ACER
Acer Czech Republic sro, Servisní centrum, CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Česká republika, Kontaktní telefon servisního centra: 02/49207070
Servis Acer bude komplexně řešit záruční i pozáruční servisní případy. V případě poruchy Vašeho produktu Acer vždy nejprve telefonicky kontaktujte servisní centrum na níže uvedeném čísle, v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00.
Zákazník přebírá odpovědnost za zálohu svých dat. Za případnou ztrátu dat neručíme! V případě, že chyba byla způsobena SW problémem, bude Vám účtována částka 64,37, – € za obnovu operačního systému (tzv. Recovery) , případně bude zařízení vráceno zpět bez obnovy za poplatek 34.85, – € (přeprava, pojištění a manipulace). Pokud potřebujete asistenci při obnově operačního systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer . Pokud oprava (v souladu se záručními podmínkami) nebude uznána jako záruční, bude Vám na opravu zařízení zaslána cenová nabídka. V případě jejího odmítnutí Vám bude účtován poplatek 34,85, – € (přeprava, pojištění a manipulace). „
Kontaktní telefon Call Centrum: 02/49207070
možnost nahlášení reklamace mailem: service_brno@acer-euro.cem [1]
Operátor Vás bude informovat o dalším postupu. Prosíme, pro rychlé vyřešení telefonátu mějte připravené sériové číslo reklamovaného výrobku au záruční opravě i nákupní doklad.
#readabilityFootnoteLink-5 [2]
Pro rychlejší vyřízení můžete použít i tento formulář
#readabilityFootnoteLink-6 [3]
Kontrola stavu Vaší reklamace: http://www.acer.cz/acereuro/page102.do?link=ln2612&sp = page6 …
[4]
ACER
Acer Czech Republic sro, Servisní centrum, CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Česká republika, Kontaktní telefon servisního centra: 02/49207070
Servis Acer bude komplexně řešit záruční i pozáruční servisní případy. V případě poruchy Vašeho produktu Acer vždy nejprve telefonicky kontaktujte servisní centrum na níže uvedeném čísle, v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00.
Zákazník přebírá odpovědnost za zálohu svých dat. Za případnou ztrátu dat neručíme! V případě, že chyba byla způsobena SW problémem, bude Vám účtována částka 64,37, – € za obnovu operačního systému (tzv. Recovery) , případně bude zařízení vráceno zpět bez obnovy za poplatek 34.85, – € (přeprava, pojištění a manipulace). Pokud potřebujete asistenci při obnově operačního systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer . Pokud oprava (v souladu se záručními podmínkami) nebude uznána jako záruční, bude Vám na opravu zařízení zaslána cenová nabídka. V případě jejího odmítnutí Vám bude účtován poplatek 34,85, – € (přeprava, pojištění a manipulace). „
Kontaktní telefon Call Centrum: 02/49207070
možnost nahlášení reklamace mailem: service_brno@acer-euro.cem [5]
Operátor Vás bude informovat o dalším postupu. Prosíme, pro rychlé vyřešení telefonátu mějte připravené sériové číslo reklamovaného výrobku au záruční opravě i nákupní doklad.
#readabilityFootnoteLink-5 [6]
Pro rychlejší vyřízení můžete použít i tento formulář
#readabilityFootnoteLink-6 [7]
Kontrola stavu Vaší reklamace: http://www.acer.cz/acereuro/page102.do?link=ln2612&sp = page6 …
[8]
ACER [9]
Acer Czech Republic sro, Servisní centrum, CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Česká republika, Kontaktní telefon servisního centra: 02/49207070
Servis Acer bude komplexně řešit záruční i pozáruční servisní případy. V případě poruchy Vašeho produktu Acer vždy nejprve telefonicky kontaktujte servisní centrum na níže uvedeném čísle, v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00. [10]
Zákazník přebírá odpovědnost za zálohu svých dat. Za případnou ztrátu dat neručíme! V případě, že chyba byla způsobena SW problémem, bude Vám účtována částka 64,37, – € za obnovu operačního systému (tzv. Recovery) , případně bude zařízení vráceno zpět bez obnovy za poplatek 34.85, – € (přeprava, pojištění a manipulace). Pokud potřebujete asistenci při obnově operačního systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer . Pokud oprava (v souladu se záručními podmínkami) nebude uznána jako záruční, bude Vám na opravu zařízení zaslána cenová nabídka. V případě jejího odmítnutí Vám bude účtován poplatek 34,85, – € (přeprava, pojištění a manipulace). „
Kontaktní telefon Call Centrum: 02/49207070
možnost nahlášení reklamace mailem: service_brno@acer-euro.cem [11]
Operátor Vás bude informovat o dalším postupu. Prosíme, pro rychlé vyřešení telefonátu mějte připravené sériové číslo reklamovaného výrobku au záruční opravě i nákupní doklad.
#readabilityFootnoteLink-5 [12]
Pro rychlejší vyřízení můžete použít i tento formulář
#readabilityFootnoteLink-6 [13]
Kontrola stavu Vaší reklamace: http://www.acer.cz/acereuro/page102.do?link=ln2612&sp = page6 …
[14]
ACER [15]
Acer Czech Republic sro, Servisní centrum, CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Česká republika, Kontaktní telefon servisního centra: 02/49207070
Servis Acer bude komplexně řešit záruční i pozáruční servisní případy. V případě poruchy Vašeho produktu Acer vždy nejprve telefonicky kontaktujte servisní centrum na níže uvedeném čísle, v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00. [16]
Zákazník přebírá odpovědnost za zálohu svých dat. Za případnou ztrátu dat neručíme! V případě, že chyba byla způsobena SW problémem, bude Vám účtována částka 64,37, – € za obnovu operačního systému (tzv. Recovery) , případně bude zařízení vráceno zpět bez obnovy za poplatek 34.85, – € (přeprava, pojištění a manipulace). Pokud potřebujete asistenci při obnově operačního systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer . Pokud oprava (v souladu se záručními podmínkami) nebude uznána jako záruční, bude Vám na opravu zařízení zaslána cenová nabídka. V případě jejího odmítnutí Vám bude účtován poplatek 34,85, – € (přeprava, pojištění a manipulace). „
Kontaktní telefon Call Centrum: 02/49207070
možnost nahlášení reklamace mailem: service_brno@acer-euro.cem [17]
Operátor Vás bude informovat o dalším postupu. Prosíme, pro rychlé vyřešení telefonátu mějte připravené sériové číslo reklamovaného výrobku au záruční opravě i nákupní doklad.
#readabilityFootnoteLink-5 [18]
Pro rychlejší vyřízení můžete použít i tento formulář
#readabilityFootnoteLink-6 [19]
Kontrola stavu Vaší reklamace: http://www.acer.cz/acereuro/page102.do?link=ln2612&sp = page6 … [20]
AOC monitory
Monitory AOC servisuje firma asupport, sro
Náměstí Svobody 10
811 06 Bratislava
Tel: +421 2 5262 6557
Tel: +421 2 5262 6558
Fax: +421 2 5262 6559
asupport@asupport.sk [21]
http: / / www.asupport.sk/ [22]
Otevírací doba
Pondělí až čtvrtek
9:00 – 12:00; 13:00 – 17:00
Pátek
9:00 – 12:00; 13:00 – 16:00
APC
Reklamace se nahlašuje vyplněním webového formuláře na stránce www.apc.cz [24] v sekci podpory http://www.edsystem.sk/Doc/ASK_formular_pre_partnerů.xlsasp/podpora.asp [25] kliknutím na „On-line zadané reklamace“ (na stránce ve sloupci vlevo).
Zákazník obdrží novy kus výrobku a následné odešle svůj vadný kus. Dopravu zabezpečí kurýrní služby bezplatně.
Všechny dotazy lze položit přes bezplatné telefonní číslo:
v České republice 0800 172 063
v České republice 0800 102 063
Doprava UPS v záruce je zdarma!
APPLE
CCComputer sro
Varšavská 11
831 03 Bratislava 3
tel.. :421-2-44 45 99 55
fax :421-2-43 41 14 49
APPLE
Swiss, spol. s. ro
Wolkrova 2,
851 01 Bratislava – Petržalka
Tel.: 02/6720 2080, Fax: 02/6720 2081, servis@swisshp.sk [26]
ARCHOS
Servisně středisko LC Trading sro
LC Trading
Bratislavska 45
917 02 Trnava
Michal Horn když, servisn technik
Hornak@lctrading.sk [27]
Dir. link: 033/2933108
Fax: 033/2933107
ASUS
ASUS
ASUS
BENQ Zákazník musí přiložit doklad o koupi. Servisní středisko zajišťuje i svoz do servisu. Bližší info na: http://www.edsystem.sk/Doc/acer_servis_-_limited_warranty_2005.pdfindex.php?page=pickup [29]
Kontakty
asupport
Náměstí Svobody 10, 811 06 Bratislava
Tel: +421 2 5262 6557
Tel: +421 2 5262 6558
Fax: +421 2 5262 6559
asupport@asupport.sk
Otevírací doba [30]
Pondělí až čtvrtek
9:00 – 12:00; 13:00 – 17:00
BOSCH
Reklamace BOSCH se vyřizují přímo přes prodejců, kterých si vyhledá prostřednictvím lokátoru. Zákazník může doručit reklamaci ve vlastní režií přímo do servisu, po opravě bude reklamace zaslána zpět zákazníkovi.
Pokud využije prodejce / lokátor /, doručí kompletní zboží ve vlastní režií vybranému prodejci, ten ostatní zařídí.
Požadované doklady: nákupní doklad musí být kopie faktury, nebo pokladního bloku.
BROTHER
V případě vadného toneru třeba volat na tel.. č. +421-2-20682796 P.Tibor Horváth – servisní technik.
COLUMBEX INTERNATIONAL, as
Rusovská cesta 1
BRATISLAVA
Kontaktní osoba: pan Rymarenko
COLUMBEX International, as – Banská Bystrica
Dělnická 6
Banská Bystrica
Kontaktní osoba pan Daxner
Print Trade, sro Čajkovského 8
984 01 Lučenec
Pobočka
správa sociálního zabezpečení 48, 81105 Bratislava
tel: +421 2 524 966 16
tel: +421 2 524 503 32
fax: +421 2 524 986 42
Kontaktní osoby:
Miroslav Kipe; ivan.kiss @ printtrade.sk [33] ; +421 905 706 268
CANON – digitální technika
PRO.Laika spol. s ro, Palackého 12, 811 02 Bratislava, 02/5464 7792, prijem@prolaika.sk [34] , www.prolaika.sk [35] , servis@prolaika.sk. [36] Vážení obchodní partneři, V souvislosti se změnami, které v současnosti probíhají ve společnosti Canon, bychem Vás rádi upozornili na několik důležitěch skutečností dotýkajících se záručního servisu foto-video produktů značky Canon. Nová celoevropská organizační struktura servisních středisek Canon zpřísňuje podmínky pro příjem a provádění záručních, jakož i predzáručných oprav a tento proces staví pod detailní dohled a kontrolu. Nový systém zpracování dat nám od 01.novembra 2006 neumožní tolerovat jakékoliv chyby či nesrovnalosti v záručních dokladech doprovázejících Vaše zakázky. Všechny výrobky, které budou mít chybějící, nesprávné či neúplně vyplněný záruční list a doklad o koupi nebudou přijaty do záručního servisu, ale na náklady odesílatele vráceno zpět. Na jakékoliv pozdější změny či doplnění těchto dokladů není možné brát zřetel. Stejně výrobky poškozené nesprávnou manipulací uživatelům nebo při přepravě, vniknutím vlhkosti, prachu či jjiných cizích těles nebudou ve smyslu záručních podmínek uvedených na záručním listě přijaté do záručního servisu. Vzhledem k těmto skutečnostem bychem Vás chtěli požádat o maximální pozornost při vyplňování záručních dokladů při prodeji výrobku, informování Vašich zákazníků o záručních podmínkách, jakož i při odesílání výrobků do servisního střediska. Takový postup zefektivní realizaci záručního servisu a eliminuje nedorozumění při příjmu Vašich zakázek. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte náš smluvní autorizovaný servis na musil@prolaika.sk [37] nebo tel.. 02 54647793
CANON – tiskárny
Český servis
osobní kopírky, fax s laserovým tiskem, fax s inkoustovou tiskem, skener, inkoustová tiskárna, laserová tiskárna, inkoustové multifunkční zařízení, laserové multifunkční zařízení, kalkulačky
Varšavská 11, 831 03 Bratislava
Tel. +421 243 410 745
Tel. +421 244 459 955
Fax. +421 243 411 449
E-mail: bratislava@ceskyservis.cz [38]
Otevírací doba: Po – Pá / 8:00 – 16:30 hod..
CANON – digitální technika
PRO.Laika spol. s ro, Palackého 12, 811 02 Bratislava, 02/5464 7792, prijem@prolaika.sk [39] , www.prolaika.sk [40] , servis@prolaika.sk. [41] Vážení obchodní partneři, V souvislosti se změnami, které v současnosti probíhají ve společnosti Canon, bychem Vás rádi upozornili na několik důležitěch skutečností dotýkajících se záručního servisu foto-video produktů značky Canon. Nová celoevropská organizační struktura servisních středisek Canon zpřísňuje podmínky pro příjem a provádění záručních, jakož i predzáručných oprav a tento proces staví pod detailní dohled a kontrolu. Nový systém zpracování dat nám od 01.novembra 2006 neumožní tolerovat jakékoliv chyby či nesrovnalosti v záručních dokladech doprovázejících Vaše zakázky. Všechny výrobky, které budou mít chybějící, nesprávné či neúplně vyplněný záruční list a doklad o koupi nebudou přijaty do záručního servisu, ale na náklady odesílatele vráceno zpět. Na jakékoliv pozdější změny či doplnění těchto dokladů není možné brát zřetel. Stejně výrobky poškozené nesprávnou manipulací uživatelům nebo při přepravě, vniknutím vlhkosti, prachu či jjiných cizích těles nebudou ve smyslu záručních podmínek uvedených na záručním listě přijaté do záručního servisu. Vzhledem k těmto skutečnostem bychem Vás chtěli požádat o maximální pozornost při vyplňování záručních dokladů při prodeji výrobku, informování Vašich zákazníků o záručních podmínkách, jakož i při odesílání výrobků do servisního střediska. Takový postup zefektivní realizaci záručního servisu a eliminuje nedorozumění při příjmu Vašich zakázek. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte náš smluvní autorizovaný servis na musil@prolaika.sk [42] nebo tel.. 02 54647793
CREATIVE
Rádi Vás informujeme, že společnost FIXIT SA od 1.09.2011 zacíná servisní záruční a pozáruční reklamace výrobků Creative Labs na polském, českém, slovenském a maďarská trhu.
Registraci a sledování průběhu reklamace umožnuje systém dostupný na stránce http://rma.fixit-service.cem. Reklamační postup k výrobkům Creative Labs můžete nalézt po přihlášení se v systému. Postup je ve formátu PDF v záložce Nápověda.
Opětovná registrace není nutná pro registrované partnery firmy Fixit a způsob řešení reklamací je stejný jako u jjiných výrobců, kteří jsou spolocnostiou Fixit servisovaný. Více informací získáte prostřednictvím emailové adresy: creative@sk.fixit-service.cem [43]
Reklamace, které byly odeslány na adresu předchozího servisního střediska a byli doručeno do 30.08.2011, budou řešeny jako dosud.
Reklamace, které byly odeslány po 30.08.2011 budou přesměrovány na středisko Fixit, kde budou zaevidovány v systému RMA firmy Fixit.
Pro soucasných uživatelu systému RMA budou reklamace uvedeny přes již existující uživatelské úcty. Pro nové partnery firma Fixit vytvoří uživatelské úcty a nutné údaje přepošle emailem.
Firma PowerSales International, která je výhradním zástupcem pro prodej a servis, a firma FIXIT SA vynaloží úsilí, aby změna reklamační postup způsobila zlepšení kvality servisování výrobků Creative Labs a nezpůsobila prodloužení termínu vyřešení reklamací.
DELL
Telefon na ohlašování reklamaci: 02/57508303
Svoz reklamací zajistuje DELL.
Digipro
eD’system Slovakia sro , Stará Vajnorská 21, 831 04 Bratislava, Slovak Republic,
Kontakt: Branislav Bakica, e-mail: bbakica@edsystem.sk [44]
tel..: +421-2- 4959 1188, fax: +421-2-49591010
EATON
Vlastník nefunkčního zařízení objedná na náklady spoločnoti Europea Group přepravu u přepravce ReMax Courier Service na tel.. číslech 02/491053- 55, 57, 58, 59 . (Řídí se pokyny přepravce.) Dopravce je možné objednat i emailem na – INFO@REMAX.SK [45 ]
Zařízení je nutné do servisu zaslat zabalené (nejlépe v originál obalu), s fotokopií nabývacího dokladu, označené štítkem:
Europea Group spol. s ro
Šípová 3 / a, Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5
- Typ zařízení
- Výrobní číslo
- Datum vstupu
- Jméno – společnost reklamujícího
- Přesná adresa a kontakt na osobu pro zpětné zaslání zařízení
- Kontaktní emailová adresa
- Tel. kontakt
Můžete také naskenovat nabývací doklad a dopsat chybějící informace. V případě čitelnosti všech potřebných údajů stačí poslat takový naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk [46] <
Upřesnění záruky: * Standardní provozem se rozumí max.. ** EIZO poskytuje na LCD panel včetně jeho podsvětlovacího systému tzv.. negarantuje v průběhu 3-leté neomezené provozu jakékoliv zhoršení kvality, LCD panelu, způsobené jeho stárnutím nebo opotřebením v důsledku jeho používání (napr.snížení max.hodnoty dosahovaného jasu, změnu v barevném podání obrazu, změny jasové a barevné homogeneity obrazu, „otklačky“ v důsledku dlouhodobého zobrazování statických motivů, atd.). Všechny servisní případy si musíte zaregistrovat na EPSON hotlinku C.C.C. Swiss, spol. s. s.s.s.s.s.s.
– Záruka na elektroniku monitoru: 5 let nebo 30.000 hodin standardního provozu, Přihlásit
Zaregistrujte se
Reset Password
Komentáře