Dovoz do dvou dnů znamená, že když si zboží objednáte v úterý, kurýr se ozve v pátek odpoledne, že do hodiny máte čekat doma, protože pak rozvoz končí. Takže jsem to nestihl a závěr MS jsem si doma nepodíval. Ještě komfortnější si počínal pondělní kurýr, ten mi dal k převzetí zboží třičtvrtě hodinu. Po krátkém dialogu mi slíbil, že dohodne dovoz druhý den mezi 14.00 a 16:00. Tak jsem čekal doma, ale tentokrát se nikdo neozval. Až ve středu jsem se dozvěděl, že jsem byl opakovaně nezastihnuteľný a zboží se vrátil do skladu. A tak jsme začali po 10 dnech celý proces od začátku. Tentokrát jsme si termín dodání dohodli předem a vytoužený televizor se na čtvrtý pokus podařilo doručit.

Krátkou radost vystřídalo po otevření krabice nepříjemné překvapení. Zboží, které jsem měl dostat nový a nepoužitý, už někdo přede mnou používal a nedal si ani tu námahu, dát balení do původního stavu. Většina kartonových výplní byla nahádzaná na dně krabice, obal roztrhaný a televizor ze zadní strany poškozen. Navíc dovezený z Trenčianska Turná a ne z Bratislavy, jak bylo na objednávce. Na mou žádost o vysvětlení se mi omluvili s tím, že selhal lidský faktor (podle mě spíše charakter) a kdybych zboží přebral poprvé, byl by nový az Bratislavy. Po pozornějším přečtení dodacích listů bylo jasné, že i poprvé dovezli zboží z Trenčianska Turná. Potom následovala vzájemná nedohoda o kompenzaci a moje žádost o vrácení peněz. Na závěr mi zaměstnanci NAY předvedli firemní kulturu, když se při balení a odvozu televizoru v bytě nevyzuli …

Když se po 30 dnech zjevili peníze na mém účtu a začali se ME ve fotbale, tak jsem začal přemýšlet, jak rychle se dá dnes pořídit televizor …

Juraj Mladý, Bratislava
LIST čtenáře


Článek byl uveřejněn v tištěném vydání Bratislavských novin. © 2012 Nivel Plus. Autorská práva vyhrazena vykonává vydavatel. Zpravodajská licence vyhrazena.

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.