Původní articleNový generální ředitel železniční společnost Cargo Slovakia Jozef Spider skončila po několika hodinách. Běžela kolem něj.BRATISLAVA. Na svém křesle vydržel jen pár hodin. Generální ředitel státní železniční společnosti, Cargo Slovakia Jozef Spider, jehož ministr dopravy Roman Brecely ze sítě s názvem pouze v pondělí, vedoucí oddělení dopravy rozhodlo odvolat. Pavouk, který by měla být vedena Národní letecký dopravce, lemování jeho minulost. Státní společnost by absolutní novinka. Pro první vládě z Roberta Fica [1] Když HZDS ve vládní koalici, již v Radě, působil jako člen Carga. Pro tento post jmenoval Vladimíra Mečiara strana práva [2]. „Ve výběru pana Spider příspěvek dočasného šéfa, máme, bohužel, dost nepreverili Carga nějaké relevantní fakta ve své odborné a politické kariéry. Rozhodl jsem se okamžitě opravit tuto chybu, „řekl Brecely v úterý.Historické ztráty po jmenování do pavouk vyvolal vlnu kritiky. V roce 2010 je to z funkce člena představenstva prostředků exminister Jána Figele [3] odvolání v době. Přečtěte si také: železniční Cargo má nového šéfa, bývalý politiku HZDS [4] Spider blogů v Cargu působil v letech 2006 až 2010.Přijaté odstupné platit 130 – tisíc euro.Náklad v roce 2010 činily ztráty 122 milionů euro.Hlavním důvodem odvolání nejen pavouk, ale vedení celé společnosti byl, že pro roky 2009 a 2010 činila národní zasilatel ztrátu asi 120 milionů euro. To byl historicky nejhorší řízení národní Carga.Navíc následující opravný prostředek podle zakázky, nárok na odstupné ve výši Spider měl 130 – tisíc euro. Nyní žádné odstupné nebude mít výplatní pásku za dva dny pouze v dané funkci. Když se dostali v minulosti, společnost byla v čele Mateje Augustína, který obdržel odstupné ve výši 150 tisíc euro.“Byl to neodporovalo etika a ekonomie [5],“ říká Figel ‚. Dnes bývalý šéf strany Vladimíra Mečiara nominován na nespájala Carga státní společnosti. To byl také aktivní politik.Pavouk v volbách roku 2010 kandidovat do parlamentu znakového jazyka od 10. umístění stránky zpracována mečoun. Od roku 2009 přinejmenším až do roku 2012 byl předsedou regionální organizace HZDS Banská Bystrica.Vice-prezident Andrew Potter minulé Network Spider překvapil. „Vzhledem k době, v níž pracoval, považuji za protichůdné pro nominaci. Mohl by to být, nicméně, koaliční partner nominace [6], ale ministr nezbavuje zodpovědnosti, „řekl Potter, nebot jsme ještě před Pavúkovým odkazu. Na spor o bývalého člena sítě dnes hovořil člen Miroslav Beblavý.Nominaci Josefa byl kvůli pavouk, který vedl společnost k obrovské ztráty spolumanažér jako velmi obtížné pro něj, stejně jako přijatelné. Podle něj by taková osoba nemusí stát v čele státní firmy. Kdo chce být vyraženými písmeny?Vnitrostátní železniční nákladní dopravce dostane další v krátkodobém výhledu nový šéf. Když se to stane, ministerstvo nespresnilo. Zřejmě v tomto případě půjde o dočasné přidělení. Brecely slibuje, že chce, aby tento post nabídkové řízení. K tomu, původní hlavu-Vladimir Luptáka-museli odvolat. „Navzdory tomu, že v případě pana Spider byl jen dočasný mandát, je důležité, pro mě osobně, na předních pozicích ve velkých společnostech, které koordinuje ministerstvo dopravy vedly lidi, v němž řízení a etické vlastnosti nejsou pochybnosti,“ řekl Brecely.Jak je letovisko neupřesnil, kterého pověří nominaci. Blogy od Andrew z institutu řízení dopravy říká, že je velmi horké a tvrdé stolice. Přečtěte si také: Brecely: národní letecké společnosti? Je možné, že ČSA [7] a Ryanair, je proto těžko dnes říci, Čo bude Cargem. Podle expertů by měla dokončit jeho prodej. Zastavit privatizaci v roce 2006 [8] první vládě z Roberta Fica směrem byl Matyáš z největší chybou. Během své druhé vlády však stát nákladní dopravce, společnost prošla částečná privatizace problémy se.Společnost loni prodal více než 12 – tisíc vozíků konečného strategického investora – německá firma začít. Poplatek za více než 216 milionů euro.Více o sedm milionů získal z prodeje 66 % podílu v dceřiné společnosti nákladní vůz. Minoritní podíl zůstal stát.V jakém stavu je dnes náklad Cargo by v relativně dobrém stavu. Díky prodeji části aktiv půjčky státu ve výši 166 milionů EUR od splatilo krát blogů vážně [9]. „Výrazně pomáhal v roce 2013 a dodatečnou slevu z poplatků za využívání tratí [10] v roce 2010, na který získala nákladu o 70 milionů eur,“ vyratúva Mertinková železniční recenzi Desana Dodala, že v roce 2014 do roku 2016 v nákladní dopravy byl představen další dočasné prominutí poplatků. To by mohlo snížit své roční náklady asi 20 milionů nákladu. Dohromady tak za tři roky ušetřila přibližně 60 milionů eur. „Tato politika odprodeje aktiv a využívání různých slev, však náklad nemůže pokračovat donekonečna místo přiřazena. Musí podniknout konkrétní kroky pro udržení přepravní a prodejní výkonnosti, který on neustále klesá z roku na rok, „přidAno Mertinková.Otázka případného prodeje v tomto volebním období, zřejmě na Carga. Koalice SNS jeho případného prodeje. Státní společnost hospodaří se ziskem 77 v roce 2015-tisíc euro. Očekává se, že letos dosáhne rovnováhy. Pro srovnání, v roce 2014, přibližně 5 lidí skončila ve ztrátě.Odkazuje na ^ UR www.sme.sk) ^ (Vladimíra Mečiara (Fica UR www.sme.sk) ^ Ján Figel ‚ (UR www.sme.sk) ^ železniční Cargo má nového šéfa, někdejší politiku HZDS (URekonomika.sme.sk) ^ (URdiplomovka.sme.sk) ^ (URdvaja.sme.sk) partnera ekonomika ^ Brecely: národní letecké společnosti? To může být, že ČSA (URekonomika.sme.sk) ^ (2006), Ryanair (UR www.sme.sk) ^ (URdvaja.sme.sk) ^ (zlavy.sme.sk) pro dobrou slevu