For easy purchase we offer great customer support and services:
- Customer Support
- Purchase without registration
- Free shipping for orders over £ 45
- Free return policy of unused products
- Risk-free purchase – 100 Days Return Policy
- Easy payment via credit card, PayPal and bank transfer
- Detailed order status monitoring in your account
- SMS and e-mail notification for all orders
We listen to your comments and questions and here are the answers to most of them.
Frequently Asked Questions
Shopping and Ordering
Shipping and Delivery
Payment
Warranty, Returns and Complaints
My Account
About Innocent
Could not find the answer to your question? Ask our 24/7 Customer Support directly to hello@innocentstore.Čo.uk [1] or call +421 948 660 160.
Nakupování a objednávky
Proč mám nakupovat u vás?
- rychlý nákup bez nutnosti registrace
- 24/7 zákaznická podpora +421 948 660 160
- doprava zdarma při objednávce nad 35 €
- expresní doručení zboží už do 24 hodin poštou nebo kurýrem
- bezplatné vrácení nepoužitého zboží
- bezrizikový nákup – 365 dní (jjjjjjinými slovy 1 rok!) na vrácení nepoužitého zboží
- bezstarostné placení na dobírku, převodem na účet, kreditní kartou a přes PayPal
- detailní sledování průběhu objednávky ve svém kontě
- SMS a e-mailová notifikace o vyřízení objednávky
- osobní vyzkoušení a odběr zboží
Je možné zboží před nákupum vidět naživo a vyzkoušet?
Ano, osobně můžeš nas navštívit a prohlédnout si produkty v našem showroomu v Tabačke Kulturfabrik [2] na Gorkého 2 v Košicích [3] .
Musím si založit konto před nákupum ?
Ne, nakupovat můžeš i bez založení konta. Stačí ti vyplnit poštovní údaje potřebné pro doručení zboží.
Jak zjistím, zda je zboží skladem?
U každé položky máš napsanou dostupnost zboží. Zboží skladem se nachází přímo fyzicky v našem skladu a je připraven k odeslání.
Jak si vložím produkt do košíku?
Stačí si vybrat barvu nebo verzi produktu a stisknutím tlačítka „Koupit“ ho vložíš do košíku. Úspěšné vložení do košíku ti potvrdí textová zpráva.
Jaký je průběh objednávky?
V košíku najdeš vybrané produkty. Při objedávky vyplníš poštovní údaje, vybereš způsob doručení a platby a před potvrzením si objednávku zkontroluješ v rekapitulaci. O úspěšném dokončení objednávky budeš informován emailem. Odeslání objednávky ti potvrdíme emailem i SMS zprávou.
Jak zjistím v aktuální stav objednávky?
Přihlas se do svého účtu. V záložce Moje objednávky [4] zjistíš přesný stav objednávky a čas jejího odeslání.
Jak mohu změnit objednávku?
Přihlas se do svého účtu. V záložce Moje objednávky [5] můžeš měnit objednávky, dokud je nezačneme vyřizovat.
Jak mohu zrušit objednávku?
Objednávku můžeš zrušit emailem na hello@innocentstore.cem [6] nebo na čísle + 421 948 660 160.
Jak mohu ohodnotit objednávku?
Přihlas se do svého účtu. V záložce Moje objednávky [7] ohodnot vybavené objednávky a vyjádři svou spokojenost a názor.
Mohu objednat zboží i e-mailem nebo telefonicky?
Ano, zboží si můžeš objednat i emailem na hello@innocentstore.cem [8] nebo na čísle +421 948 660 160.
Jak mám použít kupón na slevu?
Slevový kupón stačí zadat v košíku do kolonky „Kupón na slevu“ a potvrdit tlačítkem „Použij“.
Co, pokud si objednám více produktů a ne všechny jsou skladem?
Objednávku posíláme kompletovány, jak byla vytvořena. Pokud chceš některou položku dostat dříve, napiš nám email na hello @ innocentstore. cem [9] nebo zavolej na +421 948 660 160.
Čo dělat, když mi zboží stále nepřišel?
Zkontroluj si stav objednávky ve svém kontě v záložce Moje objednávky [10] . Odeslání zásilky ti potvrdíme emailem a SMS zprávou. Pokud byla zásilka odeslána a nepřišla ti v předpokládaném čase, kontaktuj nás emailem na hello@innocentstore.cem [11] nebo na čísle +421 948 660 160.
Jak často doplňujete nové zboží?
Přihlas se do našeho newsletteru nebo nás sleduj na facebooku [12] , twitteru [13] , RSS a našem blogu [14] a mezi prvními se dozvíš všechny novinky.
Jak získám slevy a kupóny?
Přihlas se do našeho newsletteru nebo nás sleduj na facebooku [15] , twitteru [16] , RSS a našem blogu [17] a získej slevové kupóny a dárky.
Víte pomoci, pokud jsem nenašel produkt, jaký jsem hledal?
Pokud si nevíš vybrat z nabídky našich produktů nebo máš tip na j jiný, neváhej nás kontaktovat na hello@innocentstore.cem [18] a najdeme řešení.
Čo dělat, když se vyskytl se technický problém?
V případě jakýkoliv technických problémů během nákupu nebo kdekoliv na stránce nás kontaktuj na hello @ innocentstore.cem [19] , abychem je mohli vyřešit a odstranit.
Doprava a doručení
Jaké způsoby doručení nabízíte?
Doručení na Slovensko
- Poštou 1.triedoudo 1 dňa1, 99 €
- Kurýromdo 1 dňa4, 99 €
Při objednávce nad 35 € je doručení Poštou 1.třídou do SR zdarma !
Doručení do České republiky
- Poštou3-7 dní 2,49 €
- Poštou 1.triedou2-4 dny 3,49 €
Při objednávce nad 45 € je doručení Poštou zdarma !
Doručení do zemí Evropské unie
- Poštou3-7 dní 2,99 €
- Poštou 1.triedou2-4 dny 4,99 €
Při objednávce nad 45 € je doručení Poštou zdarma !
Doba doručení během pracovních dní.
Kolik zaplatím za poštovné?
Doručení na Slovensko
- Poštou 1.triedoudo 1 dňa1, 99 €
- Kurýromdo 1 dňa4, 99 €
Při objednávce nad 35 € je doručení Poštou 1.třídou do SR zdarma !
Doručení do České republiky
- Poštou3-7 dní 2,49 €
- Poštou 1.triedou2-4 dny 3,49 €
Při objednávce nad 45 € je doručení Poštou zdarma !
Doručení do zemí Evropské unie
- Poštou3-7 dní 2,99 €
- Poštou 1.triedou2-4 dny 4,99 €
Při objednávce nad 45 € je doručení Poštou zdarma !
Doba doručení během pracovních dní.
Účtujete si i jiné poplatky za doručení?
Ne, žádné další poplatky za dopravu neúčtujeme.
Mohu poslat balík i na jinou adresu?
Ano, při vyplňování údajů stačí zvolit „Odeslat na jinou adresu doručení“ a vyplnit poštovní údaje.
Mohu sledovat, kde se nachází můj balík?
Sledování objednávek je možné při doručení kurýrem DPD na stránce DPD.sk [20] . Objednávky doručovány poštou není možné sledovat.
Doručujete objednávky i do zahraničí?
Ano, momentálně doručujeme do všech zemí Evropské une. Stačí si vybrat ze seznamu zemí.
Mohu poslat objednávku ze Slovenska i na zahraniční adresu?
Ano, při vyplňování údajů stačí zvolit „Odeslat na jinou adresu doručení“ a vyplnit poštovní údaje a vybrat jinou zemi doručení.
Mohu poslat zboží někomu jako dárek?
Ano, při vyplňování údajů stačí zaškrtnout možnost „Odeslat jako dárek“. Do objednávky nebude přibalena faktura. Dárková objednávka nelze odeslat na dobírku.
Platba
Jak mohu zaplatit za zboží?
Objednávky můžeš zaplatit na dobírku, převodem na účet, platbou kreditní kartou a přes PayPal.
Akceptujete platby platební kartou?
Ano, akceptujeme platby platebními kartami Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro a Diners Club.
Jaká je bezpečnost při placení?
Platby kreditní kartou probíhají přes zabezpečené rozhraní na stránce Tatra banky, as s technologií 3D-Secure nebo bezpečným způsobem na stránce PayPal. Ani v jednem případě nezpracovávají žádné údaje o kreditní kartě.
Jakou mám garanci vrácení peněz?
Nepoužité zboží můžeš bezplatně vrátit až 365 dnů a peníze ti vrátíme v plné výši zpět.
Záruka, vrácení zboží a reklamace
Jakou mám záruku na zboží?
Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují obchodní a reklamační podmínky [21] se zárukou 2 roky.
Jak a dokdy mohu vyměnit zakoupené zboží?
Nepoužité zboží můžeš vrátit až 365 dní. Pošli nám ho s kopií faktury v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodil, na adresu:
Innocent Store, sro
Watsonova 1
040 01 Košice
Slovenská republika
Jak mohu vrátit zakoupené zboží?
Nepoužité zboží můžeš vrátit až 365 dnů, peníze ti vrátíme v plné výši zpět.
Jaký je postup při reklamaci zboží?
Na všechny produkty na našem internetovém obchodě se vztahují obchodní a reklamační podmínky [22] . Při reklamovaní zboží závadu zdokumentuj. Popis a fotky poškození nám pošli emailem na hello@innocentstore.cem [23] . Reklamované zboží nám pošli s kopií faktury a popisem závady v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodil, na adresu na adresu:
Innocent Store, sro
Watsonova 1
040 01 Košice
Slovenská republika
Reklamaci se budeme snažit vyřešit Čo nejrychleji. Průběh reklamace můžeš sledovat ve svém kontě v záložce Reklamace [24] .
Jak zjistím aktuální stav reklamace?
Přihlas se do účtu [25] . V záložce Reklamace [26] můžeš sledovat průběh reklamace.
Poskytujete i pozáruční opravu a výměnu zboží?
Ano, informuj se na 24/7 zákaznické podpoře e-mailem na hello @ innocentstore.cem [27] nebo na čísle +421 948 660 160.
Moje konto
Zapomněl jsem heslo
Pro obnovu hesla klikni na obnovu hesla [28] .
Jak si mohu založit nový účet?
Pro založení nového účtu klikni na založení nového účtu [29] a začni využívat všechny výhody našeho obchodu.
Jak se mohu přihlásit do svého účtu?
Pro přihlášení do svého účtu klikni na přihlášení do konta [30] .
Jak si změním údaje v mém kontě?
Přihlas se do svého účtu. V záložce Osobní údaje [31] si můžeš změnit své údaje a změny potvrdit tlačítkem „Uložit“.
Jak si změním heslo?
Přihlas se do svého účtu. V záložce Osobní údaje [32] si můžeš v sekci „Jiné údaje“ změnit své heslo a změny potvrdit tlačítkem „Uložit“.
Moje objednávky a historie objednávek
Objednávky a historii svých objednávek najdeš ve svém kontě v záložce Moje objednávky [33] .
Jsou mé údaje bezpečné?
Respektujeme vaše soukromí. Zpracování osobních údajů se vážou podmínky o ochraně osobních údajů [34] . Osobní údaje neprodáváme ani neposkytujeme žádné další straně. Nikdy.
Innocent Store
Kdo a Čo je Innocent?
Innocent je komunita lidí, kterou tvoří milovníci dobrého designu a Apple. Vznikly jsme, abychem bojovali proti designové uniformitě. Spojuje nás stejná vášen a inspirace. Přinášíme kvalitní a stylové doplňky pro Apple komunitu. Inspirují nás mladí designéři, inteligentní nápady a Apple. Máme rádi barvy, humor a design, proto vždy hledáme zajímavé, veselé a stylové doplňky, které přinášejí lidem radost.
Proč vznikl tento obchod?
Apple produkty používáme každý den už mnoho let. Vždy se nám líbil jejich jednoduchý, funkční a krásný design. Byli jsme však nesmírně frustrovaný z nabídky a kvality doplňků k nim. Neustále jsme hledali stylové věci pro nás a našich přátel. Nakonec jsme se rozhodli přinést jejich všem fanoušků Apple. Myslíme si, že je skvělé dělat věci, které máte opravdu rádi.
Mohu vás navštívit i osobně?
Ano, osobně nás můžeš přijít navštívit v našem showroomu v Tabačke Kulturfabrik [35] na Gorkého 2 v Košicích [36] .
Poznej další naše aktivity
Staň se naším fanouškem na facebooku [37] , sleduj nás na twitteru [38] a viz si náš blog [39] .
Naše projekty a spolupráce
Napsali o nás
Kontakt pro spolupráci a média
V případě zájmu nás můžete kontaktovat na hello@innocentstore.cem [40] nebo na čísle +421 948 660 160.
References
- ^ hello@innocentstore.Čo.uk (www.innocentstore.com)
- ^ Tabačke Kulturfabrik (tabacka.sk)
- ^ Gorkého 2 v Košicích (maps.google.com)
- ^ Moje objednávky (www.innocentstore.sk)
- ^ Moje objednávky (www.innocentstore.sk)
- ^ hello@innocentstore.cem (www.innocentstore.com)
- ^ Moje objednávky (www.innocentstore.sk)
- ^ hello@innocentstore.cem (www.innocentstore.com)
- ^ hello@innocentstore.cem (www.innocentstore.com)
- ^ Moje objednávky (www.innocentstore.sk)
- ^ hello@innocentstore.cem (www.innocentstore.com)
- ^ facebooku (www.facebook.com)
- ^ twitteru (twitter.com)
- ^ blogu (www.innocentstore.sk )
- ^ facebooku (www.facebook.com)
- ^ twitteru (twitter.com)
- ^ blogu (www.innocentstore.sk)
- ^ hello @ innocentstore.cem (www.innocentstore.com)
- ^ hello@innocentstore.cem (www.innocentstore.com)
- ^ DPD.sk (www . dpd.com)
- ^ obchodní a reklamační podmínky ( www.innocentstore.sk)
- ^ obchodní a reklamační podmínky (www.innocentstore. cs)
- ^ hello@innocentstore.cem (www.innocentstore.com)
- ^ Reklamace (www.innocentstore.sk)
- ^ účtu (www.innocentstore.sk)