Přes 20 tisíc litrů mléka, 60 tisíc litrů nealko nápojů či 20 tisíc kilo zeleniny a ovoce si zákazníci koupili prostřednictvím nové služby Tesco Potraviny domů od jejího spuštění. Od 3. října tohoto roku si mohou i zákazníci Tesca v Bratislavě a okolí pohodlně vytvořit nákupní seznam přes webstránku www.itesČo.sk / potravinydomů . Nákup jim pak ve zvoleném čase přivezou speciálně vyškolení řidiči až ke dveřím bytu. Přes službu Tesco Potraviny domů si zboží objednává již přes 10 000 zákazníků. Na základě zájmu zákazníků Tesco zavedlo několik sazeb za službu, a to již od 2,49 € do 3,99 € podle vybraného času dodání.
„O službu Tesco Potraviny domů je stále větší zájem, jen za měsíc jsme rozviezli přes 300 tisíc výrobků. Zákazníkům pomáhá služba Potraviny domů řešit zejména velké rodinné nákupy. Kupují velká balení mléka, minerálek, mouky a cukru, ale i vína či prášky na praní. Největší nápor objednávek očekáváme několik týdnů před Vánocemi, když se lidé budou tradičně zásobovat a připravovat na vánoční hodování a pečení. Věříme, že služba Tesco Potraviny domů zákazníkům pomůže lépe zvládnout každoroční předvánoční stres, „ řekla Katarína Tokárová , manažerka projektu Tesco Potraviny domů na Slovensku. Zákazník si může vybrat čas, kdy mu zboží přivezeme, a to 7 dní v týdnu od 8.00 do 22.00 hod.. Dovoz zboží si může objednat již na následující den nebo až do 3 týdnů. Společnost Tesco plánuje v prosinci doplnit k 19 – tisíc položkám služby Potraviny domů i vybrané hračky či vánoční dárky, které zákazníkům usnadní předvánoční nákupy.
Zákazník si po jednoduché registraci na webstránce www.itesČo.sk [2 ] / potravinydomů spraví nákupní seznam a vybere si z nabízených volných termínů dodání. Speciálně vyškolený řidič mu nákup přinese až ke dveřím bytu. K samotné koupi dochází až při převzetí nákupu zákazníkem, který zaplatí za zboží ceny, které jsou aktuálně platné v hypermarketu v den dodání. Nová služba je momentálně k dispozici v Bratislavě a okolí. Zákazník si může vybrat ze dvou způsobů úhrady: platbu kartou přes internet nebo kartou u dveří po převzetí zboží. Každý z pracovníků rozvážajúcich zboží má k dispozici přenosný platební terminál.
Platba hotovostí není možná. V případě platby kartou přes internet dojde ke stržení částky po převzetí nákupu zákazníkem a potvrzení nákupu pracovníkům rozvozu po jeho návratu do obchodu. Zákazník tak vždy platí pouze za zboží, které skutečně odebral. Při vyskladnění zboží se zákazníkovi na určitý čas na kartě zablokuje částka rovnající se výši předpokládaného nákupu. Částka z karty však bude reálně stržena až po doručení a poté, Čo zboží probere. Majitelé věrnostní karty Clubcard o své body nepřijdou, stačí, když při registraci uvedou i číslo své karty Clubcard.
V čem je výhoda služby Tesco Potraviny domů
- Široký sortiment (okolo 19 tisíc výrobků) – chlazené potraviny, mražené potraviny, trvanlivé potraviny, drogerie, vybraný průmyslové zboží
- Dovoz až ke dveřím zákazníka iv obytných domech bez výtahu a bez omezení hmotnosti
- Ceny zboží jako v hypermarketu v den dodání nákupu včetně akcií
- Dovoz v čase, který zákazníkovi vyhovuje: 7 dní v týdnu, 2-hodinové časy rozvozu mezi 8.00 a 22.00 h
- Možnost objednat si službu už na následující den nebo až do 3 týdnů
- Kontrolovaná teplota při rozvozu zboží
- Platba kartou nebo přes internet, přičemž finanční prostředky jsou odečteny z účtu zákazníka až po doručení zboží
Zdroj: Tesco
References
- ^ www.itesČo.sk / potravinydomů (www.itesČo.sk)
- ^ www.itesČo.sk (www.itesČo.sk)