Tento text je tiskovou zprávou, která je publikována v plném znění. Redakce nenese odpovědnost za její obsah.
Podle statistik jednoho z největších internetových obchodních center na Slovensku HEJ.sk si tak v minulém roce až 62% objednávek zákazníci přišli vyzvednout osobně přímo do kamenných prodejen HEJHOUSE v Bratislavě a ve Zvolenu – a toto číslo stále roste. „Zákazníci upřednostňují možnost využít výhodné ceny e-shopů, zboží si pohodlně vybrat z domu a pak si ho přijít bezplatně vyzvednout,“ vysvětluje Jitka Součková, marketingová ředitelka Kase.cz.
Zároveň dodává, že s tímto trendem souvisí i klesající popularita dobírky jako formy platby za zboží z internetu: „Zákazníci při osobním odběru zpravidla využívají možnost platby v hotovosti nebo kartou přímo na prodejně, v roce 2012 takto bylo zaplacených až 52% objednávek . „Dobírka zákazníci stále využívají zejména u dražších nákupuch. S 30% je momentálně druhou nejoblíbenější formou platby a podle statistik HEJ.sk při ní jde ve více než třech čtvrtinách případů o objednávky nad 75 eur.
„Slováci začínají při nákupuch přes internet také Daleko více důvěřovat online bankovním převodem. Aktuálně tvoří 12% ze všech plateb, což je téměř 5-krát více než v roce 2011, „říká Jitka Součková. Nejméně často zákazníci volí platbu na splátky, za poslední rok takto bylo realizovAno pouze 6% nákupů.
Po osobním odběru je nejpopulárnějším způsobem dopravy zboží kurýrní služba, v HEJ.sk ji využívají zejména zákazníci, kteří nemají v dosahu kamenný HEJHOUSE. „Za posledních 12 měsíců tvořili kurýrní zásilky do 30 kilogramů 28% všech objednávek, dalších 9% spediční doprava zásilek nad 30 kg,“ říká Jitka Součková. „Dražší možnost komfortního doručení sice stále tvoří nejmenší procento, každý rok však zaznamenáváme nárůst tohoto způsobu dopravy. Lidé jsou stále více ochotni připlatit si při velkých spotřebičů za nadstandardní pomoc při doručení domů, „dodává.
HEJ.sk:
Internetové obchodní centrum HEJ.sk provozuje v České republice společnost Eurocomm ČR od roku 2003. V současnosti svým zákazníkům přináší více než 100 tisíc položek digitální audio-video techniky, fotoaparátů, mobilních telefonů, bílé techniky, PC produktů, sportovních potřeb, techniky pro dům a zahradu, jakož i parfémů, hodinek a přípravků vhodných na péči o tělo. Jde o více než 1 000 světových značek. Hlavní předností je však široká nabídka přidaných služeb. Podle průzkumu prasata společnosti TNS SK je HEJ.sk nejznámější a nejlepší internetový obchod v České republice. Eurocomm SR patří do skupiny Internet Retail as, která působí v České republice, na Slovensku av Polsku.
(tisková zpráva)
Komentáře