Nižší ceny, väčší výber – no internetové obchody predsalen mají jednu relatívnu nevýhodu. Zboží si treba nejakým způsobem převzít. Přes den ne ste doma a v práci to nemusí být vždy možné. Po zboží potom treba Jít buď na poštu, pobočku e-shopu nebo čakat na opätovné doručene. Automobilka Volvo prišla s inovatívnym riešením, při kterém se zákazníci nemusia pohnút ze stoličky.
Doručování není jen o komforte pro zákazníka – sama logistika jednoduše nefunguje dokonale. Podle britského denníka The Independent[2] malo v roku 2012 problémy s doručením až 60 percent zásilek. Jen ve Veľkej Británii tak internetovým obchodem a doručovatelským službám vznikajú straty ve výšce jednej miliardy libier ročne. K najčastejším problémem patrí, že zásilka skončí na zlej adrese. Zákazníci tak nejen čakajú, ale i vyvolávajú na infolinky, co též může Jít do peňazí.
Na zobrazenie celého článku je potřebné predplatné Piana nebo TRENDU
Piano
Za jedinú platbu získate okamžitý prístup k prémiovému obsahu na najdôležitejších slovenských weboch
Vyskúšajte za 1 cent
TREND Print + Digital
Získate tlačený TREND a archív na webe, neobmedzený prístup na TREND.sk, časopis do tabletu a Další bonusy
74 € na rok
Na pridanie príspevku do diskusie se musíte prihlásit. Když ještě nemáte konto, zaregistrujte sa[7].
References
- ^ Peter Brejčák (www.etrend.sk)
- ^ The Independent (www.independent.Čo.uk)
- ^ Získat prístup (auto.etrend.sk)
- ^ Objednať (www.etrend.sk)
- ^ Objednať (www.etrend.sk)
- ^ Volvo (www.etrend.sk)
- ^ Registrácia (auto.etrend.sk)