Minulá zima ukázala, že ani Slovensko se extrémním mrazem nevyhne. Teploty pod bodem mrazu vyhledání připravenost nejednoho motoristu a jeho vozidla. Nenechte se nízkými teplotami zaskočit a připravte váš vozový park na tuhou zimu v předstihu. Společnost Slovnaft vyvinula nové moderní palivo arktického typu s názvem SLOVNAFT ARCTIC Diesel , pro své velkoobchodní partnery které je určeno do extrémních podmínek zimního období, kdy teploty mohou klesnout až pod -30 ° C. Že to není na Slovensku neobvyklý jev, svědčí i následující mapa rekordních teplot naměřených za posledních 30 let. Kvalitní péče o vozový park je jedním z předpokladů pro to, abyste iv zimě dokázali včas a bez problémů splnit požadavky vašich zákazníků. Včasné doručení zboží odběrateli, komponentů a materiálu do výroby nebo dodání objednané služby je závislé na plynulé provozu firemní flotily. Kromě odpovědné péče a přípravě aut na zimní sezónu nic neprověří vozidla s dieselovým pohonem tak jako zimní měsíce, kdy spolehlivý chod motoru závisí zejména na kvalitě paliva. Speciální zimní nafta SLOVNAFT ARCTIC Diesel má výrazně lepší nízkoteplotní vlastnosti jako komerční motorové nafty zimního typu. Její speciální přísady (depresant, disperzant – wax antisettling) zlepšují průtok paliva přes palivový filtr a jeho nízkoteplotní stabilitu. Bezporuchové startování a ustálený chod vznětového motoru jsou zaručeny používáním nafty SLOVNAFT ARCTIC Diesel při teplotách do -36 ° C. I pro zákazníky nejširší sítě čerpacích stanic nabízí Slovnaft od poloviny listopadu jen zimní motorovou naftu TEMPO PLUS, jejíž parametry jsou upraveny pro použití při teplotách až do -20 ° C, jakož i prémiový EVO DIESEL splňující ještě přísnější požadavky na používání při extrémně nízkých teplotách kolem -30 ° C. Tankování kvalitních pohonných hmot u osvědčených prodejců je v zimním období jedním z předpokladů pro bezproblémový chod motorových vozidel.
SLOVNAFT ARCTIC Diesel se vyznačuje následujícími parametry | |||
---|---|---|---|
Bod Fifi ltrovateľnosti (CFPP) | max. -38 ° C | ||
Bod zákalu (CP) | max. -22 ° C | ||
Cetanové číslo | 53 |
Komentáře