Zobrazit plně funkční verzi příspěvku: Vrácení zboží [1]


Ahojte, prosím urychleně poradit. Zákazník si u mě zakoupil zboží, který jsem poslala na dobírku. Tuto si převzal 10.10. a dnes mi napsal, jestli něco z toho může vrátit, nebot s tím není spokojený. Vrátit zboží přece může do 7 dnů a tato doba již uplynula, ne? Nebo těm mailem ve lhůtě 7 dnů ještě neuplynula a mám mu to vzít zpět? Mě z takových lidí asi porazí. Však to mohl vrátit i dříve ne? To si i já mohu koupit časopis, přečíst si ho a vrátit, nebo jak to mám chápat? Budu mít problém pokud mu napíšu, že mi to neposlal do 7 dnů tak mu to nevezmu zpět?


Podle zákona má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 7 pracovních dnů ode dne převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby, přičemž je nezbytné, aby byl v uvedené lhůtě dopis spotřebitele o odstoupení od smlouvy doručeno prodávajícímu. Ještě před uzavřením smlouvy musí prodejce poučit spotřebitele o možnosti odstoupení od smlouvy. Pokud prodejce o právu spotřebitele o možnosti odstoupení od smlouvy poučil dodatečně, běží 7 denní lhůta ode dne dodatečného poučení. Pokud však prodávající spotřebitele o jeho právu nepoučil vůbec, je spotřebitel oprávněn odstoupit od smlouvy do tří měsíců od převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby. Třeba si přesně vypočítat na který den připadá 7 pracovní den ode dne převzetí zboží spotřebitelem, zda ve lhůtě 7 dnů bylo prodávajícímu doručeno odstoupení od smlouvy a zda byl poučen spotřebitel o možnosti odstoupení od smlouvy. A podle výsledku jednat buď mu vyhovět nebo odmítnout jako řízení podané po lhůtě.
Jen tak na okraj podle zákona nemůže spotřebitel (pokud se zvlášt nedohodne na tem s prodávajícím) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou prodej novin, časopisů a tisku.: D


Podle zákona má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 7 pracovních dnů ode dne převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby, přičemž je nezbytné, aby byl v uvedené lhůtě dopis spotřebitele o odstoupení od smlouvy doručeno prodávajícímu. Ještě před uzavřením smlouvy musí prodejce poučit spotřebitele o možnosti odstoupení od smlouvy. Pokud prodejce o právu spotřebitele o možnosti odstoupení od smlouvy poučil dodatečně, běží 7 denní lhůta ode dne dodatečného poučení. Pokud však prodávající spotřebitele o jeho právu nepoučil vůbec, je spotřebitel oprávněn odstoupit od smlouvy do tří měsíců od převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby. Třeba si přesně vypočítat na který den připadá 7 pracovní den ode dne převzetí zboží spotřebitelem, zda ve lhůtě 7 dnů bylo prodávajícímu doručeno odstoupení od smlouvy a zda byl poučen spotřebitel o možnosti odstoupení od smlouvy. A podle výsledku jednat buď mu vyhovět nebo odmítnout jako řízení podané po lhůtě.
Jen tak na okraj podle zákona nemůže spotřebitel (pokud se zvlášt nedohodne na tem s prodávajícím) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou prodej novin, časopisů a tisku.: D

ahojte, reaguji trosku pozdě, ale pro mě je tento problem aktuální teď 🙂 mozte mi poradit kde v zákoně bych něco takového našla, abych to měla čím podloží.

Dakujem velmi pekne 😉


ahojte, reaguji trosku pozdě, ale pro mě je tento problem aktuální teď 🙂 mozte mi poradit kde v zákoně bych něco takového našla, abych to měla čím podloží.

Dakujem velmi pekne 😉

Je to zákon č. 108/2000 Z.z. o ochraně spotřebitele při podomním a zásilkovém prodeji v platném znění. 🙂


Zdravim,

jak je to v pripade pokud se nejedna o podomním al. zásilkový prodeji?
Koupil jsem si v prodejně (reálné – kammennej) oblečení, které pro osobně důvody chci vratit. Od doby kupy oběhly zatím tři dny. Predajnca odmítá zboží převzít a mně vratit peníze. Mozem jen vyměnit zboží za jiný s hodnotou stejnou nebo vyšší. Nezda se mi to. Tam by měla také platit ta 7 denní lhůta ne? Jsem zoufalý, protože s tímto jsem nepočítal. Dakujem za odpoved.


Zdravim,

jak je to v pripade pokud se nejedna o podomním al. zásilkový prodeji?
Koupil jsem si v prodejně (reálné – kammennej) oblečení, které pro osobně důvody chci vratit. Od doby kupy oběhly zatím tři dny. Predajnca odmítá zboží převzít a mně vratit peníze. Mozem jen vyměnit zboží za jiný s hodnotou stejnou nebo vyšší. Nezda se mi to. Tam by měla také platit ta 7 denní lhůta ne? Jsem zoufalý, protože s tímto jsem nepočítal. Dakujem za odpoved.

Pokud chceš vrátit výrobek jen z osobních důvodů, není povinností prodejce převzít zboží zpět, je to jeho dobrá vůle, že Ti ho umožní vyměnit za jjiný.
Představ si, že by si babenky kupovali super hadříku na diskotéku a po ní by je do 7 dnů bez udání důvodu mohli vrátit. Nebylo by to super? Nebo si představ výrobu hraček: Koupíš decku novou hračku, baví ho 3 dny a pak pěkně šup zpět do prodejny a vrátí penízky nebo vymění za jinou – no nebylo by to super!?! : Rolleyes:


Pokud chceš vrátit výrobek jen z osobních důvodů, není povinností prodejce převzít zboží zpět, je to jeho dobrá vůle, že Ti ho umožní vyměnit za jjiný.
Představ si, že by si babenky kupovali super hadříku na diskotéku a po ní by je do 7 dnů bez udání důvodu mohli vrátit. Nebylo by to super? Nebo si představ výrobu hraček: Koupíš decku novou hračku, baví ho 3 dny a pak pěkně šup zpět do prodejny a vrátí penízky nebo vymění za jinou – no nebylo by to super!?! : Rolleyes:

Já jsem jen na margo Tesca, protože on to tak dělá (vrací bez udání důvodu). No nic, tak dikes i tkdyž.


Leila2006

05.06.07, 09:21

Já jsem jen na margo Tesca, protože on to tak dělá (vrací bez udání důvodu). No nic, tak dikes i tkdyž.
Některé, hlavně velké firmy to tak dělají, ale zboží musí být v originálním balení, nepoužité, tehdy vrátí peníze. Ale je to nad rámec zákona.


Zdravim,

jak je to v pripade pokud se nejedna o podomním al. zásilkový prodeji?
Koupil jsem si v prodejně (reálné – kammennej) oblečení, které pro osobně důvody chci vratit. Od doby kupy oběhly zatím tři dny. Predajnca odmítá zboží převzít a mně vratit peníze. Mozem jen vyměnit zboží za jiný s hodnotou stejnou nebo vyšší. Nezda se mi to. Tam by měla také platit ta 7 denní lhůta ne? Jsem zoufalý, protože s tímto jsem nepočítal. Dakujem za odpoved.
Žádný právní předpis, kromě zákona o podomním prodeji a zásilkovém prodeji neřeší přijetí zboží od spotřebitele zpět bezdůvodně. Vrácení zboží a podmínky za kterých zboží lze vrátit je vždy věcí dohody mezi prodávajícím a kupujícím. Opírajíc se o ustanovení § 615 občanského zákoníku, který zní, cit. „Plnění, která se s prodejem věci obvykle neposkytují, třeba zvláště dohodnout“. Není zákonnou povinností prodávajícího, aby přijal zboží zpět.


ahojte, mám podobný problém – včera jsem si koupila televizor, který jsem
po několika hodinách zapnula a nastavila jsem programy. Zjistila jsem, že na
několika kanálech nefunguje zvuk normálně, slyšet jen strašné bzučení – jako z hororu. To se dělo při jakémkoliv televizním pořadu, který jsem na daných kanálech nastavila. Mám právo vrátit tento televizor do prodejny?
Děkuji
ps – mohli byste mi odpovědět Čo nejdříve?
Chtěla bych to ještě dnes případně zítra vyřídit


Nevím, jaký máš televizor, ale na našem tv třeba pomocí editování nastavit tv system na SC1 nebo SC2. Různé kanaly jsou nastaveny různé, V opbačnem případě to není zvuk ale chrčení. Hodně nepříjemné.

Zkus nejdřív podívat návod.


Pokud chceš vrátit výrobek jen z osobních důvodů, není povinností prodejce převzít zboží zpět, je to jeho dobrá vůle, že Ti ho umožní vyměnit za jjiný.
Představ si, že by si babenky kupovali super hadříku na diskotéku a po ní by je do 7 dnů bez udání důvodu mohli vrátit. Nebylo by to super? Nebo si představ výrobu hraček: Koupíš decku novou hračku, baví ho 3 dny a pak pěkně šup zpět do prodejny a vrátí penízky nebo vymění za jinou – no nebylo by to super!?! : Rolleyes:

Zboží zakoupený přes internet můžeš vrátit do 7 pracovních dnů pokud je nepoužitý av původním obalu. A to bez udání důvodu.
Netýká se to obchodů, kde si můžeš věc prohlédnout a vyzkoušet.
Tam platí klasické obchodně podmínky a 2 rocna zaruka na zboží.
Vzít zboží spat neznamená vyměnit ho za iny. To jsou dvě rozdílné věci.
A z jakých jinych když ne z osobních důvodů se vrací věci?


To KitKat: takze v pripade eshopu se da originální zabaleny zboží vrátit do 7 dny a tím to hasne tz (Podle toho, Čo pises), že už netřeba dál poskytovat 2 roky záruku?

Děkuji


Pokud ti nefunguje zvuk jen na některých programech, chyba nemusí být v TV přijímači, ale ve špatném signálu. Pokud nemáš vlastní satelit, kde je lepší příjem signálu než u běžné antény. U mě doma je to podobně, bydlím v domě, vlastní satelit nemám a není možné, aby mi fungovala dobře Markíza a JOJ, buď mám super obraz a zvuk na jednem, nebo na druhém. Pokud však tento problém nebyl i při staré televizi, zeptej se u prodejce nejprve telefonicky, aby ses zbytečně netrepala do obchodu s telkou. Může to být nějaké výrobní vada a buď ti vymění kus za kus nebo ti vrátí peníze. Nezapomínej na to, aby ti při případné reklamaci vydali doklad o reklamačním řízení. V tvém případě by to měla být výrobní vada, tedy reklamaci by mohli vyřídit do tří dnů, jinak se reklamace musí vybavit (ve složitějších případech) do 30 dnů, ale nikde se neuvádí, Čo je to složitější případ … 🙂


Záruka je nadále 24 měsíců, toto je o vrácení zboží. Při podomním a internetovém prodeji si zákazník nemá možnost zboží prohlédnout a vyzkoušet, proto je zde těch sedm dní na vrácení zboží.


VladoaKatka

12.11.07, 12:53

Ahojte, prosím urychleně poradit. Zákazník si u mě zakoupil zboží, který jsem poslala na dobírku. Tuto si převzal 10.10. a dnes mi napsal, jestli něco z toho může vrátit, nebot s tím není spokojený. Vrátit zboží přece může do 7 dnů a tato doba již uplynula, ne? Nebo těm mailem ve lhůtě 7 dnů ještě neuplynula a mám mu to vzít zpět? Mě z takových lidí asi porazí. Však to mohl vrátit i dříve ne? To si i já mohu koupit časopis, přečíst si ho a vrátit, nebo jak to mám chápat? Budu mít problém pokud mu napíšu, že mi to neposlal do 7 dnů tak mu to nevezmu zpět?

O jaký prodej se jedná:
– podomní-zásilkový?
– Zaslání zboží obchodníkovi na dobírku?

Každopádně třeba mít zpracované Obchodně-dodavatelské podmínky, kde je třeba zakotvit za jakých podmínek, do jaké doby az jakého důvodu může objednatel vrátit zboží. Ty třeba doložit do každé zásilky.
A budeš mít po problému – nedodrží tyto smluvní podmínky – sorry …


To KitKat: takze v pripade eshopu se da originální zabaleny zboží vrátit do 7 dny a tím to hasne tz (Podle toho, Čo pises), že už netřeba dál poskytovat 2 roky záruku?

Děkuji

Ano na vraceni zboží do 7 pracovních dnů mas narok ze zakona.
Na vrácené zboží záruka neposkytuje .: —
Samozřejmě na ostatní zboží, který si zákazník ponechá ano.


VladoaKatka

12.11.07, 15:07

Nepíšeš, že z jakého důvodu ten zboží chce vrátit.
Zkus se dopátrat jak to mají ošetřené velké zásilkové firmy, jako neckermann, quelle, otto atd.. nebo na www.google.sk zadej vyhledat
obchodní podmínky, reklamace – a pokus z toho vybrat to, Čo bude
Tobě vyhovovat.


ahojte, mám podobný problém – včera jsem si koupila televizor, který jsem
po několika hodinách zapnula a nastavila jsem programy. Zjistila jsem, že na
několika kanálech nefunguje zvuk normálně, slyšet jen strašné bzučení – jako z hororu. To se dělo při jakémkoliv televizním pořadu, který jsem na daných kanálech nastavila. Mám právo vrátit tento televizor do prodejny?
Děkuji
ps – mohli byste mi odpovědět Čo nejdříve?
Chtěla bych to ještě dnes případně zítra vybavit

Dobrý den, nejedna se nahodou o televizor znacky Panasonic? Nebot pokud ano tak zboží nemusíte vracet do prodejny, stačí ho jen spravne nastavit. v menu – další nastavení – ladění upravte normy předvoleb ze SC3 na SC1 a zvuk bude v pořádku, dokonce i obraz se vylepší. Dělají to téměř všechny Panasonic. V pripade ze se mylim, tak ten televizor skuste normalne reklamovat v prodejně kde jste ho zakoupili.


Ahojte. Pokud mi muzete někdo rychle pomoct budu moc rad nakolik nevím kolik mam este casu. Koupil jsem si projekt RD od nejmenované firmy a po odborné diskusi s architektem jsem zjistil že koupený projekt vůbec není to Čo jsem chtěl. Muze mi prosim vas někdo poradit jak postupovat při vrácení a jestli se to vůbec da. Balik jsem převzal 2.1.2008


Dobrý den, já mám následující problém. Koupil jsem od jedné internetové firmy poskytující prodej hudebních nástrojů reprobox. Avšak když mi přišel, odňal jsem zadní kryt a ověřil jsem si, jestli jsou tam skutečně zmiňované reproduktory, které měl v popisu (na web-stránce) prodejce .. Byly tam reproduktory bez označení .. Prodejce mě však ujistil, že tam zmíněné reproduktory (konkrétně Celestion) jsou, akorát, že v daných reproboxů jsou bez označení (prý kdo má platit dalšího člověka, aby tam lepil nálepky). Tak jsem se zeptal konkrétní firmy (Kustom), která tyto reproboxy produkuje, jaké reproduktory tam jsou (mají být). Až dnes mi přišla odpověď, že tam žádné zmiňované Celestion nejsou (nemají být), údajně jsou tam úplně jiné reproduktory .. Tak se Vás chci touto cestou zeptat, zda je možné prodejci tento produkt vrátit, protože neobsahuje dané komponenty, které má tento prodejce v popisu .. Nedodal mi k tomu ani žádný manuál .. Od té doby jak mi byly dovezeny uplynulo 8 dní, avšak nebyl jsem nijak informován o možnosti vrácení zboží .. Čo teď? Za všechny odpovědi, resp.rady předem děkuji … 😉


Zoltán Kovács

18.01.08, 23:08

Dobrý den, já mám následující problém. Koupil jsem od jedné internetové firmy poskytující prodej hudebních nástrojů reprobox. Avšak když mi přišel, odňal jsem zadní kryt a ověřil jsem si, jestli jsou tam skutečně zmiňované reproduktory, které měl v popisu (na web-stránce) prodejce .. Byly tam reproduktory bez označení .. Prodejce mě však ujistil, že tam zmíněné reproduktory (konkrétně Celestion) jsou, akorát, že v daných reproboxů jsou bez označení (prý kdo má platit dalšího člověka, aby tam lepil nálepky). Tak jsem se zeptal konkrétní firmy (Kustom), která tyto reproboxy produkuje, jaké reproduktory tam jsou (mají být). Až dnes mi přišla odpověď, že tam žádné zmiňované Celestion nejsou (nemají být), údajně jsou tam úplně jiné reproduktory .. Tak se Vás chci touto cestou zeptat, zda je možné prodejci tento produkt vrátit, protože neobsahuje dané komponenty, které má tento prodejce v popisu .. Nedodal mi k tomu ani žádný manuál .. Od té doby jak mi byly dovezeny uplynulo 8 dní, avšak nebyl jsem nijak informován o možnosti vrácení zboží .. Čo teď? Za všechny odpovědi, resp.rady předem děkuji … 😉

Možnosti vrácení zboží, by měl mít prodejce uvedeny ve všeobecných obchodních podmínkách, které má každý slušný e-shop na své stránce. Tebe vlastně uvedli v omyl, takže já bych se domáhal vrácení peněz. Nedostal si to Čo si objednal.


Ahojte, já se chci zeptat, jak je tomu v případě již použitého zboží? Zákazník si od nás koupil zboží a po uplynutí 7 denní lhůty chce zboží vrátit, protože s ním není spokojen (prý si představoval něco jiného) – na stránce máme fotografie a přesný popis včetně parametrů.
Pravdou je, že v Obchodních podmínkách vrácení zboží nemáme zakotvené, ale jelikož jde o použitý zboží … hm … sama nevím.
POoradíte?


Chci se zeptat: Koupila jsem příteli jako dárek značkové tenisky, ale byly mu malé. Tentýž den jsem je šla vyměnit ale větší neměli a tak jsem žádala vrácení peněz. Boty byly nepoškozené zabalené v původním obalu, ale peníze mi vrátit odmítli. Mám nárok na vrácení peněz? Prosím odpovězte mi Čo nejdříve at můžu tuto situaci nějak vyřešit. Děkuji. PS: promiňte za chyby mám českou klávesnici.


VladoaKatka

24.05.08, 07:28

Chci se zeptat: Koupila jsem příteli jako dárek značkové tenisky, ale byly mu malé. Tentýž den jsem je šla vyměnit ale větší neměli a tak jsem žádala vrácení peněz. Boty byly nepoškozené zabalené v původním obalu, ale peníze mi vrátit odmítli. Mám nárok na vrácení peněz? Prosím odpovězte mi Čo nejdříve at můžu tuto situaci nějak vyřešit. Děkuji. PS: promiňte za chyby mám českou klávesnici.
Velikost, barva – prostě Čo není vada, není důvod k reklamaci, ale …
je to špatný obchodník, který za takovou věc není ochoten vrátit peníze. Dobrý obchodník, aby se o něm mluvilo v dobrém, by se měl pokusit pořídit větší nebo Ti vrátit peníze. Takové dobré zprávy se šíří sice pomaleji než špatné, ale vede to k udržení není zlepšení jeho situace na tak přesyceném trhu s obchody.
Asi i to ho vedlo k rozhodnutí nevyhovět Ti, velká konkurence, nízké tržby, možná že je rád, že aspoň něco prodal a teď ještě i to má vrátit?

mimotemyJazyk na klávesnici není problém přidat.
Levé tlačítko na myši-nastavení-naskočí tabulka – přidat = můžeš přidat jaký jazyk jen chceš.


VladoaKatka

24.05.08, 07:34

Ahojte, já se chci zeptat, jak je tomu v případě již použitého zboží? Zákazník si od nás koupil zboží a po uplynutí 7 denní lhůty chce zboží vrátit, protože s ním není spokojen (prý si představoval něco jiného) – na stránce máme fotografie a přesný popis včetně parametrů.
Pravdou je, že v Obchodních podmínkách vrácení zboží nemáme zakotvené, ale jelikož jde o použitý zboží … hm … sama nevím.
POoradíte?

Při e-shopu je 7 denní lhůta podle zákona v pořádku.
Škoda, že to nemáte zakotvené v Obch. podmínkách, doporučuji doplnit, může Vám to v budoucnu pomoci.

Zkus se podívat zde:
http://www.porada.sk/t82125-vsetko-ochrana-spotřebitela.html

lze taktéž Ti pomohou jiné případy v rozhodování.


Saturejka

27.05.08, 16:19

Já bych se ráda zeptala, jak se vrácení zboží vypořádává na straně obchodu.
Např. – Včera zákazník koupil zboží a dnes ho donesl, že ho chce vrátit. V obchodě s tím souhlasí. Vezmou zboží a stvrzenku z ERP a vrátí peníze. Dá se v ERP nablokovat storno nákupu v dalších dnech?
A pak čistě teoreticky – když zákazník nechá stvrzenku z ERP na pultu, nevezme si ji s sebou, tak takto by se pak daly také dělat storna …

Já jen, že když ten obchodník souhlasí s vrácením peněz, jak to má správně účetně av ERP udělat.

Děkuji


Saturejka

05.06.08, 14:55

obchodníci poraďte!


Filip Glasa

06.06.08, 19:26

V kase máme možnost „návrat zboží“ a přes ni vracíme a vyměňujeme zboží. Záporné položky, které pak vzniknou v denní uzávěrce by měly být v pokladní knize ještě doloženo tím konkrétním dokladem, kde se „zrušili“.


Saturejka

06.06.08, 19:41

Díky, to znamená, že kasa by si měla umět poradit se zápornou položkou. Podívám do manuálu.


Rainmaker

01.08.08, 11:29

zdravim,

jak zakaznik se chci zeptat,

je někde v zákonech napisane ze zvracení tvoar musí být v neporušeném obalu a nepoužitý?

většina obchodníků mě takovou podmínku v obch. pokud take neco muze platit, jaký mě pak význam ta 7 denní lhůta? mam tehdy jen moznost 7 dny se dívat na zabaleny zboží, na obal a přemýšlet jestli to vrátím nebo ne, jestli se mi fotka na obalu líbí nebo ne. protože kdybych chtěl ten produkt i vyzkoušet, tak v pripade ze je pro mě nevyhovující, ho už nemůžu vrátit.

momentalne mam skusenost s holícím strojkem. přes e-shop. ci věříte nebo ne, neholí. prostě je to nepoužitelné, ale obal jsem otevřel a to že neholí jsem skusil použitím. Čo teď?

dakujem,

PS: je mozne poslat vyrobek někam kde by ho otestovali ci plnit propagované funkci? např. na SOI nebo někam?


Aby tu zazněl názor i ze strany obchodníka, jeden připojuji. Vrácení zboží do 7 dnů je pěkná věc, ochrání spotřebitele před nepoctivými obchodníky a to je jistě potřebné. Na druhou stranu by mě zajímalo, jakým způsobem budou chráněni poctiví obchodníci před nepoctivými zákazníky? V současné době mám na skladě zboží za asi 50 tisíc, pokud nemluvím málo, který si zákazníci objednali a bez udání důvodu v zákonné lhůtě vrátili. Všechno je to zboží, které se prodává 1 kus za rok a jeho cena stále klesá. Je tam například procesor za 7 tisíc, zvuková karta za téměř 5, nebo grafika za 3500. Toto zboží z pochopitelných důvodů nedržíme přímo na skladě, ale na základě objednávky konkrétního zákazníka ho objednám my. Kdo tedy ochrání nás před takovými zákazníky? Jen připomínám, že prodáváme zboží, kde se zákazník nemůže vymluvit na velikost, či barvu, třeba zmiňovaný procesor na socket 775 tam prostě sedět musí a barvu mají vždy všechny stejnou …


Aby zde zazněl názor i ze strany obchodníka, jeden připojuji. Vrácení zboží do 7 dnů je pěkná věc, ochrání spotřebitele před nepoctivými obchodníky a to je jistě potřebné. Na druhou stranu by mě zajímalo, jakým způsobem budou chráněni poctiví obchodníci před nepoctivými zákazníky? V současné době mám na skladě zboží za asi 50 tisíc, pokud nemluvím málo, který si zákazníci objednali a bez udání důvodu v zákonné lhůtě vrátili. Všechno je to zboží, které se prodává 1 kus za rok a jeho cena stále klesá. Je tam například procesor za 7 tisíc, zvuková karta za téměř 5, nebo grafika za 3500. Toto zboží z pochopitelných důvodů nedržíme přímo na skladě, ale na základě objednávky konkrétního zákazníka ho objednáme my. Kdo tedy ochrání nás před takovými zákazníky? Jen připomínám, že prodáváme zboží, kde se zákazník nemůže vymluvit na velikost, či barvu, třeba zmiňovaný procesor na socket 775 tam prostě sedět musí a barvu mají vždy všechny stejnou …
Nevím jestli se nemýlím, ale pokud to správně chápu tak ti nepoctivý zákazník může ten zboží bez udání důvodu vrátit jen pokud si mu ho prodal podomním prodejem nebo zásilkovým prodejem. Pokud maš kameny prodejnu můžeš ho poslat pryč, i když ho asi jako zákazníka ztratíš, ale na druhé straně na Čo je ti takový zákazník.

Pokud si mu to zasílal tak musí splnit podmínku že zboží nebylo použito. Pokud si troška šikovný víš jednoznačně prokázat, že procesor byl osazen a tedy použitý.

A pokud chceš vím ti poradit i Čo s tím zbožím Čo máš na skladě aby si neškodí. Zn. Vlastní zkušenost


BLINDSIDE

07.08.08, 11:51

Pěkně zdravím, mam dost důležitý problém a neví si pomoci … Jsem ještě student chci začít podnikat mam všechno vypracované přes plan marketing dodavatelé odběratelé všechno je na stole jak se řekne, ale trápí mě otázka odvodů na sociálce mi řekli že první rok jim nemusim platit odvody to je sice hezky ale do důchodu se mi nezapočítávají ten neplacená rok? a jaké jsou odvody do zdravotní pojišťovny když jsem student? Představoval bych si to t když, že by to za mě platil ten náš neskutečně štědrý a sociální státeček: D


bryndziarka

21.01.09, 20:19

,


Mám jednu otázku.Přes internet jsem si objednala fit míč ale když jsem ji nafoukané zjistila jsem že tato velikost je pro mě veľká.Chcela jsem ji vyměnit za menší levnější s tím že cena může zůstat taková jako při té drahšej.Ale prodávající to odmietol.Mohla bych využít tento zákon na vrácení zboží bez udání důvodu do 7 dnů?


Mám jednu otázku.Přes internet jsem si objednala fit míč ale když jsem ji nafoukané zjistila jsem že tato velikost je pro mě veľká.Chcela jsem ji vyměnit za menší levnější s tím že cena může zůstat taková jako při té drahšej.Ale prodávající to odmietol.Mohla bych využít tento zákon na vrácení zboží bez udání důvodu do 7 dnů?

Přesně na taketo pripady bylo toto ustanovení daně – proto mas 7 dny, nebot si neměla možnost v obchodě věc „držet v ruce“.

Jen nejsem si jistá, jestli dokážeš ten zboží vratit v původním baleni – tedy jestli se da ta míč dostat do původního tvaru – v tem se nevyznam.
Ale nezapomeň, že o tem musis prodávajícího písemně informovat do 7 pracovních dnů.


Přesně na taketo pripady bylo toto ustanovení daně – proto mas 7 dny, protože si neměla možnost v obchodě věc „držet v ruce“.

Jen nejsem si jistá, jestli Dokážeš ten zboží vratit v původním baleni – tedy jestli se da ta míč dostat do původního tvaru – v tem se nevyznam.
Ale nezapomeň, že o tem musis prodávajícího písemně informovat do 7 pracovních dnů.

když jsem to napsala mailem to nestačí? A když písemně tak i doporučeně však abych měla nějaký doklad.Že?


když jsem to napsala mailem to nestačí? A když písemně tak i doporučeně však abych měla nějaký doklad.Že?

Já bych napsala doporučeně. Mail ti může Nyní odtajnil.


dobrý večer, chci se zeptat na vrácení zboží, je to domácí kino, dnes jsem si ho koupil v prodejně zabalené, ale doma jsem ho otevřel a zjistil jsem, že displej na subwoofery je nečitelný … podíval jsem lépe a viděl jsem, že je uvnitř prasklina … nevím Čo mám dělat, můžete mi prosím poradit Čo nejdříve, zítra tam chci skočit.


ahojte,
jak se postupuje v případě, když si zákazník koupí zboží přes internet, ale přebere si ho kamenné prodejně a do 7 dnů zjistí, že vyrobek obsahuje vadu?

kdysi dávno jsem měl problem s tmobile, kdy MT po koupi nefungoval. tehdy jsem studoval ruzne zákonný (obcansky, obchodni) a mam dojem, ze vada, která se najde na zboží do 7 dnů od koupí je považována za výrobní vadu.

bratr koupil grafickou kartu, zjistil že je na ní poškozen ventilator. do 7 dny ji zanesl do prodejny. o týden přišel do prodejny, kde mu řekli, že problem je opraven (ma i reklamační protokol). ale přišel domů a ventilator stále nefunguje.

navrhli mu řešit to reklamací a čekat 30 dny. je mozne se proti nim bránit?

dakujem za odpovědi


ahojte,
jak se postupuje v případě, když si zákazník koupí zboží přes internet, ale přebere si ho kamenné prodejně a do 7 dnů zjistí, že vyrobek obsahuje vadu?
z.4 písm.

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.