Autor: WBN / PR, včera 10:26
Od června letošního roku za koupi ekologických produktů a bio potravin dostane majitel věrnostní karty Clubcard na svou kartu až dvojnásobek Zelených bodů.
BRATISLAVA 24. července (WBN / PR) – Několikrát použitelné nákupní tašky a úsporné žárovky jsou nejžádanější ekologické výrobky, které kupují Slováci v řetězci TesČo. Vyplývá to z výsledků projektu Clubcard Zelené body, který společnost spustila v červnu minulého roku. Zelenými body je odměněn každý zákazník, který si na nákup přinese vlastní tašku a odmítne jednorázovou igelitku Tesco u pokladny nebo si koupí ekovýrobok. Zákazník v Tescu nejen uspoří při nákupu, ale pomůže i šetřit životní prostředí. Od června letošního roku za koupi ekologických produktů a bio potravin dostane majitel věrnostní karty Clubcard na svou kartu až dvojnásobek Zelených bodů.„ Za měsíce březen a duben zákazníci na celém Slovensku v síti Tesco spotřebovali díky projektu Zelené body o 38 % méně igelitek. Nejúspěšnější v šetření jsou menší prodejny na severu Slovenska – v Prievidzi (79%), Staré Turé (78%) a Turzovce (77%). Zákazníci v těchto prodejnách jsou zvyklí nosit na nákupy vlastní tašky a uvědomují si, že se jim zelené body promění na body při Clubcard vyúčtování , „uvedl Peter Szabo, manažer věrnostního programu Clubcard Tesco Stores ČR.
Design ekotašky navrhnou zákazníci
Mezi zákazníky jsou nejoblíbenějším výrobkem šetřícím životní prostředí v Tescu vícekrát použitelné nákupní tašky, které řetězec nabízí v modré verzi nebo z jutového materiálu. „ Rozhodli jsme se proto oslovit naše zákazníky s prosbou o navržení designu této ekotašky. Je to první taková soutěž v Tescu na Slovensku. Podobná soutěž už proběhla v Maďarsku a byla velmi úspěšná. Autor vítězného návrhu získá odměnu 1 000 eur , „uvedl Peter Szabo. Návrh související s ochranou přírody může zaslat fyzická osoba (nikoliv firma) nad 18 let v elektronické podobě (obrázek ve formátu jpg, bmp, png …) nyní do konce srpna tohoto roku na e-mailovou adresu tescofb @ sk. tesco-europe.cem . Ze zaslaných návrhů vybere zástupce Tesca a odborník na design tři nejlepší návrhy. „ Chceme jít s dobou, a proto o vítězném návrhu, který bude zdobit vícekrát použitelné Tesco ekotašky, rozhodnou zákazníci na oficiální facebookové stránce Tesco SK. Vítěze vyhlásíme 30. září tohoto roku, „dodal Peter Szabo .
Fakta o projektu Zelené body Clubcard:
a) zelené body Clubcard získají zákazníci koupí označených produktů šetrných k přírodě nebo pokud si koupené zboží odnesou ve vlastní tašce
b) Zelené body Clubcard je způsob, jak získat extra body
c) Zelené body Clubcard spustila společnost Tesco u příležitosti Světového dne životního prostředí 8. června 2011
d) Cílem projektu je motivovat zákazníky chránit životní prostředí spolu s Tesco
Společnost Tesco Stores ČR, a. s., člen Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, vstoupila na slovenský trh v roce 1996 av současnosti provozuje 124 obchodů, z toho 5 obchodních domů, 24 expresů, 58 hypermarketů, z toho 7 Extra, 37 supermarketů a 17 čerpacích stanic. Provozuje také dvě distribuční centra na potraviny v Beckova av Prešově a čtyři obchodní centra Galerie v Bratislavě-Lamači, Trnavě, Nitře a Dunajské Stredě, ve kterých je přes 150 obchodů se zaměřením zejména na módu, obuv, doplňky, jakož i široké spektrum služeb včetně občerstvení a možností zábavy zejména pro děti. Se svými více než 9 500 zaměstnanci patří Tesco k největším soukromým zaměstnavatelem na Slovensku. Základem filozofie společnosti Tesco je poskytnout zákazníkovi nejvyšší kvalitu za nejlepší cenu a stát se obchodem pro všechny.
Komentáře