Original article

06.03.2014 | Peter Brejčák[1]

Nižší ceny, väčší výber – no internetové obchody predsalen mají jednu relatívnu nevýhodu. Zboží si treba nejakým způsobem převzít. Přes den ne ste doma a v práci to nemusí být vždy možné. Po zboží potom treba Jít buď na poštu, pobočku e-shopu nebo čakat na opätovné doručene. Automobilka Volvo prišla s inovatívnym riešením, při kterém se zákazníci nemusia pohnút ze stoličky.

Doručování není jen o komforte pro zákazníka – sama logistika jednoduše nefunguje dokonale. Podle britského denníka The Independent[2] malo v roku 2012 problémy s doručením až 60 percent zásilek. Jen ve Veľkej Británii tak internetovým obchodem a doručovatelským službám vznikajú straty ve výšce jednej miliardy libier ročne. K najčastejším problémem patrí, že zásilka skončí na zlej adrese. Zákazníci tak nejen čakajú, ale i vyvolávajú na infolinky, co též může Jít do peňazí.

Na zobrazenie celého článku je potřebné predplatné Piana nebo TRENDU

Piano

Za jedinú platbu získate okamžitý prístup k prémiovému obsahu na najdôležitejších slovenských weboch

Vyskúšajte za 1 cent

Získat prístup[3]

TREND Print + Digital

Získate tlačený TREND a archív na webe, neobmedzený prístup na TREND.sk, časopis do tabletu a Další bonusy

74 € na rok

Objednať[4]

TREND Digital

Získate TREND na webe, neobmedzený prístup na TREND.sk, časopis do tabletu a Další bonusy

Od 19 € na 3 měsíce

Objednať[5]

Tagy: Volvo[6]

References

  1. ^ Peter Brejčák (www.etrend.sk)
  2. ^ The Independent (www.independent.Čo.uk)
  3. ^ Získat prístup (auto.etrend.sk)
  4. ^ Objednať (www.etrend.sk)
  5. ^ Objednať (www.etrend.sk)
  6. ^ Volvo (www.etrend.sk)
  7. ^ Registrácia (auto.etrend.sk)

doručení zásilek – Google News

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.