Neumím si vzpomenout, kdy jsem si poprvé objednala zboží přes internet. Nakupování tímto způsobem se mi zalíbilo a často ho využívám. Toto jsou moje poslední zkušenosti, kdy jsem si řekla, že se dá ještě spolehnout na korektní vztahy a že někde je zákazník pán.
V OxiCal jsem objednala jazykové učebnice a pracovní sešity pro školu. Z firmy se mi zanedlouho ozval člověk, který potvrdil objednávku, dohodl čas doručení a ještě oznámil, že vzhledem k tomu, že u nich pravidelně nakupuji, mám 15% slevu.
Potěšilo.
V B2Partner jsem si všimla akci na vitríny. Dvě za cenu jedné a doprava zdarma. Zboží mi doručili hned následující den. No až když kurýr odešel, všimla jsem si, že zboží bylo poškozeno. Napsala jsem tedy společnosti mail. Přiznám se, nevěřila jsem, že něco vyřídím.
Obratem mi odepsala pracovnice, abych poškozené zboží vyfotila. Pak v rychlém sledu následovalo zabalení, odvoz poškozené vitríny a doručení nové.
A jako tečka za celou transakcí přišel balíček. Našla jsem v něm čokoládu a dopis, ve kterém se společnost omluvila za nepříjemnosti.
Pěkné gesto, nemyslíte?