Original article

My v Martinus.sk se každý den snažíme dělat našu prácu najlepšie jak umíme a poskytovat Vám perfektné služby. Stále sme však jen Lidí a tak se i přes naší snaze může stat, že nieCo se jednoduše pokazí. Když teda potřebujete reklamovat zboží, který ste u nás objednali, nebo ho chcete vrátit, prečítajte si, prosím, nasledovné informace.

Záručná doba a reklamácie zboží

Záručná doba na zboží zakúpený v internetovem obchode Martinus.sk je štandardne 24 měsíců, v případě použitého zboží a zboží z bazáru najmenej 12 měsíců. Při potravinovem sortimente (produkty jak káva, čaj nebo pochutiny) je datum spotřeby (datum minimálnej trvanlivosti) vyznačený na obale, dodávaný zboží má minimálnu dobu spotřeby 2 měsíce, v případě kratšej doby spotřeby kontaktujeme zákazníka e-emailem nebo telefonicky a zboží expedujeme až po jeho souhlase. Záručná doba začína plynút dňem převzetí zboží zákazníkem.

Záručný servis zabezpečuje prevádzkovatel internetového obchodu. Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutné oznámit do 48 hodin od převzetí zásilky e-emailem na adresu reklamacie@martinus.sk[1] nebo telefonicky v pracovné dni na 043 / 3260 361 (klapka 331 nebo 343). Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásilky nebo mechanického poškodenia výrobku nemusia být uznané. Nekompletnost skladačiek puzzle a hier je nutné oznámit do 14 dní od ich převzetí.

Když chcete zakúpený zboží reklamovat, dopředu nás, prosím, kontaktujte (kontakty[2]). Reklamovaný zboží (najlepšie až po dohode s nami) zašlite prosím na adresu Martinus.sk, Gorkého 4, 036 01 Martin, doporučujeme Vám zboží zaslat jak balík doporučenou zásielkou. Zboží nám, prosím, neposielajte dobírkou. Do balíku priložte kópiu daňového dokladu (faktúra), který sme Vám poslali s zbožíem a kópiu potvrdenia o doručení od doručovatela.

Reklamovaný zboží můžete odovzdat i osobne v některé z našich predajní v Bratislave, Nitre, Žiline, Martine a Košiciach (viac informácii[3]), v kterých jsou zriadené miesta pro osobný odber zboží zakúpeného přes internetové kníhkupect ve, s tím, že v prodejně nemůžete přímo požadovat vybavenie reklamácie.

Po obdržaní reklamovaného zboží Vás budeme bezodkladne kontaktovat e-emailem nebo telefonicky a dohodneme se s Vami na rychlem vyriešení reklamácie. V případě uznania reklamácie Vám podle vašeho rozhodnutia reklamovaný zboží vymeníme kus za kus, případně poskytneme jiný, který si vyberiete (do hodnoty reklamovaného zboží), a rovnako znášame náklady na jeho vrátenie a dodanie nového zboží, nebo máte právo od zmluvy odstúpit a v takem případě Vám vrátime peníze. Reklamácia bude vybavená v co najkratšem čase, najnedřív však do 30 dní od uplatnenia reklamácie a prijatia reklamovaného zboží. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-emailem a spolu s zbožíem Vám bude doručený reklamačný protokol.

Při použitem zbožíe a bazárovem zbožíe nezodpovedáme za vady vzniknuté ich použitím nebo opotřebením, tj. není možné reklamovat poškození, kterého se zľava týka.

Odstúpenie od zmluvy a vrátenie zboží

Zákazník je oprávnený odstúpit od zmluvy bez udania důvodu v súlade s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotřebitela při predaji na diaľku v lhůtě 14 dní od převzetí zboží nebo odo dne uzavretia zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnem nosiči (napr. e-knihy, software a pod.). V případě, když v rámci jednej objednávky byl zboží dodaný oddelene, lhůta na odstúpenie plynie okamihem převzetí zboží, který byl dodaný jak poslední.

V súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. zákazník nemůže odstúpit od zmluvy, predmetem které je:

  • predaj kníh nedodávaných v ochrannem obale a predaj periodickej tlače,
  • predaj zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukovo-obrazových záznamů, kníh nebo počítačového softvéru predávaných v ochrannem obale, když zákazník tento obal rozbalil,
  • poskytovanie elektronického obsahu jinak jak na hmotnem nosiči, když se jeho poskytovanie začalo s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník vyhlásil, že byl riadne poučený o tem, že vyjadrením tohto souhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj zboží uzavretého v ochrannem obale, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdravia nebo z hygienických důvodů a kterého ochranný obal byl po dodaní porušený, napr. zboží textilného charakteru.

Právo na odstúpenie od zmluvy ste povinný uplatnit písomnou formou v listinnej podobe nebo v podobe zápisu na jiném trvanlivem nosiči (e-mail), přičemž můžete použit formulár dostupný na naší internetovej stránke[4] (pre uložení kliknite pravým tlačidlem na odkaz, zvoľte možnost „Uložit súbor“. Následne ho můžete v počítači vyplnit a vytlačiť). Lhůta na odstúpenie od zmluvy se považuje za zachovanú, když ste oznámenie o odstúpení od zmluvy odoslali najnedřív v poslední den lehoty.

Odstúpením od zmluvy se kúpna zmluva (resp. zmluva o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnem nosiči) ruší od začiatku. V súlade s ust. §517 ods. 1 Občanskeho zákonníka může zákazník uplatnit odstúpenie i jen ve vzťahu k časti predmetu zmluvy (pokud predmetem zmluvy resp. záväznej objednávky bylo dodanie niekoľkých titulov) a v takem případě se zmluva ruší jen v této časti.

Zákazník je povinný najnedřív v lhůtě 14 dní odo dne odstúpenia od zmluvy zaslat zboží zpět na adresu Martinus.sk, Gorkého 4, 036 01 Martin, doporučujeme zboží zaslat jak balík doporučenou zásielkou, zboží nám, prosím, neposielajte dobírkou. Do balíku priložte kópiu daňového dokladu (faktúra), který sme Vám poslali s zbožíem a kópiu potvrdenia o doručení vystavenú doručovatelem. Zboží můžete vrátit i osobne v některé z našich predajní v Bratislave, Nitre, Žiline, Martine a Košiciach (viac informácii[5]), v kterých jsou zriadené miesta pro osobný odber zboží zakúpeného přes internetové kníhkupectve. Lhůta na vrátenie zboží se považuje za zachovanú, když byl zboží odovzdaný na přepravu najnedřív v poslední den lehoty. Náklady spojené s vrátením zboží k nám na prevádzku znáša zákazník.

Zboží nám prosím doručte kompletný, nepoškodený, podle možnosti v originálnem obale a nepoužívaný, jinak zákazník zodpovedá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takého zaobchádzania s zbožíem, které je nad rámec zaobchádzania potřebného na zistenie vlastností a funkčnosti zboží.

Kúpnu cenu Vám vrátime najnedřív do 14 dní na účet, který ste nám uviedli, pokud se nedohodneme in když, hlavně poskytnutím poukážky na zľavu, kterou můžete použit při ďalšem nákupu u nás. Při odstúpení uveďte informaci, o kterou z uvedených kompenzácií máte zájem. Kúpnu cenu však ne sme povinní vrátit, dokým nám není doručený zboží nebo než nám zákazník nepreukáže aspoň spätné zaslání zboží. Při odstúpení od zmluvy Vám budou rovnako refundované náklady dodání zboží v rozsahu najlacnejšieho bežného způsobu doručení, který Vám nabízíme (t.j. bežné poštovné za doručení zásilky Slovenskou poštou).V případě neoprávneného odstúpenia od zmluvy Vám bude zboží vrátený na Vaše náklady.

Prajeme Vám příjemné nakupovanie v našem internetovem obchode!

References

  1. ^ reklamacie@martinus.sk (www.martinus.sk)
  2. ^ kontakty (www.martinus.sk)
  3. ^ viac informácii (www.martinus.sk)
  4. ^ na naší internetovej stránke (www.martinus.sk)
  5. ^ viac informácii (www.martinus.sk)

zaslání zboží (source)

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.