Výmena zboží
Když Vám zboží nevyhovuje, je možné ho nepoužité vyměnit. Stačí balíček zabalit a postupovat podle „Zaslání zboží zpět“[1].
Výmenu se budeme snažit zařídit do 10 pracovných dní. V případě nutnosti urgentného vybavenia nás, prosím, kontaktujte[2]. Zboží můžete vyměnit do 14 dní od dodání. Možno dohodnút i dlhšiu dobu v případě individuálnych požiadaviek nebo napr. po Vianociach.
Můžeme Vám též pomôct s dopravou balíčka – na vyžiadanie pošleme kurýra, který balíček vyzdvihne, dopravné Vám následne prefaktúrujeme. Hodnota dopravného je obyčejně rovnaká, na akú ste u nás zvyknutí.
Zaslania zboží zpět
Po zabalenie zboží ho odešletete na našu kontaktnú adresu pro Slovensko, priložte pôvodnú faktúru a též formulár pro zaslání zboží zpět – viď. nižší.
Formulár verzia – PDF
Formulár verzia – Excel XLS
Formulár verzia – Open Office[3][4][5][6]
Reklamácia zboží
V případě reklamácie postupujeme podle platnej právnej úpravy. Povedzte nám vadu, vyhľadajte faktúru a pribaľte jej kópiu do balíčka a Dále postupujte podle „Zaslání zboží zpět“[7].
V případě komplikovanejších reklamácií, prosím, doplňte dokumentáciu – detailný popis vady, fotky, príp. videá apod. Snažíme se vyriešit reklamáciu t když, aby boli všechny strany v rámci možností spokojné.
Zaslání zboží ze štátu mimo EÚ
Zboží, který je odesíláný ze štátu mimo EÚ zpět k nám, musí být preclené colným úradem, v tomto případě je nutné počítat s extra dovoznými colnými poplatkami. Obráťte se na nás prostřednictvím e-mailu info@eflorbal.sk[8] v tomto případě.
References
- ^ „Zaslání zboží zpět“ (www.eflorbal.sk)
- ^ kontaktujte (www.eflorbal.sk)
- ^ adresu (www.eflorbal.sk)
- ^ Formulár verzia – PDF (www.eflorbal.sk)
- ^ Formulár verzia – Excel XLS (www.eflorbal.sk)
- ^ Formulár verzia – Open Office (www.eflorbal.sk)
- ^ „Zaslání zboží zpět“ (www.eflorbal.sk)
- ^ info@eflorbal.sk (www.eflorbal.sk)