Objednání a zaslání zboží zpět

Je prodávané zboží nový?

Všechno zboží prodávané na naší stránce je nový av originálním balení. Pokud by se jednalo o vystavované kusy nebo zboží II třídy, takové zboží je viditelně označen.

Proč je možne pro Catch & Buy nabízet zboží s takto výhodnými cenami?

Pro naše vysoké odběry při prodeji zboží, ušetřeni skladovacího prostoru a také při ušetřeni pracovních míst máme možnost nabídnout našim zákazníkům atraktivní ceny.

Možnost platby

U Catch & Buy je možne obdržet zboží až po uhrazení platby za objednané zboží.
Po objednání dostane zákazník Potvrzení objednávky, ktere slouží zároveň i jako předfaktura.
Po obdržení platby na našem účtu bude zboží doručeno zákazníků.

Je možný leasing nebo splátkový prodej?

Catch & Buy tyto možnosti nenabízí.

Vyzvednutí a doručení zboží

Mohu si zboží vyzvednout sám?

Takovou možnost nenabízejí.

Mohu obdržet objednané zboží do 24 hod.?

Dodání zboží do 24hod. není u nás možné. Skladované zboží budou doručeny do 5-7 pracovních dnů po obdržení platby na našem učte.

V jaké výši se pohybuje balné a přepravné?

Všechny ceny zboží, které nabízíme v našem internetovém obchodě jsou uváděny včetně přepravních nákladů.

Můžu si dát objednané zboží poslat na jinou adresu?

Doručíme Vaši objednávku na Vámi zadanou dodací adresu.

Můžu si dát balik poslat poštou?

Ne, Catch & Buy nedoručuje své zboží poštou.

Jak dlouho trvá doručení mé objednávky?

Doručení skladovaného zboží trvá cca 5-7 pracovních dnů. Pokud by dodání trvalo z nějakého důvodu déle, budete o tem informováni e-mailem.

Dostal jsem poškozený / nefukčný zboží. Jak mám teď postupovat?

Kontaktujte nás prosím telefonicky, e-mailem nebo faxem a my se o vše ostatní postaráme.

Čo se stane, pokud nebudu při doručení zboží doma?

Při doručovací službě není možné kontaktovat Vás telefonicky. Například: doručovatel odloží balík v sousedství a nechá Vám v poštovní schránce informaci.

Při doručení spediční firmou Vám bude zboží doručeno pouze na základě předchozího telefonické domluvy mezi Vámi a zasílatelem.

Vrácení zboží a Reklamace

Jak postupovat při vrácení zboží?

U nás zakoupené zboží můžete během 7 dnů po obdržení poslat zpět bez poplatku. Pokud chcete vrátit jen část objednávky, oznamte nám to písemně my se postaráme o vyzvednutí zboží. Spediční nebo doručovatelé firma vyzvedne zboží u Vás. Zpět může být poslán jen zboží zabalené v originálním balení s žádnými známkami poškození. Prosíme dbejte na to, abyste zboží zaslali ve stejném stavu, jak jste ho od Catch & Buy obdrželi.

Čo udělám, když mi zboží přijde poškozený / nefunkční?

Kontaktujte nás prosím telefonicky, e-mailem nebo faxem a my se o vše ostatní postaráme.

Kam pošlu poškozený / nefunkční zboží?

Prosíme, neposílejte toto zboží zpět, my necháme zboží u Vás vyzvednout. Pokud pošlete reklamované zboží zpět, nemohou být tyto Vámi vynaložené náklady od nás proplaceny.

Jak mi budou vráceny peníze za uznanou reklamaci?

Peníze za reklamované zboží Vám budou zaslány na stejný účet, ze kterého uhradíte předfakturu.

Jak dlouho trvá, než dostanu peníze za vrácené zboží zpět?

Dobropis následuje v průběhu 14 dnů po vrácení zboží.

Je vrácení poškozeného reklamovaného zboží zdarma?

Ano. Vyzvednutí reklamovaného zboží je na naše náklady.

Pokud se mi zboží nelíbí, je vrácení zdarma?

Ano. Musí se ale uskutečnit do 7 dnů od obdržení tová. Musí být zabaleny v originálním obalu, nesmí být používán a bez zjevného poškození. Všechny přiložené části musí být kompletně přibaleno. Pokud by to nebylo t když, odečteme Vám tyto náklady z dobropisu.

Objednávka

Mohu moji objednávku ještě zrušit?

pódiem ještě nebyl zboží vyskladněno, může být objednávka e-mailem, faxem nebo telefonicky zrušena.

Nedostal jsem žádné potvrzení objednávky. Proč?

Prosíme Vás o zkontrolování správnosti e-mailové adresy, kterou jste zadali na objednávce.

zaslání zboží

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.