„Můj dotazník je dlouhý, na to nikdo neodpoví“ * Je pravda, že čím je dotazník delší, tím méně lidí si najde čas, aby ho s operátorem v telefonickém rozhovoru vyplnili. Za kritický čas považujeme rozhovor trvající 25 – 30 min. Běžně děláme průzkumy cca 10 – 15 minutové. * Důležité je před začátkem rozhovoru pravdivě informovat respondenta o čase potřebném na celý rozhovor. A důležité je tento čas dodržet. Pak to funguje. „Potřebuje …
„Já takové telefonáty odmítám – to nebude fungovat“ * To je jen váš postoj, který nereprezentuje většinu. Výsledky dohadování schůzek přes telefon se řídí statistickými čísly. Proto víme, že v průměru, např.. při firmách, je cca 70% z nich dovolateľných na recepci – ostatní existují takříkajíc „účetně“. Víme, že ze středních manažerů bude s námi ochotných mluvit kolem 50%, vrcholových 25%, běžné zaměstnance 70% a ke zbylým …
„Jaké údaje ověřujete?“ * Pokud existuje pro nás dostupný aktuální zdroj dat, víme vaše údaje podle nich aktualizovat nebo doplnit z něj údaje, které vám chybí. * Můžeme například podle adresy dohledat telefonní čísla u telekomunikačních operátorů. * Nejčastěji však údaje ověřujeme přes telefon. Tam se můžeme zeptat prakticky na cokoliv, Čo vás zajímá a na Čo budou našim operátorům ochotni odpovědět. * Vaše ú …
„Poskytujete obchodníků?“ * A nejen to. Poskytujeme je is vybavením a vedením. Víme, že někdy možná potřebujete ověřit, jak reaguje trh na vaše nové výrobky či služby, které musí nabízet výhradně obchodníci – jelikož vyžadují vysvětlení. Proto by bylo pro vás zbytečné přijímat obchodníků, zřizovat jim kanceláře a kupovat vybavení, když „byznys ještě není jstejný“ * Samozřejmě, tato výhoda něco stojí – ale přechodně by to pr …
„Čo to je?“ * Marketingoví pracovníci tuto techniku znají možná spíše pod anglickým termínum „mystery shopping“ * Náš mystery shopper bude chodit například po vašich prodejnách či pobočkách a bude se tvářit, že chce něco koupit – samozřejmě přesně to , což mu ve scénáři návštěvy předepíšeme. * Výsledek návštěvy, své postřehy z průběhu jednání zapíše bezprostředně po opuštění pobočky v autě do dotazníku (reportu). * Výsledky …
„Spotřebitelské soutěže i navrhujete?“ * Ano, pokud si to přejete. Oslovují nás však nejen koncoví zákazníci, ale i reklamní agentury, které již koncepci mají s klientem často krát sjednanou a od nás potřebují jen její technické zabezpečení. * Pokud však soutěž navrhujeme, pak vám dokážeme navrhnout mechanismus soutěže, i texty pravidel. „Čo přesně rozumíte pod technickým zabezpečením, čili podporou soutěže?“ * Nejčastěji …
„Věrnostní program i navrhujete?“ * Ano, pokud si to přejete. Oslovují nás však nejen koncoví zákazníci, ale i reklamní agentury, které již koncepci mají s klientem často krát sjednanou a od nás potřebují jen její technické zabezpečení. * Pokud však věrnostní program navrhujeme, pak vám dokážeme navrhnout mechanismus programu i texty pravidel. „Čo při věrnostním programu zabezpečujete?“ * V podstatě minimálně všechno totéž Čo při s …
„Spotřebitelský klub i navrhujete?“ * Ano, pokud si to přejete. Oslovují nás však nejen koncoví zákazníci, ale i reklamní agentury, které již koncepci mají s klientem často krát sjednanou a od nás potřebují jen její technické zabezpečení. * Pokud však spotřebitelský klub navrhujeme, pak vám dokážeme navrhnout mechanismus klubu i texty pravidel. „Čo při spotřebitelském klubu zabezpečujete?“ * V podstatě minimálně všechno totéž Čo …
„Jaké máte adresy?“ * Disponujeme adresami firem a živnostníků, dále privátními spotřebitelskými adresami a pak speciálními adresami na různých profesních skupin, sdružení a komor. * Databáze adres elektronicky zpracováváme, pravidelně aktualizujeme, doplňujeme o další informace a následně poskytujeme pro marketingové účely. Samozřejmě, v souladu s platnou legislativou ČR „Kolik máte těch adres?“ * Potenciál právnických s …
„Čo si mám pod tím představit?“ * V podstatě jakékoliv práce s údaji, které vedou k jejich finálnímu žádanému formátu a seřazení. Přitem finální formát a řazení jsou obvykle pro každou zakázku jiného. * Tyto úkoly řeší specialisté pro data procesy a programátoři účelového software. „Jaké úkoly řešíte nejčastěji?“ * Normování adres do stejného formátu * normování polí a programování layoutů pro laserový tisk šeků …
„Čo dokážete pro nás na zásilce připravit?“ * grafický a obsahový návrh reklamního materiálu, ale můžete dodat i návrhy z dílny vaší reklamní agentury * zajistíme vytištění materiálů, pokud je již nedostaneme vytištěné od agentury * personalizovat zásilky podle databáze oslovením, či jjjjjjinými údaji nejčastěji laserovou dotisk těchto údajů, buď přímo na listy a obálky nebo na adresní etikety * zajistíme dodání a o …
„Balíte jen do obálek, nebo i do fólie?“ * Balíme nejen do obálek, ale i do fólie a balíme i balíky do krabic. Protože dokážeme zajistit velké objemy kromě strojového i ručním balením, v podstatě mohou být požadavky na zabalení jakkoli složité – zvládneme jejich. * Do fólie zabalíme nejen časopisy, ale i 3D předměty „Je ruční balení spolehlivé?“ * Velké balicí linky vyžadují množství ztraceného materiálu a d …
„Jak často vybíráte POBox?“ * Tak často, jak to vyžaduje projekt vaší DM kampaně – tedy i každý den. * Každý výběr POBoxu obvykle fakturujeme jednotkovou cenou, pokud již tato činnost není součástí nějaké paušální časové položky rozpočtu. „Od čeho závisí cena jednoho výběru POBoxu?“ * Od očekávaného množství došlých zásilek * Od předpokládané průměrné hmotnosti jedné zásilky. „Čo vám obvykle chodi …
„nahazuje data z kupónů do Excelu?“ * Digitalizaci údajů z odpovědních kupónů neděláme přímo do MS Excelu – to není dostatečně spolehlivý softwarový prostředek pro tyto účely. * Data z kupónu přepisujeme do naprogramovaného dotazníku v naší SW aplikaci, kde jsou definovány povinné a nepovinné pole s kontrolou úplnosti jejich vyplnění. Teprve když jsou zapsány všechny kupony, vyexportovat data do obecně užívaného MS Excelu, kde je u …
„Jak je zpoplatňována infolinka?“ * Cenu tvoří plat operátora, pronájem linek a zařízení. * Telekomunikační poplatky free phone se refaktúrujú * Denní režim operátora je od 8.00 – 17.00. Ostatní hodiny tvoří noční režim. Rozlišujeme pracovní den a volný den. Každý režim má svou hodinovou sazbu * Jednorázové náklady představuje návrh dotazníku a programování SW aplikace pro nahazování hovorů. * Speciální položku tvoří …
„Jak navrhujete directmarketingové strategie?“ * Ve třech krocích. Nejprve se vás zeptáme na unikátní výhodu vaší nabídky. Pak najdeme vhodnou cílovou skupinu pro oslovení. Konečně podle velikosti této skupiny a míry unikátnosti vaší nabídky stanovíme optimální způsob komunikace ve vztahu k ceně produktu. „Čo to znamená prakticky?“ * Uděláme vám nabídku v prvním přiblížení, kterou následně upřesňujeme * Nabídka je současně projektem, kdo …
Nabízíme k prodeji VZV Balcancar EV 687.33, rok výroby 1988, nosnost 1000kg, elektrický pohon. Cena 1500 Kč
Prodáme plně funkční VZV Desta MV 12, pohon Benzín / plyn. Cena 1500 Kč
Komentáře