103 x čtené
Pokračování příběhu o nákupu v InSPORTline je v podstatě pokračováním příběhu o tem, jak (ne) komunikovat s klientem. Včera jsem je upozornil, že zpozdily nejen s řádným termínum doručení, ale is tím náhradním. Reakce měla poměrně překvapivý obsah:
„Marku, poprosíme Vás znovu, s tímto se prosím obracejte na objednavky@insportline.sk. Na facebooku nejsme schopni problém vyřešil, „
Překvapivý proto, že před týždňomso mnou bez problémů komunikovali přes FB a na žádnou mailovou adresu mě neodkázali. Přistoupil jsem tedy na nová pravidla a kontaktoval jsem prodejce mailem. Přesto jsem chtěl vědět, proč ze stránky zmizelo vlánko, ve kterém jsem se před týdnem ptal na zpožděný zboží. Vlákno přitem nemělo negativní charakter, dokonce si myslím, že problém se mnou odkomunikovali úplně v pohodě. Mizející vlákno mělo opět zvláštní zdůvodnění:
„Marku, to nevíme, na komunikaci je nás tu více, takže těžko říci. Ještě jednou se vám Omlouváme a věřím, že se Vaše věc vyřešil ke spokojenosti. „
Nuž jsem jim vysvětlil, že příspěvky na FB Wallu mizí když je někdo vymaže nebo pokud správce stránky klikne na tlačítko „Skryjte ze stranek“. Na to mi už neodpověděli.
Nepřišla ani odpověď na můj mail, kam mi doporučili napsat. Tak nějak jsem čekal aspoň větu „Promiňte, problém řešíme, zboží dostanete tehdy a tehdy“. Ozvala se až odpoledne kurýrní služba s tím, že zboží mi doručí následující den.
Happy end? Přiznám se, že nevím … Čo myslíte?
DOPLNĚNÍ:
Dvě hodiny po tem, jak jsem se dohodl s kurýrem, že mi zboží doručí dnes v určitém čase mi přišel mail od inSPORTline. Informují mě, že
„Vaše objednávka byla odeslána. Doručení zboží proběhne následující pracovní den. „
Normálně jsem zmatený 🙂