Original article

Čo mám dělat, když chcem vyměnit zboží?
Čo mám dělat, když chcem vrátit zboží?
Platím při výmene produktu za opätovné doručení?
Jak je to s platbami při výmene a vrátení zboží?
Aká je lhůta na vrátenie nebo výmenu zboží?
Na akú adresu mám poslat zboží, s kterým ne sem spokojný?
Čo dělat, když mi byl doručený nesprávny zboží, nebo chýba některá položka?[1][2][3][4][5][6][7]

Čo mám dělat, když chcem vyměnit zboží?

Nepoškodený a nepoužívaný zboží v originálnem obale si můžete vyměnit za jiný zboží až do 30 dní od doručení.
Doporučujeme Vám topánky skúšat jen v domácem prostredí, aby při výmene nejavili známky vonkajšieho nosenia.

Zboží, který si želáte vyměnit, nám zašlite spolu s vyplneným Formulárem, který je súčastí Vašeho balíku (případně si ho můžete stiahnut TU). Do formulára nám uvediete:

  1. Důvod výmeny
  2. Detaily produktu, který Vám byl doručený a želáte si ho vyměnit
  3. Číslo online rezervácie, v které ste si rezervovali náhradný zboží

Zboží, který si želáte vyměnit nám zašlite spolu s vyplneným formulárem na adresu United Fashion Group s.r.o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava. Pošta umožňuje zasílat zásilky dvoma způsobmi: „zaslat na adresu“ a „zaslat na poštu“. Aby byla zásilka doručená přímo k nám, zašlite ji přímo na adresu.

Při výmene produktu za opätovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme zdarma.

V případě vzniku nedoplatku, tento uhradíte při doručovaní výmeny. Preplatok Vám bude vrátený.
Při výmene toho istého modelu produktu za inú veľkost se uplatňujú cenové podmínky v čase uzatvorenia pôvodnej objednávky. Tzn. když dojde k zmene ceny zboží, cenový rozdiel Vám nebude účtovaný jak nedoplatok, ani vrátený jak preplatok. Když máte zájem zakúpit si zboží v aktuálnej ceně, je potřebné pôvodný zboží vrátit se žádostou o vrátenie peňazí a vytvorit si novú objednávku.

Když máte akékoľvek otázky ohledem plánovanej nebo už zrealizovanej výmeny zboží, neváhajte nás kontaktovat:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondělí – piatok od 9:00 do 17:00),
  • nebo e-emailem na info@topankove.sk[8].

Čo mám dělat, když chcem vrátit zboží?

Zboží, který Vám nevyhovuje a nejaví známky opotřebenia nám můžete vrátit v originálnem obale do 30 dní od doručení. 
Doporučujeme Vám topánky skúšat jen v domácem prostredí, aby při vrátení nejavili známky vonkajšieho nosenia. 

Vrátit zboží (odstúpit od zmluvy) můžete i prostřednictvím FORMULÁRA, který je súčastí Vašeho balíku (případně si ho můžete stiahnut TU). Do formulára nám uvediete:

  1. Důvod vrátenia – není povinný údaj, avšak týmito informáciami pomáhate 
  2. Detaily produktu, o který nemáte zájem a želáte si ho vrátiť
  3. Kam si želáte vrátit peňažné prostriedky

Formulár doporučujeme zaslat v balíku s nežiadúcim zbožíem na adresu United Fashion Group s.r.o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava. Pošta umožňuje zasílat zásilky dvoma způsobmi: „zaslat na adresu“ a „zaslat na poštu“. Aby byla zásilka doručená přímo k nám, zašlite ji přímo na adresu. Nežiadúci zboží je možné priniest na uvedenú adresu i osobne.

Peňažné prostriedky Vám vrátime co najdřív od prijatia zásilky u nás, najnedřív však do 14 dní od prijatia oznámenia o vrátení zboží.

Když máte akékoľvek otázky ohledem plánovaného nebo už zrealizovaného vrátenia zboží, neváhajte nás kontaktovat:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondělí – piatok od 9:00 do 17:00),
  • nebo e-emailem na info@topankove.sk[9].

Platím při výmene produktu za opätovné doručení?

Nie, při výmene produktu za opätovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme opät zadarmo.

Jak je to s platbami při výmene a vrátení zboží?

Vrátenie zboží:
Peňažné prostriedky za vrátený Zboží Vám zašlame co najdřív od zpracování Vašej požiadavky, najnedřív do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Výmena zboží:

Při výmene zboží, můžou nastať tyto možnosti:

  • Cena nového zboží je rovnaká jak cena vráteného zboží – v tomto případě nic nehradíte, vymenený zboží si už iba prevezmete od kurýra.
  • Cena nového zboží je vyššia jak cena vráteného zboží – při prevzatí balíčku s novým zbožíem platíte jen rozdiel v ceně zboží.
  • Cena nového zboží je nižší jak cena vráteného zboží – vzniknutý rozdiel Vám vrátime.

Aká je lhůta na vrátenie nebo výmenu zboží?

Všechno zboží zakúpený na Topankove.sk, s kterým ne ste spokojní, nám můžete nepoškodený a nepoužívaný vrátit v originálnem nepoškodenem obale až do 30 dní od doručení. 

Na akú adresu mám poslat zboží, s kterým ne sem spokojný?

Topánky, kabelky, oblečenie  nebo jiné doplnky, které si želáte vrátit nebo vyměnit zašlite na adresu United Fashion Group s.r.o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava (poštou, kurýrem, osobne – jednoduše způsobem, který Vám nejvíc vyhovuje). Pošta umožňuje zasílat zásilky dvoma způsobmi: „zaslat na adresu“ a „zaslat na poštu“. Aby byla zásilka doručená přímo k nám, zašlite ji přímo na adresu. Na vrátenie i výmenu zboží můžete využit náš Formulár, který byl súčastí Vašeho balíku, nebo si ho můžete stiahnút TU. Pro rychlé a jednoznačené identifikonvanie Vašej zásilky k objednávce, Vám doporučujeme zaslat zboží spolu s vyplneným Formulárom.

Čo dělat, když mi byl doručený nesprávny zboží, nebo chýba některá položka?

V zriedkavých případech se může stat, že některé položky ve Vašej zásilce ne jsou v poriadku nebo chýbajú. Když Vám je doručený poškodený zboží; zboží, který ste si neobjednali, nebo některá položka chýba, neváhajte nás kontaktovat:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondělí – piatok od 9:00 do 17:00),
  • nebo e-emailem na info@topankove.sk[10].

Pro komunikáciu se zákazníckym centrem ohledem Vašej objednávky si, prosím, pripravte jej číslo, které nájdete v potvrdzovacem e-maile. Tím budeme Vaši požiadavku schopní vyriešit rychléjšie a veríme, že i k Vašej spokojnosti.

doručení zboží (source)

Přihlásit


Zaregistrujte se


Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.