Original article

Množstvo platieb kartou má všeobecne na Slovensku vzrastajúcu tendenciu. Firma Geis[1] tuto možnost podporuje. „V Českej republike nabízíme úhradu dobírky platobnou kartou už dlhšiu dobu, čím umíme potvrdit narastajúci zájem. Zavedením této služby i na Slovensku reagujeme na zvýšený dopyt nejen e-shopů, Tedy našich klientů,  ale i samotných příjemců. Pro nich je práve táto forma úhrady často najpohodlnejší variant,“ uvádí Dušan Vilhan, obchodný riaditel firmy Geis.

„Investovali sme do platobných terminálů, které umožňujú i platbu bezkontaktnou kartou. Predchádzame tak nedôvere příjemců odovzdat svoju kartu vodičovi k vybaveniu transakcie,“ doplňuje Dušan Vilhan.

Geis v súčasnosti pripravuje ďalšiu službu v segmente B2C (teda doručování balíků súkromným příjemcom). Jde o siet výdajných miest Geis Point pro balíky z e-shopů. Rozšírením už fungujúcej sítě takřka 500 výdajných miest v Českej republike tak vznikne najväčšia súkromná siet výdajných miest na česko-slovenskem území. Predpokladaný termín spustenia Geis Pointů na Slovensku je jeseň 2015.

Geis – komplexná logistika

Přepravy balíků do 50 kg[2] patrí k základným produktem, které Geis v rámci svojich komplexných přepravných a logistických služeb nabízí. Mezi služby, které jsou už zahrnuté v cene přepravy balíků, patrí vyzdvihovanie všech zásilek přímo u odesílátele, dva pokusy o doručení, ručenie za každý balík až do 2 489,54 € (poistenie na vyšší hodnotu je možné po individuálnej dohode), možnost sledovania přepravy zásilek v reálnem čase na internete (Tracking & Tracing), nebo

doklad o doručení každého balíku s podpisem a pečiatkou příjemcu dostupný na internetových stránkach.  Další služby si klient může priobjednat. Jedná se napríklad o SMS avízo příjemci s informáciou o tem, že odesílátel vyexpedoval jeho zásilku, telefonické aví ze, kdy je příjemca zásilky dopředu telefonicky informovaný o dobe doručení zásilky, doručení do 12,00 hod. následující pracovný  den a garancia doručení následující pracovný den. Ďalej může klient využit napríklad avízo o problematickej zásilce (zaslání informace v případě, že se zásilku nepodarilo z objektívnych príčin doručit), avízo o doručenej zásilce (informácia o doručenej zásilce příjemci  ihned po doručení), nebo POD – doklad o doručení (automatické zasielanie potvrdeného doručovacieho listu s podpisem a pečiatkou příjemcu na e-mail odesílátele ihned po doručení). Samozrejmostí je COD – možnost přepravy zásilek na dobírku s převodem vybraných peňazí odesíláteľovi do 7 pracovných dní.  Služby je možné objednávat jednotli ve, nebo ich kombinovat podle potřeby.

K službe B2C, teda přeprave zásilek na súkromnú adresu, patria štandardne SMS avízo o vyexpedovanej zásilce a telefonické aví ze, kdy si vodič s příjemcem spresní dobu a místo doručení zásilky.

Systémové přepravy umožňujú doručení zásilek na území celého Slovenska na druhý pracovný den po vyzdvihnutí u odesílátele a jeden až dva dni do Českej republiky. Díky napojeniu mezinárodnej sítě skupiny nabízí Geis doručení takřka do všech zemí Evropy a též do väčšiny zemí po celem svete.

Mezi Další základné produkty, které skupina nabízí, patria kusové a paletové přepravy s celým radem služeb, jak napríklad doručení na súkromnú adresu, celovozové, letecké a námorné přepravy a skladová logistika – od bežného skladovania až po sofistikované logistické projekty a vývoj a výroba obalů.

– reklamná správa –

Zdielat článok na Facebooku[3]

References

  1. ^ Firma Geis (www.geis-group.sk)
  2. ^ Přepravy balíků do 50 kg (sk.hit.gemius.pl)
  3. ^ Facebook (www.facebook.com)

doručení zásilek – Správy Google

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.