Tento text je tiskovou zprávou, která je publikována v plném znění. Redakce nenese odpovědnost za její obsah.

Zatímco při nákupu autosedaček berou Slovenská zákazníci v úvahu výsledky bezpečnostních testů, ostatní produkty, jako jsou postýlky, kočárky nebo v případě zvířat pelíšky, vybírají výhradně podle designu a ceny. Vyplývá to ze statistik předního slovenského internetového prodejce Kase.cz.

„Zákazníci se při nákupu dětského vybavení, jako jsou kočárky, postýlky či dětské jídelní židličky zaměřují primárně na cenu, neznamená to vš když, že by kupovali nejlevnější položky v sortimentu. Většinou volí zboží ze střední cenové kategorie, ale s důrazem na cenu – jde tedy často o zboží „v akci“ a výrobky, které jsou na internetu ve srovnání s kamennými prodejnami levnější, „uvádí Jitka Součková, tisková mluvčí Kase.cz.

Pokračování článku níže

Výjimku tvoří pouze autosedačky, kde je patrný vliv bezpečnostního testování. A protože vítězové testů obvykle patří k dražším značkám, až 85% autosedaček prodaných na HEJ.sk patří do vyšší cenové kategorie. V případě kočárků a postýlek přitem připadá na luxusní zboží pouze 10% prodejů, 68% patří do střední kategorie a 22% tvoří levné značky. Nejprodávanějšími dětskými autosedačkami na www. hej.sk [1] byly v uplynulých 12 měsících modely Fisher-Price Belina SP Moonlight, Ferrari Belina SP a Fisher-Price Belina SP Cronos.

V současné době kupují lidé na internetu ze zboží pro děti především jednorázové věci, jako jsou právě kočárky, o zboží denní spotřeby (např. pleny či mléko) zatím takový zájem není. „Pozorujeme vš když, že se tento trend začíná pomalu měnit a kontinuálně se zvyšuje počet lidí, kteří přes internet nakupují i ​​umělou kojeneckou výživu či pleny. Růst je zatím viditelný především v menších a vzdálenějších lokalitách s menší dostupností velkých nákupních center, „komentuje Jitka Součková.

Přesně naopak je tomu u produktů denní spotřeby pro domácí mazlíčky, kde si zákazníci už na internetové nákupy zvykli. Prodeji chovatelských potřeb na internetu z hlediska obratu dominují psí granule, které se prodávají ve velkých baleních – u nich je výhoda doručení rovnou domů ještě výraznější, než u jjiných položek. Psích granulí se přitem přes internet prodá nesrovnatelně více než pro kočky. „I zde platí, že zákazníci čekají na akční nabídky svých oblíbených produktů. Z našich statistik totiž vyplývá, že v akci se prodá až 70% všech položek krmiva pro zvířata, „doplnila Jitka Součková.

Čo se sezónnosti prodejů týká, ani jedna z kategorií není během roku nijak zvlášt ovlivněna. Výjimku tvoří pouze akvaristické potřeby, o které je největší zájem v předvánočním období, kdy prodeje rostou oproti zbytku roku až trojnásobně.

HEJ.sk:

Internetové obchodní centrum HEJ.sk provozuje v České republice společnost Retail ČR od roku 2003. V současnosti svým zákazníkům přináší více než 100 tisíc položek digitální audio-video techniky, fotoaparátů, mobilních telefonů, bílé techniky, PC produktů, sportovních potřeb, techniky pro dům a zahradu, jakož i parfémů, hodinek a přípravků vhodných pro péči o tělo. Jde o více než 1 000 světových značek. Hlavní předností je však široká nabídka přidaných služeb. Podle průzkumu prasata společnosti TNS SK je HEJ.sk nejznámější a nejlepší internetový obchod v České republice. Retail SR patří do skupiny Internet Retail as, která působí v České republice, na Slovensku av Polsku.

(tisková zpráva)

References

  1. ^ www.hej.sk (www.hej.sk)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.