adidas si za doručení na adresu účtuje pevné sazby. Výska sazby závisí od zvolenej metódy doručení. Sazby (včetně DPH) jsou nasledovné:
- Štandardná zásilka – € 4,95
- Expresná zásilka – € 15,95
- miadidas zásilka – € 8,95
Doručení zdarma pro všechny objednávky nad 150€*
Náš Online Shop může zasílat jen do Slovenskej republiky.
Způsoby doručení
Každý způsob doručení má svoje vlastné zákonitosti a sazby, které se uplatnia při vašej objednávce.
Při platbe budete vyzvaní, aby ste si zvolili způsob doručení objednávky: Vaše celkové náklady na doručení se automaticky spočítajú před dokončením objednávky.
Doručovacie lehoty
- Štandardné doručení, 2-5 pracovných dní. Doručení personalizovaných produktů (s výnimkou produktů mi adidas) může trvat jeden den navíc.
- Expresné doručení, 1-2 pracovných dní
Všechny objednávky zadané před 15:00 hod. v pracovných dnech budou expedované ještě v ten stejný den.
- Doručování mi adidas, 4-6 týždne
Personalizované produkty mi adidas jsou vyrobené iba pro vás a budou doručené samostatne do 3 až 4 týždňů.
V období výpredajů může spracúvanie objednávky trvat dlhšie.
Štátne svátky
Náš sklad je zatvorený v následujících termínoch: 01.01.2014, 18.04.2014, 21.04.2014, 01.05.2014, 29.05.2014, 09.06.2014, 03.10.2014, 25.12.2014, 26.12.2014, 01.01.2015
Při objednávkach, které budou zadané v těchto termínoch nebo den před nimi, se lhůta doručení predlžuje o 1 až 2 pracovné dni.
Dopravné pravidlá a obmedzenia
- Objednávky se expedujú jen v pracovných dnech. Pracovnými dňami jsou pondělí až piatok – v sobotu se neexpeduje – s výnimkou štátnych svátků ve Veľkej Británii a Nemecku1.
- Nedoručujeme na P.O. boxy.
- Prijatie každé zásilky musí být potvrdené podpisem.
- V případě otázok kontaktujete náš tím služby zákazníkem Online Shopu na čísle 0800-002238 (bezplatná telefónna linka*).
- Vzhledem na logistické problémy při realizácii dodávky do některých odľahlých oblastí si vyhradzujeme právo zrušit objednávku nebo na ňu použit dodatočné pravidlá a podmínky (včetně a bez obmedzenia, možnosti podmieňovat takéto objednávky minimálnou hodnotou produktů objednaných v rámci jednej transakcie). Náš zákaznícky servis tím vás bude upozorňovat na zrušenie nebo aplikáciu takýchto podmínek hned jak to bude možné po zadaní objednávky.
Sledovanie objednávky
Svoju objednávku můžete sledovat přes Históriu objednávek v časti Moje konto. Prejdite na detaily objednávky, kterou chcete sledovat a kliknite na sledovacie číslo v stĺpci „Detaily“. Prejdete na stránku přepravcu, na které nájdete najaktuálnejšie informace.
Pokud přepravca neaktualizuje sledovacie údaje na svojich počítačoch, nebudete mít možnost sledovat pohyb objednávky. Je teda možné, že když vám poskytneme link na sledovanie zásilky, v prvý den po zadaní objednávky nebude ještě žiadna informácia o jej pohybe k dispozícii. Avšak přepravca obyčejně aktualizuje informace do jedného pracovného dne od poskytnutí linku, takže když žádné informace ne jsou zatial k dispozícii, skúste to nedřív. Některé objednávky budou zabalené do viacerých balíků.
Některé objednávky jsou zabalené ve viacerých kusoch balíků. Každý balík bude mít svoje unikátne sledovacie číslo.
Možné stavy vašej objednávky:
- Prijaté
Tento stav znamená, že objednávka byla prijatá systémem, ale ještě nebyla spracovaná našim tímem, který má na starosti spracovanie objednávek. Zároveň dostanete e-mailové potvrdenie, že objednávka byla prijatá v systéme prijatá.
- Preposlané
Tento stav znamená, že objednávka byla preposlaná nášmu skladu, kde pro vás momentálne pripravujú objednané produkty na odoslane.
- Objednávka vyexpedovaná
Tento stav znamená, že vami objednaný zboží už opustil sklad a teraz je u přepravcu nebo se už doručuje na místo určenia. Můžete kliknút i na sledovací link přepravcu uvedený při každem stave a zistit, kde se vaša zásilka aktuálne nachádza. Když objednávka opustí sklad, budete o tem informovaní formou emailu se sledovacím linkem.
- Vrátený zboží prijatý
Toto je dodatočný stav, který se objaví v případě, že ste se rozhodli vrátit nám svoju objednávku (nebo jej časť). Bude to pro vás informácia, že vami vrátený zboží sme prijali a akceptovali. Tento fakt potvrdíme i ve forme e-mailovej správy.
- Objednávka dokončená
Tento stav se zobrazí, když se už objednávka nedá vystopovat prostřednictvím stránky přepravcu, pretože byla zadaná príliš dávno.
História objednávek
Když si chcete prezriet objednávky, které ste zadali v minulosti, prejdite na Moje konto[1] a zvoľte si Históriu objednávek.
Budete se musiet prihlásit s pomocou užívateľského mena a hesla. Když u nás ještě nemáte zriadené konto, získate ho kliknutím sem[2].
* Bezplatné hovory při telefonáte z pevnej linky.
References
- ^ Moje konto (www.adidas.sk)
- ^ kliknutím sem (www.adidas.sk)
Komentáře