Original article

1. Vymedzenie pojmov

» predávajúci – prevádzkovatel internetového obchodu firma DETSKAPOSTEL, s.r.o.

» kupujúci – fyzická nebo právnická osoba, která vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim

» zboží – produkty nebo služby v ponuke internetového obchodu detskapostel.com

» objednávka – kúpna zmluva na základe které je realizovaný predaj zboží

» zboží na objednávku – je zboží při kterém je možných víc farebných vyhotovení jak 5 nebo motívů, napr. zbožíy s označením Happy, takisto nábytok z borovicového masívu, pokud je lakovaný na jiné farebné prevedene.

» zmeny v dizajne – výrobcovia si vyhradzujú právo na drobné výzorové zmeny při určitych typoch postelí, které nezmenia vlastnosti zboží.

» ilustrácia obrázkov- většina obrázků je ilustračná preto produkty, hlavne ich farebné vyobrazenie, může být mierne odchýlne od skutočnosti v závislosti od vašeho monitora

2. Prebratie zboží.

Kupujúci je povinný skontrolovat neporušenost obalu Zásilky, zboží při prevzatí dôkladne obzriet a skontrolovat a to všechny jeho časti, v případě, že je zboží poškodený, je povinný spísat s kurýrem protokol, v kterém uvedie poškodenia daného zboží, jak i udělat fotodokumentáciu. Když byl zboží prevzatý od kurýra a je poškodený, je kupujúci povinný uplatnit si náhradu škody od přepravnej resp. kurýrní spoločnosti. Predávajúci nezodpovedá za zničenie zásilky při jej přeprave od okamihu, kdy ji odovzdal na přepravu, pokud byla přepravovaná kurýrskou spoločností. V případě, že bude zboží dodaný prostřednictvím vlastnej přepravy za škodu zodpovedá Predávajúci v plnem rozsahu.

3. Objednávka

Objednávka vzniká na základe jej potvrdenia při procese objednávania zboží v internetovem obchode, případně při objednaní zboží telefonicky nebo e-emailem. Kupujúci odesláním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že souhlasí s obchodnými a nákupnými podmienkami internetového obchodu detskapostel.cem Obchodné podmínky jsou neoddeliteľnou súčastí zrealizovanej objednávky, teda kúpnej zmluvy.

4. Storno objednávky

a) Kupujúci má právo bezplatne stornovat objednávku bez udania důvodu a to do 48 hodin od objednávky, eemailem na adresu: detskapostel@gmail.cem. V případě storna objednávky po 48 hodinách vám bude účtovaný storno poplatek ve výšce 20% z vašej objednávky. Kupujúci je povinný v oznámení o storne objednávky uviest číslo objednávky, jméno, e-mail a popis objednaného zboží. V případě storna objednávky uvedeného v bode a) tohto článku, predávajúci neúčtuje kupujúcemu žádné poplatky súvisiace se zrušením objednávky. V případě, že kupujúci zaplatil predávajúcemu kúpnu cenu, nebo jej čast v čase do zrušenia objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu nebo jej čast v lhůtě 3 pracovných dní od zrušenia objednávky převodem na bankový účet kupujúceho.

b) Predávajúci si vyhradzuje právo zrušit objednávku nebo jej čast v případě, když kupujúci uviedol na objednávce nepravdivé nebo zavádzajúce osobné údaje, nebo když se zboží už nevyrába nebo nedodáva nebo se výrazným způsobem zmenila jeho veľkoobchodná cena. V takomto případě bude neodkladne informovat kupujúceho za účelem dohodnutia Dalšího postupu. V případě zrušenia objednávky predávajúci neúčtuje kupujúcemu žádné poplatky súvisiace se zrušením objednávky. V případě, že kupujúci už zaplatil predávajúcemu kúpnu cenu, nebo jej čast v čase do zrušenia objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu nebo jej čast v lhůtě 3 pracovných dní od zrušenia objednávky převodem na bankový účet kupujúceho. Stornovat není možné zboží na objednávku, po uplynutí 48 hodin, pokud by byl takýto zboží stornovaný, může si predávajúci uplatňovat, preplatenie nákladou, které takýmto konaní vznikli.

5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

a) Kupujúci, který nekupuje zboží v rámci podnikateľskej činnosti má ze zákona právo odstúpit od kúpnej zmluvy do 7 dní od převzetí zboží. Pro odstúpenie od zmluvy v zákonem stanovenej lhůtě se vzťahujú nasledujúce podmínky:

» zámer odstúpit od zmluvy oznámi kupujúci predávajúcemu co najdřív a to písomne eemailem na detskapostel@gmail.cem, nebo poštou na naší adrese, spolu s zbožíem, kópiou faktúry a číslem účtu pro vrátenie peňazí
» zboží zašle kupujúci doporučene a poistený, ne však na dobírku, zboží zaslaný na dobírku preávajúci není povinný prijat.

b) V případě, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu zboží, který není použitý, nachádza se v originálne zapečatenem pôvodnem obale a není poškodený nebo neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu zníženú o náklady za přepravu v lhůtě 7 pracovných dní od doručení odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručení zboží predávajúcemu bezhotovostným převodem na účet kupujúceho určený kupujúcim.

c) V případě, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu zboží, který je použitý, poškodený nebo neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu zníženú o náklady za přepravu a též zníženú z kúpnej ceny zboží v súlade s ust. § 457 Občanskeho zákonníka o hodnotou jeho opotřebenia ve výšce 1% z celkové ceny zboží za každý den používania zboží a o hodnotu opravy a uvedenia zboží do pôvodného stavu v lhůtě 14 pracovných dní od doručení odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručení zboží predávajúcemu bezhotovostným převodem na účet kupujúceho určený kupujúcim.

d) V případě, že kupujúci nesplní povinnost uvedenú v 4a) těchto obchodných podmínek, odstúpenie od kúpnej zmluvy není platné a účinné a predávajúci není povinný vrátit kupujúcemu kúpnu cenu a zároveň má nárok na úhradu nákladů, spojených s odesláním zboží nazpět kupujúcemu.

e) Odstúpenie od zmluvy není možné při zbožíe, který je na objednávku, tj. zboží při kterém je možných víc farebných vyhotovení jak 5 nebo motívů, není možné vrátit.

6. Platobné podmínky a doprava

Platobné podmínky Platbu objednaného zboží je možné uskutočnit převodem na č. účtu 2924913079/1100 v Tatra Banke, IBAN: SK0611000000002924913079, nebo je možné zboží dodat na dobírku. Objednávka bude nasledujúce dni ověřená pro prípad momentálnej nedostupnosti zboží. 5. Dodávka zboží Objednávka bude spracovaná bez zbytečného odkladu. Zboží s označením „na objednávku“ bude zákazníkovi odoslaný najnedřív do 21 dní . Zákazník souhlasí s predĺžením dodacej lehoty v případě, když si to výroba objednaného zboží nebo jiné okolnosti vyžádejí. Dodávka zboží se vykonáva způsobem uvedeným v objednávce, případně podle dohody. Predávajúci pod pojmem poštovné a balné, účtuje přepravné náklady. Když je zásilka odoslaná predávajúcim prostřednictvím kurýrnej služby  zákazník platí přepravné náklady v závislosti od ceny objednaného zboží nasledovne. Cena poštovného je podla tarif pošty nebo kurierskej sluzby, většinou uvedená individuálne při každem zbožíe, iba v případě ťažkého nebo rozmerného nábytku (zboží) se může líšit – cena je rátaná individuálne, podle váhy objednaného zboží. Taktéž je možné zaslat malé veci Slovenskou poštou, případně si zboží můžete vyzvednout u nás v prodejně. Když máte špecifické požiadavky na přepravu/dodanie zakúpeného zboží, prosím napíšte ich po poznámky/komentára při objednávaní. Doba dodání 24 hodin od odoslania.  Uvádíné ceny jsou platné v rámci Slovenskej republiky. Poštovné do zahraničí je kalkulované osobitne. Zákazník je povinný skontrolovat fyzickú neporušenost a kompletnost zboží při jeho preberaní a prípadné nedostatky uviest do preberacích dokumentů a nechat potvrdit odovzdávajúcou osobou. Pokud je zásilka viditeľne poškodená nebo zničená, zákazník neprevezme zásilku a ihned kontaktuje prodávajícího. Akékoľvek neskoršie reklamácie ohledem fyzického poškodenia zboží nebo kompletnosti dodávky není možné akceptovat. Místo odberu je stanovené na základe objednávky zákazníka. Za splnenie dodávky se považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené místo. Súčastí dodávky není inštalácia objednaného zboží. Zásilka s zbožíem vždy obsahuje daňový doklad a v případě potřeby návod na používanie výrobku

7. Záruka, reklamácie a servis

a) Záručná doba je 24 měsíců odo dne uzavretia kúpnej zmluvy, pokud není pro konkrétne prípady stanovená záručná doba iná, a plynie odo dne převzetí zboží a potvrdenia potřebných dokumentů súvisiacich s zbožíem oprávnenou osobou.

b) Kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatnit u prodávajícího, a to ihned po zistení závady, jinak kupujúcemu zaniká právo vůči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady.

c) Kupujúci má právo uplatnit si u prodávajícího záruku jen na zboží, který vykazuje vady, které zavinil výrobca, dodavatel nebo predávajúci, vzťahuje se naň záruka a byl zakúpený u prodávajícího.

d) Během záručnej doby má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady po predložení zboží včetně príslušenstva, dokumentácie, návodu, oprávnenému zástupcovi prodávajícího spolu s dokladem o zaplatení, případně záručným listem a stručným popisem závady.

e) Právo na záruku zaniká v případě, že k závade došlo mechanickým poškodením výrobku způsobeným kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkem, neoznámením zjavných vád při prevzatí zboží, t.j. spísaní protokolu s kurýrem. používaním zboží v podmienkach, které neodpovedají svojou vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivmi prirodzenému prostrediu zboží, zanedbaním starostlivosti o zboží, poškodením zboží nadmerným zaťažovaním, nebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostnými predpismi nebo jjjjjiným porušením záručných podmínek. Ze záruky jsou též vyňaté chyby způsobené živelnou pohromou a uplynutím záručnej doby zboží. Záruka se nevzťahuje na bežné opotřebenie veci (nebo ich častí) způsobené používaním. Kratšiu životnost výrobku teda nemožno považovat za vadu a nedá se ani reklamovat.

f) Reklamovaný výrobok je nutné zaslat zpět poštou, případně když se jedná o nadrozmerný zboží kurýrskou službou, na našu adresu kancelárie, pokud predávajúci neurčí inkdyž.

Adresa kancelárie: Tichá 590, 027 12 Liesek

Reklamovaný výrobok prevezmeme v kancelárií i osobne, a to po predchádzajúcej telefonickej dohode – z důvodu pohyblivej pracovnej doby.

g) Predávajúci nebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie zboží ve vhodnej forme zvolenej predávajúcim, napr. ve forme mailu nebo v písomnej podobe. Když není možné potvrdenie doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, najnedřív však spolu s dokladem o vybavení reklamácie.

h) Predávajúci je povinný určit způsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania (den prijatia reklamovaného zboží), v odůvodnených případech, hlavně když se vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu zboží najnedřív do 30 dní odo dne začiatku reklamačného konania. Po určení způsobu vybavenia reklamácie predávajúci nebo určená osoba reklamáciu vybaví ihned, v odůvodnených případech možno reklamáciu zařídit i nedřív. Vybavenie reklamácie však nesmie trvat dlhšie jak 30 dní odo dne uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotřebitel právo od zmluvy odstúpit nebo má právo na výmenu zboží za nový zboží.

Práva kupujúceho při uplatnení reklamácie:

– Při odstrániteľnej chybe má kupujúci prá ve, aby byla bezplatne, včas a riadne odstránená. O způsobe odstránenia chyby rozhoduje predávajúci a je povinný chybu bez zbytečného odkladu odstránit. Kupujúci může požadovat místo odstránenia chyby (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, když tím predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost chyby.

– Při výskyte neodstrániteľnej chyby, která bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci nebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).

– V případě, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, přičemž každá z nich bráni v riadnem užívaní, má spotřebitel právo na výmenu zboží nebo na vrátenie peňazí. To isté právo má i vtedy, když se rovnaká chyba, aká byla najmenej dvakrát opravovaná, vyskytne tretíkrát v záručnej dobe.

Reklamácia se považuje za vybavenú – když se ukončí reklamačné konanie odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia nebo jej odůvodnené zamietnutie.

Zboží který je objednávaný v 2 a víc farebných variáciách(vyhotoveniach), a kupujúci si při objednávce do správy sám uvádí farebné variácie lakovania (nevzťahuje se na postele z MDF a laminátu, při kterých je možné štandardne si vybrat farebné prevedenie bokov), je považovaný za zboží vyrobený na zakázku. Takýto zboží ne není možné vrátit, je naň možné uplatňovat iba záruku v rámci reklamačného konania.

8. Postup reklamácie:

Při uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím následující postup:

1) Pošlite e-mail na našu adresu detskapostel@gmail.cem, kde uvediete Vaše jméno, názů výrobku, číslo objednávky, popis závady a fotodokumentáciu.

2) Do 24 hodin (v pracovné dni) Vám budou zaslané informace o ďalšem postupe spolu s adresou na zaslání reklamovaného zboží.

3) Pošlite zboží na určenú adresu spolu s popisem závady, kópiou faktúry. Když se adresa dodání opraveného výrobku bude líšit s adresou na faktúre je nutné uviest aktuálnu adresu a telefonický kontakt.

9. Záverečné ustanovenia

Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami se vzťahujú príslušné ustanovenia Občanskeho zákonníka, Zákona o elektronickem obchode, Zákona o štátnej kontrole vnútorného trhu ve veciach ochrany spotřebitela, Zákona o ochrane spotřebitela 634/1992 Zb, 108/2000 Z.z. o ochrane spotřebitela při podomovem predaji a zásielkovem predaji .“ v znení neskorších zákonných úprav. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia těchto podmínek se řídí príslušnými ustanoveniami Obchodného nebo Občanskeho zákonníka.

Kupujúci prehlasuje, že se před vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi v plnem rozsahu souhlasí.

V případě jakýchkoli informácií, napíšte nám prostřednictvím naší mailovej adresy na detskapostel@gmail.cem, případně telefonicky na některé z čísiel uvedených v kontaktoch.

Akcie z naších eshopů nemožno kombinovať: www.detskapostel.comwww.poschodovky.sk www.najlacnejsietrampoliny.skwww.rozpravkovaizba.sk, www.poschodovapostel.com,[1][2][3][4][5]

References

  1. ^ www.detskapostel.com (www.detskapostel.com)
  2. ^ www.poschodovky.sk (www.poschodovky.sk)
  3. ^ www.najlacnejsietrampoliny.sk (www.najlacnejsietrampoliny.sk)
  4. ^ www.rozpravkovaizba.sk, www.poschodovapostel.com (www.rozpravkovaizba.sk)
  5. ^ , (www.poschodovapostel.com)

zaslání zboží (source)

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.