Já mě dobře zkušenosti se Zoohitem az na jednu věc, Čo mě vždy zaráželo na uplne vsech internetových obchodech, s nimiž jsem přišla do styku. Jde konkretne o to, ze pokud něco není tak jak by mělo byt, nedají zákazníkovi vědět. V zoohite to bylo napriklad: Měli tam možnost na dobírku nebo převodem a Českou poštou nebo kurýrem. Zadala jsem kurýrem a dobírkou a oni to poslali českou postou s tím, že prý kurýrem na dobírku nedá, přitem mi tu moznost ale uvádělo. Ale na druhé straně jejich ospravedlňuje to, že na hranicích prodat Ceska posta balik UPSkou takze mi to vlastně kurýrem přijde. Ale v Čechách by nepřišlo 🙂 Je to jen malickost, ale když mi přišel mail, že to bylo odeslane Českou postou jsem myslela, že z kožichu vyskočil. My jsme totiž čerstvou nájemníci, kteří stále nemají ještě schránku, jmenovku a ani jméno na zvonku, a ani sousedé nás ještě neznají, takže by nas posta hledala marně : D a balik by se vrátil zpět do Mnichova : D

Jinak kedze jsem dělala v nejmenovaném e shopu vedle skole tak vím například par praktik, ktere mnohé e shopy mozno také praktiky jako je např.. Že na stránce mají uvedene, že věci mají do 3 dny dostupné, ale ve skutečnosti nemají je ani koupi u dodavatele. A pokud mě dodavatel vyšší ceny, kvůli kterým by vydělali velmi mělo tak samozřejmě je od něj nevezmou. Připadne ho vůbec na skladě dodavatel nema. Ono by to bylo fajn kdyby zákazníkům napsali, že je problémy s dodáním ale většinou to neudělají. A tak se stavělo u nas velmi často, že zákazníci rozhořčení volavali, že už zaplatili kartou a my se jim neozýval. Az pak začali v obchodě jednat, že tento zákazník je už nervózní tak se podívejme na problem jestli se da urychlit. Já jsem to neunesla a tak jsem tam nevydržela s takovým přístupem k lidem ani měsíc. A hlavně majitel to měl cele na haku. Zákazník nezakaznik, jeho zajímá měsíční výplatní páska. :-(

doručení zásilek –

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.