Původní článek na oddelenietelefón: 048/01 470 stížnostmi kontaktovat 47e-mail: v help@progamingshop.sk [1] ReklamácieKdyž by se stalo, tak musíte poslat zpět zboží na následující adresu: s.r.o., Lazovná do 69, 97401 Banská Bystrica. důležité požadovat, je nutné přiložit průvodní dopis, který dostanete v posledním kroku nabídne tisk Elektronický průvodce zadáním tvrzení [2]. V případě, kdy není k dispozici nebo nelze identifikovat elektronické objednávky sprievoca, pak je nutné vyplnit a vytisknout průvodní dopis, jehož vzor naleznete zde. V obou případech je nutné přiložit kopii dokladu o koupi zboží, odpovídající dobře stížnost.Úplné znění postupu stížnost lze stáhnout ve formátu PDF TUPři přenos zboží pro stížnosti prosím pošlete mi balení náklady komplentného, včetně příslušenství (napájecí adaptér, datový kabel, sluchátka, paměťové karty, atd.). V případě úplné zpusobeno balení zboží v přihlášce záruky tvrdí, že by mohlo dojít k problémům v autorizovaném servisním středisku nebo výrobce zboží samotné. Děkujeme za pochopení. Když položka je vrácena ze stížnosti odešlete zpět. O průběhu reklamace jsou oznámeny prostřednictvím e-mailu. Pokud máte nějaké nejasnosti ohledně možnost zboží reklamovat, nebo pro zasílání zboží na tvrzení, je nejlepší napsat e-mail v help@progamingshop.sk [3]. ZárukaZáruka se vztahuje na výrobní vady a vady elektronických mechanismů. Záruka nekryje závady a nesprávné opotřebení např.: užívanim způsobne-nalomený kabel tlačítko na klávesnici nebo haywire myške (např. obliatí nápoj nebo vyklikaním) použité pro tyto producenty nechcete nahradit vady zboží. U každé prodané položky s námi záruku minimálně 2 roky, pokud 1.4.2004, tím déle trvá zárukaZáruka sluchátka KOSS Koss doživotní záruka 2 roky jsou přípustné. Pokud někdo ukradl můj STEAM účet (pro hry od Valve-Counter Strike 1.6, Source, half-life 2…), podrobné pokyny o tem, jak požádat o jeho vrácení, a odpovědi na často kladené otázky ohledně stahování, pokračujte v www.progamingshop.sk/steam.php [4]. Koss doživotní záruka: Pokud se nacházíte v jakékoli způsobem poškozené Your Koss sluchátka by (i v případě, že jejich parní válec prošlo tak změnil, nebo vyměnit za nový:-). Další informace o zárukách KOSS doživotnej lze nalézt zde. X-BOX 360 hry, konzole a příslušenství, vady v konzole, která přišla do herní konzole: konzole nebo jeho příslušenství balení, je nutné obrátit přímo pro technickou podporu pro Xbox 360, Xbox Kinect a příslušenství sekce, odkaz zde. Vrací: Pokud nejste spokojeni s nakoupené zboží, najdeme ji bez jakékoliv otázky vrátit do 14 dnů od obdržení zásilky. Částka za vrácené zboží převést na váš účet, budeme vrátit nebo vyměnit za jiný produkt a tuto dohodu za těchto podmínek:-v případě hry nesmí být porušena původní fólie the zboží musí být nepoškozené zboží musí být kompletní se všemi príslušenstvomNezabudnite vrátí bloček hotově nebo fakturou, která vám byla odeslána objednávku, jinak nelze proplatit nebo vyměnit zboží. Vrátí hodnotu nebo stížnosti jsou tak dobirkou. Náklady na zaslání zboží zpět k nám nepreplácame. Úplné informace o možnosti odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu lze nalézt v sekci podmínky 5. Odstoupení od kupní smlouvy. Pokud máte nějaké dotazy napište help@progamingshop.sk [5] odkazy ^ typu (www.progamingshop.sk) (v www.progamingshop.sk) help@progamingshop.sk zadáním Elektronický průvodce ^ ^ aplikaci v help@progamingshop.sk (v www.progamingshop.sk) v www.progamingshop.sk/steam.php (v www.progamingshop.sk) help@progamingshop.sk ^ ^ (v www.progamingshop.sk)odesílání položky (zdroj)

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.