Obchodné podmínky platné pro nákup v internetovem obchode, kterého prevádzkovateľem je spoločnost VEP, spol. s r.o.
Článok I.
ÚVODNÉ USTANOVENIE
Tyto obchodné podmínky platí pro nákup v internetovem obchode, kterého prevádzkovateľem je spoločnost VEP, spol. s r.o., se sídlem A. Hlinku 13, 972 01 Bojnice, IČO: 31 566 634 (Dále jen „predávajúci“), uzatvorený prostřednictvím systému elektronického obchodného domu http://www.vep.sk/[1] (Dále jen „systém“). Podmínky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (Dále jen „kupujúci“).
Článok II.
OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY
•1. Všechny objednávky podané prostřednictvím prodávajícího systému jsou považované za záväzné. Odesláním objednávky kupujúci potvrdzuje, že se oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkem a že s nimi souhlasí.
•2. Objednávka je návrhem kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva skutočne vzniká v momente převzetí objednaného zboží kupujúcim.
•3. Podmínkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všech predpísaných údajů a náležitostí v registračných formulároch a odsouhlasenie obsahu objednávky.
•4. Miestem dodání zboží je adresa uvedená kupujúcim v registračnem formulári.
•5. Vlastnícke právo k zboží prechádza na kupujúceho prevzatím zboží s odkladacou podmínkou úplného zaplacení kúpnej ceny spolu s nákladmi prodávajícího spojených s predajem, které znáša kupujúci.
•6. Vyplnením registračného formulára či odesláním záväznej objednávky v rámci systému kupujúci dáva predávajúcemu souhlas se zhromažďovaním a archivovaním osobných údajů o kupujúcem a o jeho nákupoch (viď. Ochrana osobných údajů).
•7. Kupujúci má právo stornovat objednávku bez udania důvodu kedykoľvek před jej záväzným potvrdením predávajúcim. Po záväznem potvrdení objednávky iba v případě, že predávajúci nesplní dohodnuté podmínky dodání. V případě stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradit predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v případě nákupu zboží „na objednávku“, které bylo nutné na želanie zákazníka zaobstarat nebo v případě, že v súvislosti se zaistením zboží došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladů. Storno poplatků může být do výšky až 50 % z celkové ceny zboží.
Článok III.
PREDAJ TOVARU S OBMEDZENÍM
•1. Podle platných zákonů je nákup některých typů zboží obmedzený napr. dosiahnutím veku 18-tich roků, vlastníctvem licencií, príslušností k ozbrojeným zborem nebo mestským políciám nebo jjjjjiným špecifickým obmedzením. Do skupiny s obmedzením patrí v naší spoločnosti predaj nasledovného:
•1.1. prostriedky sebaobrany (paralyzéry, sebaobranné spreje, obušky, boxery, tonfy),
•1.2. výrobky, zbožíy nebo jiné produkty spoločnosti, které jsou označené (potlačou, nástrekem, nášivkou, výšivkou nebo inou formou zrealizované označenie) nasledovne:
•1.2.1. polícia, případně jiné označenie obsahujúce slovo polícia napr. Mestská polícia,
•1.2.2. súkromná bezpečnostná služba (SBS),
•1.2.3. vlastná ochrana,
•1.2.4. iné označenie, z kterého významu je zrejmé, že jde o označenie organizovaných zložiek pro zabezpečenie ochrany, obrany, bezpečnosti.
•2. K nákupu těchto typů zboží v našem internetovem obchode je preto potřebné dodržat nasledovné podmínky:
•2.1. pro produkty uvedené v bode 1.1. je potřebné zaslat (čitateľnú) fotokópiu obidvou strán občanskeho průkazu:
•2.1.1. faxem na t.č. 046/5198116, 046/5198117, nebo
•2.1.2. e-emailem na adresu: obchod@vep.sk[2]
•2.2. pro produkty uvedené v bode 1.2. je potřebné zaslat (čitateľnú) fotokópiu obidvou strán policajného průkazu – při predaji fyzickej osobe, jinak je možné tyto produkty predat jen Ministerstvu vnútra SR, mestským políciám, SBS (s licenciou) nebo Vlastným ochranám. FO může fotokópiu policajného průkazu zaslať:
•2.2.1. faxem na t.č. 046/5198116, 046/5198117, nebo
•2.2.2. e-emailem na adresu: obchod@vep.sk[3]
•3. Bez splnenia vyššie uvedených podmínek nebude objednávka obsahujúca kterýkoli z vyššie uvedených typů zboží vybavená a bude automaticky stornovaná. Na základe vzájemné dohody bude možné takovouto objednávku zařídit iba bez (sporných) položiek, které patria do skupiny zboží s obmedzením.
•4. Všechny dodatočne poskytnuté osobné údaje jsou považované za dôverné a je s nimi zaobchádzané podle ustanovení uvedených v odstavci „Ochrana osobných údajů“.
Článok IV.
DODACIE PODMIENKY, EXPEDIČNÉ LEHOTY A PREPRAVNÉ
•1. Objednaný zboží, který je na sklade je expedovaný do 7 pracovných dní po potvrdení objednávky. V případě, že se objednaný zboží nevyrába, resp. není v prevádzkových možnostiach prodávajícího zboží pro kupujúceho zabezpečit nebo by s obstaraním zboží boli spojené neprimerané náklady, není predávajúci viazaný objednávkou kupujúceho, o čem kupujúceho uvědomí v lhůtě do 3 dní.
•2. Každý zákazník je informovaný e-emailem o zaslaní zboží. Objednávku si může kupujúci skontrolovat po prihlásení do systému. O stave objednávky je zákazník taktéž upozornený e-emailem.
•3. Zboží objednaný prostřednictvím internetu se doručuje kupujúcemu nasledovnými způsobmi:
•3.1. poštou, nebo
•3.2. zásielkovou službou, nebo
•3.3. osobným prevzatím v sídle spoločnosti.
•4. V případě, že čast objednaného zboží není momentálne na sklade, celá objednávka je pozastavená a kupujúci je informovaný o približnem možnem termínu vybavenia celé objednávky. Kupujúci na základe této informace může požiadat o čiastočné vybavenie objednávky (zaslání tej časti zboží, která je na sklade, v rámci lehoty stanovenej obchodnými podmienkami) s tím, že daná objednávka bude dovybavená podle možností, o kterých predávajúci kupujúceho informoval, spravidla ihned potom, jak bude daný zboží k dispozícii. V tomto případě kupujúci hradí poštovné, balné a manipulačné poplatky za každú odoslanú čast objednávky samostatne.
•5. Zboží neštandardných rozmerů nebo zboží ťažší jak 30 kg bude dodaný způsobem, který bude odsouhlasený osobitne.
•6. Spoločnost VEP, spol. s r.o. nezodpovedá za neskoré dodanie zboží způsobené přepravcem, poštou, oneskoreným dodaním od výrobcu a pod.
Článok V.
PODMIENKY A MOŽNOSŤ PLATBY ZA TOVAR (POŠTOVNÉ)
•1. Kupujúci zaplatí za objednaný zboží nasledovne:
•1.1. Zálohovo – kupujúci uhradí cenu objednaného zboží v hotovosti nebo převodem na základe vystavenej zálohovej faktúry,
•1.1.1. doručení zásilky poštou,
•1.1.2. doručení zásilky přepravnou službou,
•1.1.3. osobným prevzatím v sídle spoločnosti.
•1.2. V hotovosti – kupujúci uhradí v hotovosti přímo při prevzatí v sídle spoločnosti
•1.3. Na dobírku – kupujúci uhradí cenu dobírky přímo při prevzatí/doručení,
•1.3.1. doručení zásilky poštou – kupujúci uhradí cenu objednaného zboží a náklady na poštovné, balné a manipulačné
•1.3.2. doručení zásilky přepravnou službou – kupujúci uhradí cenu objednaného zboží a náklady na poštovné, balné a manipulačné
•1.4. Převodem – kupujúci uhradí cenu objednaného zboží převodem na základe vystavenej faktúry,
•1.4.1. doručení zásilky poštou
•1.4.2. doručení zásilky přepravnou službou
•1.4.3. osobným prevzatím v sídle spoločnosti
•2. Dodanie zboží na územie členských štátů Európskej únie, případně jiných štátů predávajúci uskutočňuje iba na základe predchádzajúceho souhlasu kupujúceho a vzájomného odsouhlasenia si ceny za poštovné a balné a případně Dalších dodacích podmínek mezi kupujúcim a predávajúcim.
Článok VI.
NEDORUČENÉ ZÁSIELKY
•1. V případě, že se zásilka vráti jak nedoručená (pošta adresáta nenašla, nevyrozumela o uložení zásilky, zákazník zásilku nedopatrením nebo úmyselne neprevzal a pod.) bude kupujúcemu e-emailem zaslaná výzva na zaslání stanoviska k vybaveniu objednávky, t. j. kupujúci bude vyzvaný, akým způsobem navrhuje danú objednávku zařídit. Odpoveď na tuto výzvu je kupujúci povinný zaslat najnedřív do 7 dní od odoslania výzvy.
•1.1. V případě, že kupujúci žiada o opätovné odoslanie zásilky, budou rovnako doúčtované k celkové ceně zásilky náklady na poštovné, balné a manipulačné.
•1.2. Pokud kupujúci na výzvu v navrhnutem termínu neodpo umí, objednávka je stornovaná, o čem je kupujúci upovedomený zaslaním e-mailu. V tomto případě bude Další nákup kupujúceho možný jen po zaplatení zboží dopředu (převodem). Když se následné platby uskutočnia v poriadku, platobné obmedzenie pro Další objednávky bude zrušené.
•2. Reklamácie jsou vybavované v súlade s reklamačným poriadkem systému a právnym poriadkem platným v Slovenskej republike.
Článok VII.
ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY (ZÁSIELKOVÝ OBCHOD)
•1. Kupujúci je oprávnený bez uvedenia důvodu odstúpit od zmluvy do 7 pracovných dní odo dne převzetí zboží nebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, když predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podle Zákona o ochrane spotřebitela při domovem predaji a zásielkovem predaji.
•2. Vzhledem k tomu, že v případě odstúpenia od kúpnej zmluvy se zmluva ruší od začiatku, predávajúci kupujúcemu a kupujúci predávajúcemu vráti nebo nahradí všechny vzájomné prijaté plnenia.
•3. Když se kupujúci rozhodne pro odstúpenie od zmluvy v lhůtě uvedené v bode 1., je povinný dodržat nasledujúce podmínky:
•3.1. Písomne požiadat (zaslaním e-mailu) o odstúpenie od zmluvy, přičemž je v žádosti povinný uviest číslo objednávky, jméno a příjmení, datum nákupu, číslo účtu, případně adresu pro vrátenie peňazí.
•3.2. Když byl kupujúcemu zboží doručený a ním prevzatý, zašle ho zpět na adresu spoločnosti VEP, spol. s r.o., A. Hlinku 13, 972 01 Bojnice a to za následujících podmínek:
•3.2.1. zboží musí být v pôvodnem obale,
•3.2.2. zboží nesmie být použitý,
•3.2.3. zboží nesmie být poškodený,
•3.2.4. zboží musí být kompletný (včetně príbalového letáku a pod.),
•3.2.5. zboží musí být zaslaný spolu s dokladem o kúpe.
•3.3. Při splnení všech vyššie uvedených podmínek pro vrátenie zboží budou kupujúcemu peníze za zboží zaslané převodem na jeho účet a to najnedřív do 14 pracovných dní po doručení a prevzatí zboží predávajúcim.
•3.4. Zboží je potřebné zaslat doporučene a poistený, nakolik predávajúci neručí za jeho prípadnú stratu. Predávajúci neakceptuje zásilky na dobírku.
•3.5. V případě nesplnenia některé z vyššie uvedených podmínek odstúpenie od objednávky není akceptované a zboží bude vrátený na náklady kupujúceho zpět.
Článok VIII.
VÝMENA TOVARU (ZÁSIELKOVÝ OBCHOD)
•1. Zákaznik spoločnosti VEP, spol. s r.o. může vyměnit odobraný zboží bez udania důvodu maximálne do 30 dní od jeho obdržania. Aby mohol být zboží prijatý, musí být i naDále predajný, nepoškodený a nepoužitý a bez označenia logem zákazníka /potlač,nášivka,výšivka…/. V čase vrátenia musí být v ponuke spoločnosti VEP spol, s r.o..
•2. Zákazník v případě vrátenia zboží uhradí všechny náklady na přepravu a na balenie
zboží, které spoločnosti vznikli v súvislosti s vrátením zboží.
Článok IX.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Podmínky ochrany osobných údajů[4]
Článok X.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Tyto obchodné podmínky platí v znení, které je uvedené na internetových stránkach prodávajícího v den odoslania elektronickej objednávky kupujúcim. Odesláním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všechny ustanovenia obchodných podmínek v platnem znení v den odoslania objednávky, jak i v den odoslania objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně poštovného, balného a manipulačného poplatku) uvedenú na stránkach internetovej predajne prodávajícího, když by nebylo v konkrétnych případech preukázateľne dohodnuté inkdyž. Odoslanou objednávkou (návrhem kúpnej zmluvy) je kupujúci neodvolateľne viazaný.
V Bojniciach dňa: 01.03.2013
VEP, spol. s r.o.
A.Hlinku 13
972 01 Bojnice
Slovensko
References
- ^ http://www.vep.sk/ (www.vep.sk.jetweb.cz)
- ^ obchod@vep.sk (www.vep.sk)
- ^ obchod@vep.sk (www.vep.sk)
- ^ Podmínky ochrany osobných údajů (www.vep.sk)