Original article

Záleží nám na Vašej spokojnosti a preto se snažíme dělat našu prácu najlepšie, jak umíme. Když prišlo ku chybe, za co se dopředu ospravedlňujeme nebo potřebujete vyměnit nebo vrátiť zboží, postup je nasledovný:

I. Prečítajte si a rešpektujte pravidlá reklamácie a vrátenia zboží, kterésú uvedené nižší.

Kontrola zboží při prevzatí

Kupujúci je povinný při prevzatí zboží dôkladne skontrolovat, či obal, v kterém je zboží zabalený, není poškodený. V případě jeho poškodenia je nutné na místě dodání zboží skontrolovat obsah zásilky a spísat s doručovatelem protokol o zistených chybách způsobených během přepravy. V případě, že k takejto situácii došlo, Kupujúci bezodkladne kontaktuje Prodávajícího. Když zásilka vykazuje známky poškodenia nebo vniknutí do zásilky, je potřebné skontrolovat s přepravcem obsah zásilky a spísat protokol o zistených chybách.

Když Kupujúci zboží prevezme i přes evidentnému poškodeniu obalu bez spísania protokolu o zistených chybách s přepravcem, Predávajúci z tohto důvodu neuzná prípadné neskoršie reklamácie.  Po prevzatí zásilky jsou Další reklamácie ohledem poškodenia zásilky riešené s přepravcem.

Kupujúci je po prevzatí povinný bez odkladu prekontrolovat obsah zásilky a prípadné nedostatky hlásit Predávajúcemu ihned, najnedřív do 24 hodin od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v pôvodnem stave včetně obalů a výplní.

Reklamácie

Reklamácie (veľkosti, chybné dodanie produktu) je nevyhnutné uplatňovat najnedřív do 14 dní od doručení zásilky. Zboží nesmie být použitý.

V případě, když ste obdržali poškodený zboží (zásilka byla nepoškodená, ale zboží mal vadu), je potřebné nám to obratem nahlásit na emailovej adrese info@sobi.eČo. Správu nám prosím zašlite spolu s fotkou poškodenia.

Reklamovat je možné jen zboží zakúpený u Prodávajícího a úplne zaplatený. V případě poškodeného produktu, je možné po vzájemné dohode Prodávajícího s Distribútorem a Spotřebitelem, zaslat poškodený zboží i na přímo Predávajúcemu na opravu.

Výmena

  • Když vám byl doručení chybný zboží, opravíme nebo vymeníme vám ho.
  • Když vám byl doručený nesprávny zboží, napravíme to.
  • Když vám nesedí veľkost, vymeníme vám ji. Vymieňame iba kus za kus. Výmena za jiný motív či produkt není možná. 
  • Když máme náhradný zboží na sklade, odesíláme ho ihned po obdržaní vami spätne zaslaného zboží. Pokud zboží na výmenu skladem není, budeme vás informovat o predpokladanem dodaní.

Vrátenie

  • V případě uznanej reklamácie a požadovaného vrátenia peňazí, ich vraciame na bankový účet, nevraciame ich prostřednictvím poštovej poukážky.
  • V případě využitia akcie (ako napr. 1+1 zdarma nebo 2+1 zdarma) je při vrátení potřebné vrátit všechny kusy, na které se vzťahuje kombinovaná zľava.

Záručná doba

Záručná doba začína plynút prevzatím zboží Kupujúcim. Záručná doba je 24 měsíců s výnimkami stanovenými Zákonem. Záručná doba se predlžuje o dobu, po kterou byl Zboží v záručnej oprave. V případě výmeny Zboží začína plynút nová záručná doba. Záruka se nevzťahuje na poškození v důsledku nesprávneho použitia zboží, nedostatočného, nebo nevhodného ošetrovania, v důsledku prirodzených zmien materiálů, z kterých je zboží vyrobený, v důsledku nesprávneho skladovania nebo manipulácie jednoznačne vedúcej k poškodeniu výrobku, najčastejšie pádu, či jakéhokoli poškodenia kupujúcim nebo tretí osobou. Záruka se též nevzťahuje na opotřebovanie veci způsobené jej obvyklým užívaním.

Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku se rozumí právo uplatnené Kupujúcim během Záručnej lehoty plynúce ze zodpovednosti prodávajícího za chyby dodaného zboží, kterým se požaduje určitá náprava, nebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.

Chyba zboží a nároky vyplývajúce z chýb zboží musia být uplatnené do konca záručnej doby. Uplynutím záručnej doby zaniká právo na uplatnenie reklamácie.

II. Vyplňte prosím reklamačný formulár.

Stiahnite si a vyplňte reklamačný formulár[1].

Při podaní reklamácie musí být zrejmé hlavně:

  • kto reklamáciu podáva ( jméno, příjmení, adresa trvalého pobytu), predmet reklamácie, případně čoho se Kupujúci domáha,
  • komu je reklamácia adresovaná,
  • účet Kupujúceho, na který má být vrátená cena reklamovaného zboží (pokud o to žiada),
  • datum podania reklamácie,
  • podpis Kupujúceho.        

Kupujúci je povinný v reklamácii co najvýstižnejšie popísat chybu, pro kterou zboží reklamuje.

Když reklamácia neobsahuje vyššie uvedené náležitosti bude považovaná jak neoprávnená.

III. Vyplnený formulár nám můžete zaslat dopředu emailem.

Vyplnený formulár nám můžete zaslat emailem na adresu info@sobi.eco[2] a spoločne můžeme prekonzultovat problém a dohodnút se na jeho riešení.

IV. Pošlite zboží zpět k nám.

Zboží, který je predmetem reklamácie nebo vrátenia, spolu s vyplneným formulárem (pokud ste ho nezasielali elektronicky na info@sobi.eco[3]) pošlite zpět doporučene poštou na adresu uvedenú nižší:

sobi, o. z.
Uhliská 2
831 07 Bratislava
Slovenská republika

Náklady na uplatnenie reklamácie a zaslání reklamovaného zboží Predávajúcemu uhrádza Kupujúci. Predávajúci si vyhradzuje právo neprebrat zboží zaslaný kupujúcim na dobírku.

V. Postup vybavovania reklamácií

Lhůta na vybavenie reklamácie je nejvíc 30 dní odo dne uplatnenia reklamácie. Predávajúci bude klienta informovat o vybavení reklamácie písomne eemailem nebo poštou.

V případě uznania reklamácie a chyby Prodávajícího, náklady na vybavenie reklamácie a zaslání vybavenej reklamácie Kupujúcemu znáša Predávajúci.

V případě neuznania reklamácie nebo v případě žádosti o výmenu veľkosti Kupujúcim, náklady na zaslání zboží Kupujúcemu znáša Kupujúci.

V případě uznania reklamácie a vrátenia peňazí, bude suma prevedená na účet kupujúceho uvedený v reklamácii a to do 14 dní odo dne uznania reklamácie.

Uplatnením reklamácie se rozumí den uplatnenia reklamácie Kupujúcim. Za den uplatnenia reklamácie se považuje den doručení reklamovaného/vráteného zboží do sídla Prodávajícího.

Ostatné právne vzťahy mezi Predávajúcim a Kupujúcim výslovne neupravené týmto reklamačným poriadkem se budou riadit príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými mezi Predávajúcim a Kupujúcim, príslušnými ustanoveniami Obchodných podmínek[4] internetového obchodu www.sobi.eco a príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisů platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.

Predávajúci je oprávnený kedykoľvek změnit reklamačný poriadok i bez predchádzajúceho upozornenia. Akákoľvek zmena reklamačného poriadku je platná dňem jej zveřenění na stránke internetového obchodu www.sobi.eco[5]

Tento reklamačný poriadok nadobúda platnost a účinnost od 1.1.2019 a upravuje právne vzťahy mezi Predávajúcim a Kupujúcim, při uplatňovaní práv vyplývajúcich ze zodpovednosti Prodávajícího za chyby zboží, zakúpeného prostřednictvím internetového obchodu na www.sobi.eco[6] jak i úpravu práv a povinností zmluvných strán s tím súvisiacich. Vzhledem k platnej právnej úprave se rozlišuje Kupujúci, který při uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej nebo inej podnikateľskej činnosti a individuálnej dohode s Predávajúcim, a Kupujúci spotřebitel.

Posledná zmena: 11.2.2019

References

  1. ^ reklamačný formulár (sobi.eco)
  2. ^ info@sobi.eco (sobi.eco)
  3. ^ info@sobi.eco (sobi.eco)
  4. ^ Obchodných podmínek (sobi.eco)
  5. ^ www.sobi.eco (www.sobi.eco)
  6. ^ www.sobi.eco (www.sobi.eco)

zaslání zboží (source)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.