ups

Platba a dodání

Jak dlouho trvá, než mi doručíte objednávku?

V případě, že si zvolíte dobírku nebo platbu kartou, doručíme vám zboží během 5 pracovních dnů. V případě platby vkladem na účet počítáme 5 pracovních dnů poté, Čo zaevidujeme vaši platbu. Zpoždění může nastat iv období zvýšeného počtu objednávkok, například před Vánocemi. Proto vás prosíme o porozumění. Abychem vám zásilku mohli doručit bez zbytečného prodlení, je důležité aby:

– jsme přijali platbu ve správné výši částky na náš účet
– Jste zadali kompletní adresu dodání s telefonním číslem a vašim mailem
– Jsme nemuseli technicky upravovat váš vlastní motiv

Je možné moji objednávku doručit expresně ve zkrácené lhůtě?

Objednávku vám můžeme doručit i do 48 hodin. Je třeba zvolit si způsob doručení „Expres“. V tomto případě si účtujeme příplatek 14,90 €. Do 48 hodin nezapočítává víkendy, volné dny a svátky. Jelikož se kdykoliv mohou stát nepředvídatelné okolnosti, které mohou zpomalit výrobu a doručení, nemůžeme vám zcela garantovat včasné doručení vaší zásilky. V takových případech nás prosím neprodleně kontaktujte.
Mohu si zvolit konkrétní termín doručení objednávky?

Pokud si přejete konkrétní termín na doručení objednávky, napište nám to, prosím, do poznámky v posledním kroku objednávky. My vám pak dáme vědět, jestli je to možné nebo ne.

Doručujete objednávky i mimo Slovenska?

Ano. Zásilky doručujeme i do následujících zemí:
Belgie, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Řecko, Velká Británie, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Litva, Malta, Nizozemsko, Rakousko, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Švédsko, Slovinsko, Španělsko, Česko, Maďarsko, Švýcarsko.

Kterou kurýrní společností posíláte vaše zásilky?

Na Slovensku doručuje zásilky kurýrní společnost UPS. V České republice je to firma intimní.

Jakým způsobem mohu za objednávku zaplatit?

Na úhradu zásilky vám nabízíme několik způsobů:

Dobírka – pro objednávky do 100 €. Zboží zaplatíte přímo při převzetí od kurýra UPS

Platba kartou – akceptujeme karty Euro / Mastercard a Visa

Vklad na účet – tento způsob platby můžete využít, pokud nejste majitelem žádného účtu, nebo pokud je pro Vás jednodušší zrealizovat platbu přímo na náš účet v pobočkách Tatra banky a VÚB banky.

Převod peněz – způsob platby, při kterém dáváte příkaz k úhradě z vašeho účtu na jeden z našich účtů. Pokud jste vlastníkem účtu v Tatra bance nebo VÚB bance bude vaše platba připsána v průběhu daného dne. Pokud jste převod peněz zrealizovali z jiné banky, než z té v kterým máme zřízeny účty, bude převod peněz trvat přibližně 2 – 3 dny.

Internet banking – je to služba elektronického bankovnictví, která Vám umožní zrealizovat platbu on-line přes internet. Jde o nejpohodlnější a nejrychlejší způsob platby. Abyste jej mohli využívat, musíte mít účet v některé z bank, se kterými spolupracujeme, a mít zřízenou službu internet banking.

TatraPay – platba přes internet banking nabízena Tatra bankou. Po vytvoření objednávky budete přímo přesměrováni na stránku Tatra banky, kde se přihlásíte a potvrdíte vaši platbu.

Poznámka: Při placení přes internet banking nebo kreditní kartou se nedostaneme k vašim přihlašovacím údajům k účtu, ani k údajům o vaší kartě. Tyto údaje vyplňujete až na zabezpečené stránce příslušné banky.
Čo se stane, pokud v době doručení nebudu na zadané adrese?

V případě, že vás kurýr nezastihne, vás bude telefonicky kontaktovat, aby si s vámi dohodl čas doručení. Proto je důležité v objednávce uvést i vaše telefonní číslo. Pokud vás nezastihne ani telefonicky, pokusí se zásilku doručit na další den. Zásilku však může přebrat vaším jménem i někdo jjiný.
Čo mám dělat, když mi zásilka vůbec nepřijde?

Poté, Čo vám objednávku odešleme, dostanete e-mailem oznámení o odeslání. Zásilka by vám měla přijít do 2-3 dnů. Pokud vám ani po této době nepřijde, prosím kontaktujte nás na tel.. čísle 02 3305 7900.

Kam se mohu obrátit, pokud se objeví problémy s placením nebo doručením?

V případě problémů s platbou nebo doručením se na nás obraťte telefonicky na čísle 02 3305 7900.
Dá se v naléhavých případech urychlit platba nebo doručení zásilky?

V případě platby převodem na účet můžeme vaši objednávku vyhotovit a vyexpedovat až po přijetí platby na náš účet. Převod může trvat od 2 do 4 pracovních dnů. Scany převodních příkazů či screenshoty z vašeho internetového bankingu bohužel nemůžeme akceptovat. V naléhavých případech doporučujeme zadat objednávku na dobírku a způsob doručení doporučujeme zvolit Expres do 48 hodin.

doručení zboží –

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.