Když Vám byla doručená zásilka, v které Vám chýbal objednaný zboží, neodkladne nás prosím kontaktujte podle nasledovného postupu.
Vyplnenie reklamačného protokolu
Pro prijatie a spracovanie reklamácie prosím vyplňte reklamačný formulár. Všechny potřebné informace nájdete ve Vašej faktúre, kterou sme Vám zaslali e-emailem. Vyplnený formulár nám zašlite e-emailem na reklamacie@pilulka.sk[1]
Vyfotografovanie doručenej zásilky
Pro urychlénie riešenia Vašej reklamácie nám spolu s vyplneným reklamačným protokolem zašlite i fotografiu doručenej zásilky.
Riešenie reklamácie
Uděláme všetko, co bude v našich silách, aby Vaša reklamácia byla co najdřív vyriešená k Vašej spokojnosti. O termínu doposlania chýbajúceho zboží Vás budeme informovat.