Všechny obrázky v HTML kódu by měly mít tzv.. alternativní text. Ten se vkládá do atributů „alt“. Tento alternativní text se zobrazí v případě, že prohlížeč nepodporuje obrázky, nebo se obrázek nepodaří načíst. Také je čtený automatickými čtečkami pro nevidomích a pod. Použití alternativních textů u objektů (obrázků) nesoucí nějaký význam je tedy velmi důležité především z hlediska přístupnosti.
Odkazy jsou v základu rozdělovány do dvou druhů – interní a externí. Interní směřují v rámci jedné vlastní domény, externí odkazují mimo vlastní doménu. U externích odkazů (u kterých nemůžeme zaručit jejich důvěryhodnost) je vhodné využívat atribut „rel“ s nastavenou hodnotou „nofollow“ – indexování roboti by neměly naší stránku opustit prostřednictvím těchto nedůvěryhodných odkazů. Pokud odkaz směřuje na nedůvěryhodnou stránku (a není označen jako nedůvěryhodný pomocí rel = „nofollow“), můžeme při penalizací dané stránky být také penalizováni jako na ni odkazující stránka.
HTML umožňuje použití sémantických a nesémantických tagů. Je silně doporučeno používat především sémantické tagy a nesémantickým se nejlépe vyhnout. Sémantický tag je tag, o kterém je již z jeho názvu jasný i jeho význam – tedy např.. p, strong, em a pod. Naopak tagy b, u, i, s, ale i např.. často používaný br nejsou sémantické a vždy existuje možnost jak daný požadavek zabezpečit pomocí sémantických tagů. Vyvarujte se tedy nesémantickým tagem jak je to jen možné, Váš web bude přístupnější a bude i rychleji zobrazován.
přepravní společnost –