Zdravim,
momentalne se věnuji tvorbě svého e-shopu. Primárně se bude jedna o nabídku pro slovensky a cesky trh, ale kedze se mi ozývají i zákazníci z jjiných zemí světa (převážně Europa), ráda bych se zeptala jak byste řešili nasledujici problem: zboží je objednáván ze zahraničí (Cina, USA, UK), pokud si řekněme zboží objednat zákaznických já nevím z Portugalska, nema smysl si to např. z Číny zasílat na Slovensko a pak zase do Portugalska, nebo ano? Hodila by se mi nějaká mezistanice, kde mi to pěkně jako out source zkontroluje přebalovat, nápisu inu adresu odesilatele a odsolovat zákazníkovi. Volili byste tuto cestu? Ake mate skusenosti s pronájmem schránek v UK ci USA – oplati se to?? Nenápadně mě ziadna ina dalsia metoda, jak zajistit odesílání mého zboží do různých zemí. Nejjednodušší by to bylo přímo od dodavatele, ale nechci samozřejmě aby zboží chodil konečných spotřebitelů z cizí / dodavatelova adresy já enviem z Číny zaroven chci aby to zboží logicky předtím než přijde k zákazníkovi někdo zkontroloval, popřípadě do balíčku neco vložil (fakturu, kupóny Slevové atd .). Zároveň mě napadlo ze pokud bych měla nějakou shcranku např. v Číně, dalo by se to i odtamtud rovnou poslat zákazníkovi, ale nevím jestli to nei je příliš komplikovaně a důvěryhodné. Zároveň, faktura staci elektronická? nebo je lepší ji přikládat k baliku? Dakujem velmi pekne za kazdu radu!!!
Pro shrnutí: Jak zabezpecit Čo nejlevněji a nejrychleji dopravu zboží přicházejícím ze zahraničí zákazníkům v zahranici do různých zemí?