Objednávate si zboží přes internet a nechcete se viazat na príchod kurýra? Využite novinku v ponuke kurýrní spoločnosti DPD a nechajte si zásilku doručit do sítě odberných miest DPD ParcelShopu. Vy si můžete naplánovat den podle svojich predstáv a zásilka na vás počká.
Bratislava 16. 6. 2014. Kurýrska spoločnost DPD zavádza novú siet odberných miest – DPD ParcelShop. DPD tak rozširuje ponuku svojich služeb i o možnost uložení zásilky v odbernem místě. Příjemca zásilky tím získava ďalšiu voľbu při přeprave svojho balíku. Už není potřebné, aby se viazal na príchod kurýra, zásilku si může nechat doručit do DPD ParcelShopu, kde si ji vyzdvihne podle svojich možností, kedykoľvek během následujících 7 pracovných dní.
Zásilku si může příjemca nechat odoslat do DPD ParcelShopu přímo při nákupu v internetovem obchode při ukončení procesu objednávky . Vyberie si ze zoznamu dostupných odberných miest v blízkosti svojho bydliště, či práce, případně si ji tam presmeruje v průběhu doručování přes mobilný internetový portál www.presmeruj.mojbalik.sk. Před samotným doručením zásilky posiela spoločnost DPD příjemci SMS nebo e-mail s informáciou o termínu dodání zásilky. Když příjemci termín dodání nevyhovuje, může ho prostřednictvím online nástroja změnit nebo si zásilku presmerovat do odberného miesta. Po doručení balíku do odberného miesta DPD je příjemca opätovne informovaný o možnosti vyzvednutí zásilky a termínu, do kterého bude jeho balík uložený v DPD ParcelShope.
„Podle našich skúseností, a to nejen ze Slovenska, si klient vyberá tie odberné miesta, které jsou blízko jeho bydliště, po ceste z práce, případně na miestach kde prestupuje z jedného dopravného prostriedku do druhého nebo vystupuje z MHD. Na tyto miesta se zameriavame při získavaní partnerů pro DPD ParcelShop. Většina našich zákazníků prevádzkujúcich e-shopy tuto službu už implementuje nebo ji bude v blízkej dobe pro svojich klientů implementovat. Mezi prvými jsou tí zákazníci, kteří nemají svoje vlastné prevádzky po celem území Slovenska“, dodáva Peter Červeň, generálny riaditel DPD na Slovensku. Siet odberných miest se neustále rozširuje a velmi skoro by měla pokrývat v dostatočnej hustote celé územie Slovenska.
Ve vybraných odberných miestach je možné zásilku i podat a využit atraktívne a bezkonkurenčne najnižší ceny na našem trhu, přičemž zákazník dostane kompletný servis spoločnosti DPD. Ceny začínajú už na 3,6 EUR za balík do 3kg, jedinou podmínkou je doniest balík do odberného miesta. Následne ji následující pracovný den doručí kurýr DPD na akúkoľvek adresu na Slovensku. Tuto možnost už dnes využíva široké spektrum zákazníků, kteří potřebujú napríklad vrátit zboží do internetového obchodu jak reklamáciu. Táto možnost je čoraz aktuálnejšia i v súvislosti s novým zákonem o ochrane spotřebitela, který vstupuje v platnost tento měsíc.
„Novou službou nenahrádzame doručování zásilek kurýrem, je jej doplnkem a je zameraná na tú čast zákazníků e-shopů, kteří z rôznych důvodů uprednostňujú vyzdvihnutie balíku v čase, který vyhovuje hlavně im a na místě, které si vyberú.“, vysvetľuje Peter Červeň. Drvivá většina klientů si svoje balíky vyzdvihne do 3 pracovných dní od doručení do odberného miesta a může za dobírky platit v hotovosti při preberaní zboží na všech odberných miestach, na vybraných miestach i platobnou kartou.
Pro partnerů pripravilo DPD integračné nástroje, které umožnia pridat nový způsob přepravy na stránku ich internetového obchodu. Systém automaticky poskytne eshopu informace o všech parametroch zvoleného odberného miesta, jak napríklad hmotnostné obmedzenie, dostupnost služeb, možnost platby kartou za dobírku, otváracie hodiny, ale i lokalizačné služby odberných miest – zoznamy dostupných DPD ParcelShopů v určitem okruhu podle adresy příjemcu. Takto může eshop vyjst svému zákazníkovi maximálne v ústrety a ten si zvolí odberné místo podle svojej potřeby. Aktuálne prebieha i Specialna akcia pro internetové obchody se zvýhodnenými cenami pro zásilky smerované do DPD ParcelShopů. Podrobnosti o akcii nájdu zájemcovia na stránke www.dpdparcelshop.sk[1] .
„Naši partneri prevádzkujúci odberné miesta DPD ParcelShop jsou online napojení na centrálnu aplikáciu a prostřednictvím svojich tabletů jsou informovaní o počte prichádzajúcich balíků, hodnotách dobierok a aktuálnem stave balíků, které jsou predmetem doručení“, informuje Peter Červeň. Systém takto monitoruje každý jeden balík, proaktívne upozorňuje příjemců, aby si nezabudli prJít po zásilku a nabízí im Další proaktívne informace pro ich komfort.
16. 6. 2014
References
- ^ www.dpdparcelshop.sk (go.cz.bbelements.com)
- ^ www.dpd.com (go.cz.bbelements.com)
Komentáře