Náš tím oddelenia služeb zákazníkem vám odpovie na všechny prípadné otázky týkajúce se sledovania vašeho balíku. Vysvetlia vám i statusy sledovania, které vám ne jsou jasné. Můžete ich kontaktovat tu. Na ušetrenie času uvádíme nižší několik otázok, které se nás zákazníci často pýtajú v súvislosti se sledovaním balíků. Můžete tu rychle nájst odpoveď.
PreCo se nezobrazí môj balík, když zadám jeho číslo zásilky?
Než se zásilka objaví v našem systéme, může to trvat až jednu hodinu. Nechajte tomu určitý čas a pokúste se o to nedřív. Zásilky zostávajú v našem systéme približne 90 dní.
PreCo se pod mojím číslem zobrazia zásilky, které ne jsou moje?
Každý měsíc prejde našimi rukami víc jak dva milióny zásilek. Znamená to, že deväťmiestne čísla slúžiace na sledovanie balíků se opätovne používajú každé tri nebo štyri týždne. Pod vaším číslem se může zobrazit výber zásilek – jedna z nich bude vaša. Nemajte obavy: všechny osobné údaje jsou skryté.
Funkcia sledovania zásilky mi oznamuje, že sem zmeškal doručene. Můžem si objednat opätovné doručení?
Samozrejme. Když vodič zanechá kartičku „Nezastihli sme vás“, můžete ji vy nebo váš zákazník použit na objednanie opätovného doručení. Žiadna kartička? Stačí nás kontaktovat[1]. Budete potřebovat číslo zásilky a adresu doručení. Upozornenie: opätovné doručení zásilky je možné iba od pondelka do piatka.
Práve sem sledoval svoj balík a je tam uvedené, že nastal problém. Čo teraz?
Není důvod na paniku. AK budeme od vás nieCo potřebovat, skontaktujeme se s vami.
Jak získam potvrdenie o doručení (PoD) pro moju doručenú zásilku?
Potvrdenie o doručení s podpisem příjemcu můžete získat prostřednictvím všech našich přepravných nástrojů, jak je napríklad myTNT.
References
- ^ kontaktovat (www.tnt.com)
Komentáře