Original article

V roce 2009 jsem přišla na kouzlo online nakupování. Nemám ráda nakupování v obchodech, když se člověk musí přehrabovat v kvantech oblečení, které jinak vypadá na věšáku a jinak na člověku. Jelikož mám celkem fajn konfekční velikost, tak jsem se rozhodla, že si budu odteď oblečení kupovat online. Čo může být jednodušší, než si „vyklikat“ do košíku oblečení, které je mnohdy levnější a kvalitnější a dát si to poslat domů? Stačí kreditka a do pár týdnů máte oblečení doma.

Problém nastane, pokud si vás někdo zodpovědný za doručení balíku vyhlédne a začne vám vaše balíčky na cestě k vám krást. Jednomu takovému „skřítkovi“ jsem se trefila do vkusu a konfekční velikosti a moje balíky se začaly magicky ztrácet. Od roku 2009 jsem ztratila odhadem asi každý 3. balíček (dohromady asi 15 balíků), hodnotu raději ani nevyčíslit, a tak si pobíhá po světě člověk, kterému jsem koupila prsten, podprsenku, trička, svatební podvazek s iniciálami mé dobré kamarádky a jejího manžela, plavky a dokonce i moje promoční oznámkovat. Čo dodat? Asi jen, že at mu to slouží, že karma si ho najde.

Balíky byly zejména ze zahraničních etablovaných obchodů, kterým důvěřuji a jejich postoj byl plně profesionální a peníze za ztracený zboží mi zatím vždy vrátili, případně mi poslali náhradní zboží. Jelikož moje balíky se ztrácejí, začala jsem si některé své věci dávat doručovat kamarádce na jinou bratislavskou adresu a hádejte co? Zatím se mi neztratil ani jeden balik. Ty jistě obchody, jejichž balíky se mi ztrácejí, se jako zázrakem v pohodě doručují na adresu mé kamarádky. Nemohu ji ale zatěžovat stále, a proto jsem si můj poslední balíček dala doručit domů, bohužel neúspěšně.

Řeknete si, proč píšu tento blog až teď? Až minulý týden mi totiž máma řekla, že paní poštárka na naší poště Bratislava 51 se jí stěžovali, že se neumím chovat, když jsem se tam minulý pondělí došla se sestrou stěžovat, že se mi ztratil další balík. Tety poštárka mě už znají jménem, ​​protože tam chodím kvůli ztraceným balíkem jako na klavír. V balíku, Čo se mi ztratil tento měsíc, byly věci, které si chtěla moje sestra vzít na dovolenou minulý pátek, bohužel, zůstaly jí jen oči pro pláč.

Každopádně na naší poště mi oznámili, že mi nevědí pomoci, protože moje balíky přijdou z centrální pošty na Tomášikovo na poštu Bratislava 5, kde si je převezme poštárka a má mi ho doručit. Mám se podle nich jít stěžovat na Tomášikova, nebo na poštu Bratislava 5. Jelikož pracuji na Tomášiko ve, tak jsem se tam skočila ve středu promluvit s paní Poštárka. Tímto bych chtěla poděkovat hlavně paní Poštárka na poště Tomášikova, která pracuje na mezinárodních reklamacích. V klidu se mnou popovídala, velmi si cením její lidský přístup a to, že mi chtěla pomoct, i když nebyla za okénkem. Poradila mi napsat stížnost přes stránky České pošty. Vím, že se tím asi mnoho nezmění, ale zkusím to.

Pokud se k tomu dostanu, tak vám příště napíšu mou zkušenost s Poštovním kurýrem České pošty, jak říká můj kolega – „srandy kopec“.

autorka: Zuzana Bachratá

image

Starší článek autora Proč nejsou bankovní operace zdarma?

image

Nový článek autora Odkud se vzal předvolební slogan Roberta Fica?

doručení zboží – Google News

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.