ČTK | 26.12.2013 07:22
Problémy tisícům klientům po celém světě způsobila během Vánoc americká logistická společnost UPS, která nečekaně nezvládla velký objem svátečních zásilek.
Ilustrační foto.
Autor: Shutterstock
Podle mluvčí společnosti způsobilo opožděné doručení i krajně nepříznivé běhemí, které v těchto dnech zasáhlo velké oblasti na severovýchodě USA av Kanadě.
Velké množství vánočních dárků tak sváteční nadílku nestihlo, což vyvolalo vztek odesílatelů a vlnu stížností na sociálních sítích. Internetový prodejce Amazon.cem se svým postiženým zákazníkům omluvil a věnoval jim dárkový poukaz v hodnotě dvaceti dolarů. Podle mluvčí UPS Natalie Blackové společnost předpokládala, že přes Vánoce přepraví přibližně 132 milionů zásilek po celém světě, ale skutečnost tyto kalkulace předčila. Jaký objem pošty UPS vybavovala, Blacková neupřesnila.
Firma prý nasazuje všechny síly, aby časová prodleva v doručení minimalizovala. Poslední vánoční zásilky by k příjemcům měli dorazit ve čtvrtek nebo v pátek. Klienti, kteří si za včasné doručení připlatili, dostanou finanční kompenzaci.
Na zdržení zásilek si stěžují především rodiny s dětmi, které se vánočních dárků nedočkali. Na sociálních sítích se ale objevily i výzvy k toleranci, kterou si zaslouží pracovníci UPS, protože přes svátky pracují. „Zatímco ostatní odpočívají, my si volno v prosinci vzít nikdy nesmíme,“ napsal na Twitteru Donny Ratcliffe, který pracuje jako řidič UPS dvacet let.
Další nové články