Garance nejnižší ceny se Slovensku
Sawano.sk Vám nabízí široký výběr zboží za skvělé ceny. Pokud byste však na jiném Slovensku internetovém obchodě (provozovaný firmou nebo fyzickou osobou registrovanou v ČR) našli totožný zboží za nížině cenu jako u nás, stačí nám zaslat nabídku, kterou jste našli a my nejenže cenu dorovnáme ale nabídneme Vám cenu ještě nižší o 2%
Způsoby platby
Za zboží je možné zaplatit následujícími způsoby:
a) zaplacení zboží na dobírku
b) úhrada na bankovní účet
Při platbě na bankovní účet předem zasílejte platbu na číslo účtu:
2979344256/0200.
Do variabilního symbolu uveďte číslo objednávky .
Podání objednávky
Vaši objednávku můžete podat následujícími způsoby:
a) odeslání objednávky prostřednictvím obchodního systému (e-shop sawano.sk)
b) telefonicky
c) e-mailem
Po přijetí Vaší objednávky Vám zašleme e-mail o akceptaci objednávky. Od tohoto momentu je Vaše objednávka v procesu zpracování.
V momentě odeslání zboží Vám zašleme informační e-mail o odeslání zboží.
Storno objednávky
Vaši objednávku můžete zrušit (stornovat) do 2 pracovních dnů od vytvoření a odeslání objednávky v případě, že zboží ještě nebylo expedovano.
Dodací lhůty.
Standardní dodací doba se rozlišuje v závislosti na druhu zboží následovně:
a) oblečení, outdoor vybavení a sportovní doplňky: 6 až 11 pracovních dní
b) předměty pro domácnost a kancelář: do 12 pracovních dnů
Dodací lhůty počínají běžet dnem odeslání objednávky kupujícím ze stránky www.sawano.sk
V případě telefonické objednávky nebo objednávky zaslané e-mailem, je třeba počkat na akceptaci objednávky pracovníkem internetového obchodu. Dodací lhůta v takovém případě běží ode dne zaslání e-mailu o akceptaci objednávky kupujícímu.
Pokud kupující zvolí způsob platby na bankovní účet – předem, dodací lhůta začíná běžet v den přijetí platby.
Doprava a platba za zboží
Dopravu Vašeho zboží Vám zabezpečuje Slovenská pošta a společnost DPD. Cena přepravy se liší od Vámi zvolené kombinace způsobu přepravy a způsobu platby. Můžete si zvolit následující kombinace na přepravu a platbu za zboží:
a) (SR) Kurýrní služba – dobírka *: 3,95 € ( u kurýra možné platit platební kartou bez příplatku! )
* Při objednávkách s vyšší váhou nebo větších rozměrech se cena přepravy dohodne se zákazníkem individuálně.
Výměna, vrácení zboží, reklamace
V případě, že vám objednaná velikost zboží nebude vyhovovat, takový nenošené zboží Vám vymeníme.Zboží na výměnu, vrácení nebo reklamace můžete odesílat na adresu:
Ecoms, sro
Stráňavy 17 013 25, Stráňavy Slovenská republika |
Kontakt: e-mail: info@sawano.sk tel.: 0903 53 53 54 |
Zboží je třeba odeslat spolu s fakturou, na fakturu prosím vyznačte na jaké číslo účtu Vám máme částku za zvracení zboží poukázat.
Reklamační řízení
V případě, že během užívání Vašeho zboží se na tomto zboží projevila závada postupujte prosím podle následujících bodů:
1. Zhotovte digitální fotografii zboží s detailem na vzniklou vadu. Tuto fotografii nám zašlete spolu s popisem jako vada vznikla a její popisem na e-mailovou adresu info@sawano.sk [1]
2. Po posouzení fotografie vady a její popisu Vám náš pracovník zašle elektronickou formou předběžné stanovisko k reklamaci spolu s reklamačním formulářem. Na základě tohoto vyjádření tak budete informováni zda jde o vadu kterou je možnou reklamovat.
3. Jestliže je závada posouzena jako reklamovatelná, zboží nám zašlete spolu s vyplněným reklamačním formulářem na adresu:
Ecoms, sro
Stráňavy
17 013 25, Stráňavy
Slovenská republika
Reklamované zboží je nutné zaslat jako pojištěnou zásilku (zásilka zaslaná na dobírku nebude akceptována). Náklady na zaslání zboží prodávajícímu hradí kupující. Po přijetí zásilky bude reklamace zpracována do 30 dnů od přijetí zásilky, přičemž Vám výsledek reklamace doručíme písemně.
Podrobněji se o výměně, vrácení a reklamacích zboží dočtete v našich obchodních podmínkách. [2]
References
- ^ info@sawano.sk (www.sawano.sk)
- ^ obchodních podmínkách. ( www.sawano.sk)