Dodacia lhůta
Dodacia lhůta je obyčejně 4 až 6 pracovných dní od objednání zboží.
Dodacia lhůta objednaného zboží se zobrazí v nákupnem košíku a při telefonickej objednávce Vám bude osobne oznámená našim spolupracovníkem. Když ste uviedol/-la Vaši emailovú adresu, pošleme Vám potvrdenie o objednávce, v kterém bude dodacia lhůta taktéž uvedená. Na Váš email můžeme posielat i Další informace týkajúce se Vašej objednávky v e-shope, napr. potvrdenie o odeslání zboží nebo potvrdenie o vrátení zboží. Spolu s informáciou o odeslání zásilky Vám pošleme odkaz na partnerské stránky, na kterých můžete sledovat cestu Vašej zásilky.
Sledovanie zásilky
Na základe identifikačného čísla balíku si můžete kedykoľvek skontrolovat stav zásilky zaslanej prostřednictvím kurýra spoločnosti GEIS Parcel SK s.r.o. v systéme zmluvného přepravcu GEIS. Další informace o sledovaní zásilek je možné nájst v e-mailovem potvrdení o odeslání zásilky nebo se dá získat na telefónnem čísle zákazníckeho servisu 0800 212 313. Mimo toho si můžete kedykoľvek skontrolovat stav dopravy a dodání prihlásením se do Vašeho osobného účtu na Tchibo.sk.
Rozdelenie objednávky
V některých případech je z technických nebo logistických důvodů možné, že Vám pro rychléjšie vybavenie Vašej objednávky pošleme informaci, které výrobky jsou k dispozícii ihned a které ne. Výrobky, které ne jsou k dispozícii ihned Vám pošleme v samostatnej zásilce nedřív. V každem případě Vám budeme účtovat poštovné a balné iba raz. Dostanete od nás emailovú správu s potvrdením o odeslání objednávky a jej rozdelení do jednotlivých zásilek.
Poškození zboží při přeprave
Riziká při přeprave preberá Tchibo. V případě, že se zboží při přeprave poškodil, využite právo na vrátene. Když se zboží skladá z niekoľkých osobitných dielů, před vrátením zboží obnovte jeho stav jak při dodaní, a pokud je to možné, použite i originálny obal. V případě technických prístrojů priložte všechny podklady týkajúce se záruky a servisu.
Výhrada dodání
Zboží je dodávaný jen v rámci Slovenskej republiky.
Komentáře