Zákazníci se ve srovnání s dosud exitujúcimi provozy dočkají několika novinek a pozitivních změn. Tou nejviditelnější je především moderní interiérový design prodejny, kde dominují černá a bílá barva. Ty dodávají prostorám nové prodejny prémiový vzhled a zákazníkovi příjemný pocit z atraktivních prostor s celkověu prodejní plochou 338 m2. Podstatně menší metráž je další zásadní změna oproti stávajícím velkým provozům, ale díky vícekanálovému typu prodeje zákazník tuto změnu nepocítí.
„V novém NAY Elektrodome v Prešově dokážeme nabídnout na menší ploše stejný sortiment, jako ve velké prodejně při stejné kvalitě služeb a to díky většímu důrazu na poradenství a využití vícekanálového prodeje,“ říká o nové prodejně v Prešově Karol Tisončík, obchodní ředitel společnosti. Zákazníkům bude v novém typu prodejny k dispozici 11 speciálně proškolených prodejců, kteří jim pomohou vybrat ze základního produktového portfolia, ale i ze široké nabídky velké bílé a černé techniky.
„Filozofie malometrážních prodejny klade do popředí největší výhodu sítě NAY Elektrodem, a tou je kvalifikované poradenství při výběru z obrovského množství produktů, které jsou k dispozici a na následném dovozu produktů přímo domů. Očekáváme, že prodejci budou dokonalým průvodci celým procesem nákupu, který v některých momentech simuluje internetový prodej, ale s živým, osobním poradcem a konzultantem pro nejlepší výběr. Pokud si zákazník nevybere přímo z produktů, které jsou k dispozici k okamžitému odběru, má možnost sáhnout po kterémkoliv výrobku z obrovského sortimentu na našem centrálním skladě. Do 2 pracovních dnů mu ho následně bezplatně přineseme domů, „konstatuje Karel Tisončík.
Nový koncept však nic nemění na skutečnosti, že i nová prodejna si zachovává oblíbené výhody velkých provozů jako například bezplatné doručení zboží kamkoliv na Slovensku do 2 pracovních dnů is vynáškou, zda funkci odběrného místa pro internetové objednávky, tzv.. PICK UP POINT.
„Otevření druhé prodejny NAY Elektrodem v Prešově je jasným signálem zákazníkovi, že chceme být k němu blíže s ještě lepšími službami,“ dodal Karel Tisončík, obchodní ředitel společnosti NAY.