Přepravná spoločnost UPS[1] doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé SR. Zboží Vám bude doručený následující pracovný den po potvrdení objednávky. Potvrdenie Vám přijde na mail ihned jak budou všechny položky z Vašej objednávky na sklade.
Zboží na Další den zasielame každý pracovný den pokud je objednávka prijatá do 12:00.
Zboží je doručovaný v pracovné dni 8:00 – 18:00, presný výber hodiny dodání není bohuBohužel možný. Pokud přepravcem nebudete zastihnutý, dostanete do schránky informaci o ďalšem pokuse o doručene.
Typ platby | Cena |
---|---|
Doprava zboží až k Vám do 24 hodin dobírka | 5.54€ (6.65€ vr. DPH) |
Doprava zboží až k Vám do 24 hodin při platbe dopředu | 4.04€ (4.85€ vr. DPH) |
Pokud potřebujete poznat bližšie informace o stave a termínu dodání Vašej objednávky, můžete podle čísla balíku (nájdete ho v následující pracovný den po expedovaní objednávky v sekcii Faktúry aj ve svojem mailboxu) vyhľadat Vaši zásilku na stránkach přepravcu UPS – sledovanie trasy zásilky[2].
Na co musím dat pozor při preberaní zásilky od přepravcu a co mám dělat, když je zásilka poškodená?
Zboží je v plnej výšce poistený, je však nutné ho skontrolovat při prevzatí od přepravcu. Neskoršie reklamácie přepravca UPS neuznáva. Pokud je balík viditeľne poškodený, nebo je porušená originálna páska Alza.cz, zboží od přepravcu neprevezmite a informujte nás (telefonicky, emailem). Přepravcovia jsou však velmi spoľahliví, jde o mizivé percento reklamácií. V případě potřeby neváhajte využit zákaznícku linku spoločnosti UPS (02) 16 160. V případě, že poškození obsahu zásilky zjistíte po jeho prevzatí, je nutné do 24 hodin zaslat vypísaný Zápis o poškodení zásilky[3] na adresu claims@intime.sk[4] .
Chýba Vám niečo? Je nieCo uvedené zle?
Ďakujeme za hodnotene.
References
- ^ UPS (www.sps-sro.sk)
- ^ sledovanie trasy zásilky (www.sps-sro.sk)
- ^ Zápis o poškodení zásilky (www.alza.cz)
- ^ claims@intime.sk (www.alza.sk)
Komentáře